Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bloedverlies na toucheren

<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 03 Sep 2013 21:22

Bloedverlies na toucheren

Vanmiddag ben ik door de verloskundige doorgestuurd naar de gyn ivm klein kindje. Die heeft onder andere gekeken of ik al ontsluiting had. Nu gaf ze aan dat ik een beetje bloedverlies kon krijgen, wat ook het geval is. Nu is mijn vraag wat jullie ervaring is hoelang dit ongeveer aanhoudt? Ik heb wel het idee dat het nu voornamelijk nog oud bloed is, maar ik vond het nogal veel voor wat de gynaecoloog omschreef als 'een beetje'.
Verder heb ik ook heel veel harde buiken, herkennen jullie dat ook van na het toucheren?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem272

Bericht 03 Sep 2013 21:23

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik zou voor je eigen geruststelling nu even het spoednummer van de VK bellen. Hoe later het wordt, hoe lulliger je je waarschijnlijk voelt, nu is het nog een zedelijk tijdstip :)
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 03 Sep 2013 21:27

Re: Bloedverlies na toucheren

Hoeveel is het dan? Als je je zorgen maakt zou ik sowieso even bellen! Hopelijk kan ze je gewoon telefonisch gerust stellen :)
<<

July

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:49

Bericht 03 Sep 2013 21:30

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik had dat ook wel ja, maar ja wat is veel bloed? Ik verloor ook best wel wat en 'snachts is de bevalling begonnen.
Maar zou inderdaad zoals hierboven wordt aangegeven je VK bellen als je twijfelt!
Afbeelding
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 03 Sep 2013 21:40

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik maak me niet echt zorgen hoor! Maar het viel me vandaag allemaal nogal rauw op mn dak, ik dacht gewoon voor een standaard controle naar de verloskundige te gaan :') wilde dus eigenlijk een beetje peilen wat ik een beetje moet verwachten.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem33

Bericht 03 Sep 2013 21:51

Re: Bloedverlies na toucheren

Mij hebben ze ook altijd gewaarschuwd na een inwendig onderzoek dat bloedverlies kon. Pas als het echt zoveel was dat je het met een inlegkruisje niet af kon moest ik bellen....
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Sep 2013 07:28

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik verloor de volgende dag ook iets bloed, maar niet veel.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 04 Sep 2013 07:40

Re: Bloedverlies na toucheren

Hoe gaat het nu Stitch?
A.K.A Slaatje

]
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 04 Sep 2013 08:31

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik had ook flink bloedverlies, maar 's avonds stopte het wel geloof ik. Ik ben 's avonds toen mijn slijmprop verloren.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 04 Sep 2013 08:34

Re: Bloedverlies na toucheren

Hoe is het nu?

Ik had het bij de 2e ook maar bij beide is het flink op gang gekomen toen ze hadden gevoeld.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 04 Sep 2013 10:09

Re: Bloedverlies na toucheren

Pien, zoveel is het gelukkig niet geweest.

All, hier gaat t wel weer goed geloof ik. Nog steeds wat bruine zooi, maar geen vers bloed ofzo. Wel nog veel harde buiken, maar die had ik hiervoor ook al wel. Ik hoop dattie nog wel heel even blijft zitten, we hebben donderdagavond pas tijd om pakjes maat 44 te gaan halen. :')
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 04 Sep 2013 11:02

Re: Bloedverlies na toucheren

Hoe klein word die geschat?
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 04 Sep 2013 11:07

Re: Bloedverlies na toucheren

Ze schatten nu dat hij rond de 2800 gram zal wegen bij de geboorte.
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 04 Sep 2013 12:44

Re: Bloedverlies na toucheren

Stitch schreef:Ze schatten nu dat hij rond de 2800 gram zal wegen bij de geboorte.


Gaan ze dan uit van 38 weken of 40 weken?

Ik zou niet teveel in maat 44 halen.

Ik had 3 pakjes voor R. in maat 44 (ze was 2530 bij de geboorte(37+1), 2280 binnen 24 uur) en dit was genoeg. De broekjes heeft ze wel een tijdje gedragen maar ik vond de mouwen van de maatjes 44 heel snel te kort. Ik had een aantal kleine maat 50 pakjes (oa. van Lief!) en die heeft ze wel een hele tijd gedragen. Maar ze groeien heeel snel.

WIj hadden maar 1 klein mutje (soft collectie van Prenatal) en dat was achteraf te weinig. Ze kon zichzelf slecht warm houden en heeft een dag of 10 een mutsje gedragen. Buiten nog langer. Eigenlijk alle andere mutsjes waren veeeeel te groot.
<<

Anoniem64

Bericht 04 Sep 2013 13:44

Re: Bloedverlies na toucheren

Ik zou niet eens 44 kopen. Hier was de jongste 2900 en paste prima in maat 50. Mouwen omgeslagen mar dat vond ik niet zo erg. 44 zijn ze zo uit en ik vond dat zonde.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers