Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knuffels

<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 27 Jul 2017 21:16

Re: Knuffels

K heeft zijn bed vol met knuffels. Maar zijn favoriet is toch echt het happy horse konijn. Als die er niet is gaat hij niet slapen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Jul 2017 21:20

Re: Knuffels

Mijn kinderen hebben allebei een berg knuffels in hun bed liggen.
Favoriet van mijn dochter is haar zorgenvriend en daarna een ty beanie boo giraffe.
Favoriet van mijn zoon is een pikachu, een Vaporeon en een difrax knuffel konijndoekje.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Jul 2017 23:38

Re: Knuffels

Zoon slaapt met zijn doekjes met konijnenhoofd (Bambino kruidvat). Hij heeft er twee maar een pakt hij altijd met slapen en de ander is voor een van z'n andere knuffels die in bed liggen. Echt slapen doet hij alleen met deze twee. Dochter heeft dezelfde knuffeldoekjes maar dan in het roze. Slapen doet ze er nog niet echt mee, maar ze speelt er wel al wat mee als ze wakker is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jul 2017 00:24

Re: Knuffels

R heeft 2 happy horse beren. Een roze beer genaamd Kiki en op het voeteneinde liggen altijd een beer van kika en nijntje.

B heeft niks.

Maar hier mogen de knuffel niet uit bed. Vind het ook zo raar als kinderen de knuffel overal mee naar toe nemen.
2014 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Jul 2017 06:57

Re: Knuffels

Dochter heeft helemaal niks met knuffels, ook nooit gehad.
Wel heeft ze een 'tutteldeken', dat is gewoon een ledikantlaken. Ze had 2 lakentjes, maar sinds kort heeft ze ook specifieke voorkeur voor de ruitjesdeken.. bij een dagje weg oid is een hydrofiel ook goed (of bij gebrek aan kan een tshirtje ook helpen). Ze snuft/zuigt ook echt ertegen super lief
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2017 07:34

Re: Knuffels

Dee schreef:
Cotton schreef:Haha wat leuk om te lezen :D


Maar het is ook gewoon te schattig om te zien dat hoe jong ze ook zijn, ze dat fijn vinden om te doen.

Oh er is een reactie tussen gekomen maar ik bedoelde Ava's zoontje met mijn knuffel haha. :P
<<

ChiQ

Bericht 28 Jul 2017 07:59

Re: Knuffels

De duurtste, mooiste knuffels gekocht voor Julian, echt prachtige exemplaren... en wat pakt ie? Hij was 5 maandjes toen we op de verjaardag van een tante van mijn man waren, hij pakt het knuffeltje en laat hem niet meer los. Dat ding is ooit eens gewonnen op een kermis in 2000 op vakantie in Bugarije, nergens meer een andere te vinden. Julian is inmiddels 4,5 maar Issie (ja zo heet ie omdat wij altijd heel gestressed zeiden als die weg was: waar issie???) en waar Julian gaat; gaat het ding ook. Plassen om 02:00 snachts? Issie mee. In het vliegtuig naar whereever, issie mee. Verdrietig, moe, ziek? Issie is er. Vroeger als Issie in de was moest zat Julian voor de wasmachine te wachten. Ding is versleten, vies, maar hij loopt er overal mee.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Jul 2017 08:15

Re: Knuffels

Onze kinderen hebben allebei meerdere knuffels, Lo. heeft een aantal knuffels die afwisselend favoriet zijn. De Ikea poes, een dikkiedik knuffel, dribbelknuffel en nog een paar.
Mijn zoontje heeft van sinterklaas ook een poezenknuffel gekregen en sindsdien is hij helemaal gek op die knuffel die hij Casper Loesa noemt. Hij heeft ook twee spenendoekjes die ik ooit gemaakt heb, de spenen heeft hij ingeleverd en ik heb hem na een tijdje de doekjes weer gegeven en die heeft hij heel vaak in zijn bed. Daarnaast heeft hij nog een vosje die hij Emma Loesa noemt, die hoort dus bij zijn poesje.
Zonder poesje gaat hij ook gewoon slapen trouwens, dan zoekt hij gewoon een andere knuffel uit.
Hij slaapt wel vaak met die poes in zijn armen, dat vind ik wel heel schattig.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Jul 2017 08:46

Re: Knuffels

De oudste heeft een bed vol knuffels, maar haar ster knuffeldoekje van baby's only is nog steeds favoriet. Als baby al.

Zoon heeft twee konijnen knuffeldoekjes van happy horse.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Jul 2017 09:23

Re: Knuffels

bosjesvrouw schreef:R heeft 2 happy horse beren. Een roze beer genaamd Kiki en op het voeteneinde liggen altijd een beer van kika en nijntje.

B heeft niks.

Maar hier mogen de knuffel niet uit bed. Vind het ook zo raar als kinderen de knuffel overal mee naar toe nemen.

Hier blijven de knuffels ook gewoon in bed. Er gaat er alleen een mee als hij ergens anders gaat slapen. Overdag heeft hij nooit een knuffel en vraagt er ook nooit om.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 28 Jul 2017 12:33

Re: Knuffels

P mag er boven wel mee rond lopen. Verder niet.


Hahaha Chique!! Issie!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Jul 2017 12:42

Re: Knuffels

D heeft laatst bij Wildlands een schattig girafje gekregen, die vindt hij wel heel lief. Maar echt idolaat van een of meerdere knuffels, nee dat hij heeft hij niet. Nooit gehad ook.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem239

Bericht 28 Jul 2017 13:01

Re: Knuffels

Hier hebben ze beide het blauwe Nestlé beertje als favoriet.

Ties heeft vaak meerdere knuffels in bed. Steeds verschillende van boven zijn kledingkast. Zelfs de beer die even groot is ligt soms in zijn bed.

Sieb is heel honkvast qua knuffels. Beertje standaard en woezel, pip en het kleine caviaatje van mcdonald worden getolereerd naast zijn kussen maar verder komt geen andere knuffel zijn bed in. Zelfs op zijn voeteneinde niet.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 28 Jul 2017 13:07

Re: Knuffels

De oudste had er ooit één, maar die was er op een gegeven moment klaar mee. Die zit nu in de bewaardoos met eerste dingetjes. Het was een grote tutdoek met een hondenkop, puppy genaamd. De jongste heeft de wel bekende blauwe Nestlé beer. We hebben er vier, maar 1 is de overduidelijke favoriet. Die wordt overal mee naartoe gesleept, is al wel 10x opnieuw vastgezet, omdat de gaten erin vallen. Hij mag liever niet gewassen worden, want dan ruikt 'ie niet lekker meer :laughcry: ding stinkt als een bunzing maar goed. De overige drie blijven in bed.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 28 Jul 2017 13:14

Re: Knuffels

Mijn oudste dochter heeft een konijnenknuffel van happy horse en daar is ze helemaal dol op. Ik heb een reserve exemplaar maar ze zegt altijd dat die nep is haha. Ze heeft ook een knuffeldoekje van Nijntje die altijd bij haar in bed ligt maar die is duidelijk minder favoriet. Naar andere knuffels kijkt ze niet om dus die koop ik niet meer en ik verzoek de oma's ook steeds om geen knuffels meer te kopen (helaas is mijn schoonmoeder volgens mij zelf dol op knuffels en die geeft ze dus ook steeds).

Mijn jongste heeft een knuffel van een geit waar ze gek op is en ook een knuffeldoekje van Nijntje.
<<

Anoniem298

Bericht 28 Jul 2017 19:05

Re: Knuffels

De oudste heeft meerdere knuffels die bij haar in bed liggen, maar haar favoriete is Snuffie. Soort leeuwtje met van die slungelige pootjes. Deze:

Afbeelding

Alleen die van haar is nu vaal natuurlijk, na bijna 8 jaar.

De jongste heeft ook meerdere knuffels, maar wel favorieten waaronder Mickey en Minnie Mouse en Jet.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 28 Jul 2017 19:15

Re: Knuffels

Ja wij hebben een difrax olifant. We noemen hem Ollie.
We hebben er 4 en zijn gelukkig nog steeds te koop.
Ik was nooit fan van een vaste knuffel ivm kwijtraken en nergens meer te koop. Maar toen hij een nacht niet wilde slapen heb ik deze gepakt en hij ging slapen.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 28 Jul 2017 19:42

Re: Knuffels

Hier allebei de zelfde, konijn van de prenatal.
Genaamd Nijna.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 28 Jul 2017 19:58

Re: Knuffels

Afbeelding
Gekregen van de Dela met zijn naam geborduurd op een oor.

En verder twee knuffeldoekjes. Een eendje en een konijn. Eend ligt altijd in zijn bedje en Konijn in de luiertas.
Als er 1 in de was gaat leg ik de andere in zijn bedje. Maar de eend is wel zijn favoriet
2016
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 28 Jul 2017 21:02

Re: Knuffels

Ja, al wisselt de samenstelling in bed weleens.

Mijn dochter heeft een tijdje een groot Happy Horse konijn en een ronde bij in bed gehad. Nu ligt er al een tijdje een Pip knuffeldoekje, een Nijntje knuffeldoekje en een Pip knuffel.
Bij mijn zoontje liggen 2 knuffels in bed, een groot en een klein konijn van Lief.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Jul 2017 21:45

Re: Knuffels

Marin schreef:Whoa wat veel Annemie. Vind je dat niet eng? Of maakt dat niet meer uit op die leeftijd? Past ie zelf nog wel in z'n bedje? :)


Nee dat maakt nu niet meer uit, toen ze echt klein waren vond ik een knuffel in bed wel eng.
Uhm hij past er nog net in.. haha..
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jul 2017 14:21

Re: Knuffels

Hier is deze op dit moment favoriet, vooral het labeltje ervan:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 30 Jul 2017 14:55

Re: Knuffels

Dochter heeft ook zo'n 20 knuffels in bed. En iedere x pakt ze er weer een paar bij uit haar bak.
We hadden als afspraak dat ze eigenlijk maar 5 knuffels in bed mocht. Maar daar kon ze niet uit kiezen en toen werden het er uiteindelijk na onderhandeling 7. En sindsdien stopt ze steeds nieuwe knuffels onder haar dekens en denkt ze dat we het niet weten.

Ze heeft een set lievelingsberen. Dat zijn de silver bears van tiamo. Daar zit een grote beer van 30 cm, dat is papa beer die ze als kussen gebruikt. Dan 2 kleinere zelfde (silver bear) beren 15 cm. 1 heeft dezelfde pyjama als zij. Dat is de pyjama beer. En de ander is de gewone beer. Die mag overal mee naartoe.
En dan is er nog de baby beer van die set. Daar zoekt ze altijd oppas voor als we weg gaan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers