Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke wasmachine hebben jullie?

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 30 Okt 2013 10:36

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Ja de mijne staat al 2weken ;) mis 1functie helaas dat je centrifugeren stapsgewijs kan instellen.
Dacht namelijk dat dat wel kon(zei mevr van de service)
Werd helemaal gek van de zoekacties. Werd zelfs nog opgelicht in een zaak ook. Wilde mij een miele machine voor 400 verkopen(waren wel onderdelen vervangen) gezegd werd dat die 4 jaar oud was. Ben is even rond gaan bellen, uiteindelijk met serienummer van de wasmachine de miele gesproken. Dat ding was al 11jaar oud! Wat een....
Best getest genomen whirlpool nevada
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Okt 2013 10:45

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Wij hebben een Marijnen! Ik heb hem nu 4 jaar en er nog nooit problemen mee gehad. Het nadeel is dat je weinig in kunt stellen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 30 Okt 2013 11:00

Re: Welke wasmachine hebben jullie?

Bestaat dat nog? Nergens tegen gekomen dat merk haha.

Een goede wasmachine moet wel 10jaar meegaan mits je hem goed onderhoud.
Vriend van me had nooit kookwas gedraaid na 5 jaar wasmachine stuk.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers