Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft er ook een Samsung S8?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2017 23:36

Wie heeft er ook een Samsung S8?

En hoe hou je die pl**ris ris telefoon heel?
Heb dat ding nog geen 2 weken...
Heb m 2 keer uit mn handen laten glippen en zowel achterkant als voorkant liggen nu in gruzelementen.. zelfs temperde helaas fungeerde niet.

Kan wel janken...
Lees net deze link:
https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... lend-snel/

Als ik dit toch eerder wist..
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Jul 2017 23:50

Re: Wie heeft er ook een Samsung S8?

Ik heb hem sinds hij verkrijgbaar was en nog helemaal heel. En ik laat hem ook wel eens stuiteren. Heb mijn eerdere edge telefoons ook altijd heel gehouden ondanks stuiteren (zelfs uit kontzak op fiets op straattegels). Ik vind ook "deze versplintert" vs "andere zijn in redelijke staat" niet relevant. Geen enkele telefoon overleeft een klap op zijn hoekje op zijn scherm op de tegels. Ik heb altijd een schermpje/hoesje/frontje iets dat de hoekjes beschermt en verder werkt dat prima voor mij.

*klopt dit nu even af, just to be sure
<<

Anoniem257

Bericht 20 Jul 2017 23:53

Re: Wie heeft er ook een Samsung S8?

Ik heb m ook vanaf dag 1 en aantal keren laten vallen maar nog altijd heel! Heb er geen hoesje om oid.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 21 Jul 2017 00:55

Re: Wie heeft er ook een Samsung S8?

Ja ik heb sinds zondag een Samsung s8 plus . Heb gelijk een hoesje erbij gekocht, ben er erg blij mee.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 27 Jul 2017 09:42

Re: Wie heeft er ook een Samsung S8?

Ik heb ook de s8 sinds hij te krijgen is, en hij is gelukkig nog helemaal heel. Ondanks een hoesje zit er wel een best diep krasje al op, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Hiervoor ook een edge gehad en die wel twee keer aan gruzelementen laten vallen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers