Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotoboek

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 26 Jul 2017 15:13

Fotoboek

Waar bestellen jullie altijd je fotoboek??

Ik zie zoveel verschillende sites. En welk programma is het fijnst of heeft de meeste bewerkings mogelijkheden?
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 26 Jul 2017 15:16

Re: Fotoboek

Ik zweer bij Albelli.

Eerst de HEMA, maar nu heeft Albelli dezelfde software. Ik hou van eenheid. Maar al mijn boeken als een soort dagboek (tekst en foto's) en bij Albelli kan ik alles naar behoefte aanpassen. Ook kan je de opmaak bewaren voor een volgend boek of bladzijde.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Jul 2017 15:16

Re: Fotoboek

Voor privé albums gebruik ik graag Profotonet.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jul 2017 15:24

Re: Fotoboek

albelli fijn programma en goede service.
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 26 Jul 2017 15:30

Re: Fotoboek

Wij plakken foto's gewoon ouderwets in. Mijn man maakt dan tekeningen erbij en ik schrijf.
<<

Anoniem257

Bericht 26 Jul 2017 18:41

Re: Fotoboek

Ik heb albelli gebruikt. Toen er uiteindelijk een super goede actie kwam heb ik het besteld! Tussendoor gewoon opgeslagen
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 26 Jul 2017 18:49

Re: Fotoboek

@Geel wat leuk !

Ik gebruik de laatste tijd albelli wegens de korting (ING) maar ik vind het niet geweldig. Dat programma ik erger mij er soms dood aan. Ik ben echt een ramp met dat soort dingen en de kwaliteit vind ik ook niet wow maar dat kan natuurlijk ook mijn eigen foto kwaliteit liggen ik ben hier echt zo'n leek in. Eerst gebruikte ik Kruidvat op zich ook wel prima.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 26 Jul 2017 23:09

Re: Fotoboek

Ik heb het fotoboek van mijn dochter bij de Hema laten drukken. Ik vond de kwaliteit zo slecht dat ik hem had teruggestuurd. De verbeterde versie was niet veel beter.
Daarna een proefdruk bij de Fotofabriek aangevraagd... wat een kwaliteitsverschil zeg! Ik moet het hele boek nog opnieuw laten afdrukken, maar dat ga ik zeker daar laten doen.

Van de software maak ik verder amper gebruik. Ik maak de pagina's in Photoshop, zodat ze precies naar mijn smaak zijn. Die hele pagina's plaats ik dan ik het boek. Dat ging bij beide bedrijven even makkelijk.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 26 Jul 2017 23:46

Re: Fotoboek

Bij albelli. Ben er erg tevreden over

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers