Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar werd/word jij vandaag blij van?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 22:28

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Klinkt als een heerlijke zondag Salome.

Ik werd blij van het uurtje bootcamp. Behoorlijk pittig en anders dan ik was gewend, maar wel lekker. Nu wachten op mijn spierpijn morgen :D. Dus een stukje fietsen als herstel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 10 Jul 2017 23:08

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Stoer van je SO! Ik haat bootcamp.
Ik werd blij vandaag van na het eten een spelletje doen met m'n kleuter, een of ander piraten strategie-kaart spel. Hij wint steeds van me dan is ie zo trots :love:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 12 Jul 2017 22:48

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van het kaartje van mijn vriend dat vandaag in de bus lag. Hij me wil laten weten hoeveel hij van me houdt en me nooit meer kwijt wil. :love:
Dat zeggen we al heel vaak tegen elkaar in de app, maar dit is zoveel persoonlijker.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Jul 2017 17:07

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat een lief kaartje Chava!

Ik ben trots op m'n oudste die net z'n zwemdiploma heeft gehaald.
#teammaple🍁
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jul 2017 21:54

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Dat zijn altijd fijne momenten Urben Naked, ik vond ze dan ineens maargroot worden met zo'n diploma op zak.

Ik werd blij van mijn werkdienst vandaag. Er was zelfs een mevrouw die om half 8 niet mee naar haar appartement wou omdat het nog zo gezellig was.
En nu zit ik achter huis, onder mijn afdakje, met een heerlijk biertje nog even te genieten van de stilte. Kan ik ook heel blij van worden.
<<

anoniem224

Bericht 18 Jul 2017 19:22

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Chava wat super lief! Ik vind het leuk om te lezen dat je zo'n leuke man hebt gevonden.

UN, wat goed, gefeliciteerd voor je zoon!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Jul 2017 19:22

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Van mijn nichtje, heerlijk moppie!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jul 2017 19:47

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

dat ik mijn vader belde en hij de eerste dag van de 4 daagse heeft gelopen hij zou 30 lopen maar toch omgezet naar 40 zodat die samen met mijn moeder kan lopen. Ik vind het een prestatie.
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 18 Jul 2017 20:45

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat goed, UN! Gefeliciteerd.
MN, dankjewel :). Ik ben zó blij met hem! :love:
Wat lief, Burn. Hoe oud is ze?
Wat goed van je vader, Sarah!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Jul 2017 00:17

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

M''n nichtje is van februari, maar veel te vroeg geboren destijds. Dus heb heel lang een klein babynichtje.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2017 07:52

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

sarah1985 schreef:dat ik mijn vader belde en hij de eerste dag van de 4 daagse heeft gelopen hij zou 30 lopen maar toch omgezet naar 40 zodat die samen met mijn moeder kan lopen. Ik vind het een prestatie.

Knap zeg!
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1612

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 19 Jul 2017 09:25

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Cotton schreef:
sarah1985 schreef:dat ik mijn vader belde en hij de eerste dag van de 4 daagse heeft gelopen hij zou 30 lopen maar toch omgezet naar 40 zodat die samen met mijn moeder kan lopen. Ik vind het een prestatie.

Knap zeg!

Heel knap idd!

Burn, leuk blijmomentje!

Ik ben blij omdat mijn vriend vandaag na 3 weken eindelijk weer thuis komt en we vrijdag op vakantie gaan. Vandaag m'n laatste werkdag. Veel om blij van te worden dus!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Jul 2017 09:37

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Knap van je vader Sarah!

Ik ben blij omdat we maandag hebben beslotenon toch op vakantie te gaan dit jaar, over twee weken zitten wij heerlijk in Frankrijk! Ik ben erg benieuwd hoe het kamperen met een baby er bij gaat, ik heb er zin in!
10.04.17
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Jul 2017 22:32

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Vandaag als verrassing naar Nijmegen geweest ik zag mijn ouders lopen ben naast ze gaan lopen en pakte de hand van mijn moeder helemaal verbaast beide zo leuk?

Helaas gaat mijn vader morgen niet verder. Maar geeft niks is al knap toch 80 km gelopen. Maar is gewoon te zwaar voor zijn hoofd allemaal en dan de hitte erbij. Hij kan ook niet los lopen mijn moeder moet hem constant de hand vast houden. Zij had nu geen last van haar benen maar schouders en arm
Afbeelding
<<

anoniem224

Bericht 21 Jul 2017 20:13

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Heeft je moeder de vierdaagse uitgelopen Sarah? Jammer dat je vader moest stoppen, maar vind het echt super knap dat hij toch begonnen is.

Ik wil volgend jaar ook lopen, wil ik al jaren maar komt er steeds niet van. Kan ik al inschrijven? :wink:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Jul 2017 10:24

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik word blij van mijn kinderen die enorme lol hebben met z'n tweeen. Ze hebben twee strandballen en ze hebben de triptrapstoelen tegenover elkaar gezet en gooien de bal over met allerlei mogelijke obstakels in het midden. En elke keer gieren ze het uit, als het mis gaat en als het goed gaat. Zo leuk!
<<

Zero

Bericht 22 Jul 2017 10:26

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Ik heb sinds woensdag een nieuwe kitten en daar word ik heel blij van :)
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2017 10:39

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Zero schreef:Ik heb sinds woensdag een nieuwe kitten en daar word ik heel blij van :)

Foto's!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2017 12:42

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Meneer Nilsson schreef:Heeft je moeder de vierdaagse uitgelopen Sarah? Jammer dat je vader moest stoppen, maar vind het echt super knap dat hij toch begonnen is.

Ik wil volgend jaar ook lopen, wil ik al jaren maar komt er steeds niet van. Kan ik al inschrijven? :wink:

Ja mijn moeder heeft het uitgelopen. Had ik niet anders verwacht. Als moest ze wel op haar reserve schoenen lopen want haar andere goede net nieuwe waren helemaal stuk en terug gestuurd naar de fabriek.

Je moet je echt aanmelden volgend jaar het is zo leuk. Zeg ik als niet loper. Ooit wil ik hem ook doen
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Jul 2017 19:52

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

T speelt met mijn oude Duplo. Zo leuk!
2016
<<

anoniem224

Bericht 22 Jul 2017 20:54

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

sarah1985 schreef:
Meneer Nilsson schreef:Heeft je moeder de vierdaagse uitgelopen Sarah? Jammer dat je vader moest stoppen, maar vind het echt super knap dat hij toch begonnen is.

Ik wil volgend jaar ook lopen, wil ik al jaren maar komt er steeds niet van. Kan ik al inschrijven? :wink:

Ja mijn moeder heeft het uitgelopen. Had ik niet anders verwacht. Als moest ze wel op haar reserve schoenen lopen want haar andere goede net nieuwe waren helemaal stuk en terug gestuurd naar de fabriek.

Je moet je echt aanmelden volgend jaar het is zo leuk. Zeg ik als niet loper. Ooit wil ik hem ook doen


Ja heb al gekeken wanneer de inschrijving begint, is pas in januari haha. Maar ga het proberen komend jaar!
<<

Anoniem316

Bericht 22 Jul 2017 20:57

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Knap Sarah!!

Ik werd vandaag blij van mijn kapster. Ze heeft echt weer wat moois met mijn haar gedaan. Zo blij met haar!
<<

Anoniem245

Bericht 23 Jul 2017 10:50

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Vandaag nog van niks, maar gisteren dat mijn grote zoon gewoon zelf gekookt heeft. Heeft hij al eerder gedaan maar nu ook alles zelf gesneden zonder hulp. Ik ben aan mijn hand geopereerd dus ben echt mega beperkt maar hij pakt alles zo goed op. Helpt me waar hij kan, echt super!
<<

Geel

Bericht 23 Jul 2017 11:12

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Wat knap van je zoon, Kira, klinkt als een lieve jongen.

Salome, dat lijkt me zo leuk!

Ik word blij van de regen en de koelte van vandaag. En dat we vandaag als gezin niets hoeven.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Jul 2017 15:22

Re: Waar werd/word jij vandaag blij van?

Meneer Nilsson schreef:
sarah1985 schreef:
Meneer Nilsson schreef:Heeft je moeder de vierdaagse uitgelopen Sarah? Jammer dat je vader moest stoppen, maar vind het echt super knap dat hij toch begonnen is.

Ik wil volgend jaar ook lopen, wil ik al jaren maar komt er steeds niet van. Kan ik al inschrijven? :wink:

Ja mijn moeder heeft het uitgelopen. Had ik niet anders verwacht. Als moest ze wel op haar reserve schoenen lopen want haar andere goede net nieuwe waren helemaal stuk en terug gestuurd naar de fabriek.

Je moet je echt aanmelden volgend jaar het is zo leuk. Zeg ik als niet loper. Ooit wil ik hem ook doen


Ja heb al gekeken wanneer de inschrijving begint, is pas in januari haha. Maar ga het proberen komend jaar!


Leuk!!!
Ik ga me volgend jaar ook weer inschrijven!
Heb echt met kippenvel en heimwee naar de Vierdaagse programma's op tv gekeken afgelopen week.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers