Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarmasker

<<

Anoniem222

Bericht 24 Jul 2017 09:21

Re: Haarmasker

Ja dat heb ik ook wel eens gehad Betty! Geinig.
Het is de groene van Kerastase geworden. En mijn haar is heerlijk zacht dus dat is fijn!
<<

Anoniem257

Bericht 24 Jul 2017 09:49

Re: Haarmasker

Lijkt mij een goede keus.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Aug 2017 16:38

Re: Haarmasker

Hoi! Even een update. Ik gebruik inmiddels een tijdje het haarmasker van Kerastase en ben super tevreden. Mijn haar is weer heerlijk zacht en voelt gezonder. Dus, aanrader!
<<

Anoniem301

Bericht 22 Aug 2017 16:39

Re: Haarmasker

Harrison schreef:Hoi! Even een update. Ik gebruik inmiddels een tijdje het haarmasker van Kerastase en ben super tevreden. Mijn haar is weer heerlijk zacht en voelt gezonder. Dus, aanrader!

Fijn! Kerastase is zo lekker, heb ook weer de shampoo en het masker voor krullen aangeschaft. Het is het geld wel waard vind ik.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Aug 2017 16:50

Re: Haarmasker

Ja, zeker! Ik had al shampoo en conditioner maar dit masker heeft dus ook nog wel toegevoegde waarde. Wissel nu de shampoo om de keer af met een zilvershampoo en zo is het prima.
<<

Anoniem257

Bericht 22 Aug 2017 19:04

Re: Haarmasker

Fijn!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 23 Aug 2017 10:20

Re: Haarmasker

Dit topic komt me erg goed uit! Sinds de laatste keer blonderen is mijn haar zo slecht. Ik gebruikte gewoon John frieda shampoo en masker, maar ben op zoek naar andere. Jij gebruikt dus ook de shampoo van keratase harrison? En inmiddels met combinatie van het masker wel tevreden over? En welke is precies de groene, want vind ze eigenlijk allebei blauw :palm:
<<

Anoniem222

Bericht 23 Aug 2017 19:12

Re: Haarmasker

Haha. Ik heb deze: Kérastase Résistance Masque Thérapiste.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers