Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prijs vakantie voor 2?

<<

ChiQ

Bericht 22 Jul 2017 21:20

Re: Prijs vakantie voor 2?

CBL - neuh, vind heerlijk zitten op vakantie veel belangrijker dan te moeten beknibbelen. Ik ga dan bij wijze van spreke liever 6 dagen top zitten, dan twee weken mwaaah. Wij zoeken ook niet op prijs, maar echt wat is nou leuk voor Julian, voor ons, zitten we in een goed hotel, eten en hoog service niveau etc etc. En weet je wat het echt duur maakt, ons zal je NOOIT op vakantie zien gaan of terugkomen op onchristijke tijden. Écht geen zin om om 05:30 te vliegen en om 03:00 op schiphol te zijn, afschuwelijk! Plus we gaan altijd in het weekend weg, want als we bijv op woensdag zouden gaan, mist mijn man werkdagen en twee dagen niet werken kost meer dan in t weekend paar 100,- extra moeten betalen.

Maar dat van Gran Canaria - waanzin. Het is het beste hotel wel van GC en dan moet je in hoogseizoen aardig in de buidel tasten maar mijn man was niet op andere gedachten te brengen.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jul 2017 21:27

Re: Prijs vakantie voor 2?

We gaan deze vakantie naar de Ardennen, naar een huis/appartement, en dat kost nog geen 400 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Gas en elektra en Wi-Fi er bij in. Grote tuin en toebehoren.

Bij een langere vakantie reken ik meestal op zo'n 1000 euro pp.

Onze duurste vakantie was naar Egypte. Dat kostte iets van 3000 pp. Maar dat was dan ook all in en een rondreis met cruiseschip en goede hotels en binnenlandse vluchten.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jul 2017 22:10

Re: Prijs vakantie voor 2?

ChiQ schreef:CBL - neuh, vind heerlijk zitten op vakantie veel belangrijker dan te moeten beknibbelen. Ik ga dan bij wijze van spreke liever 6 dagen top zitten, dan twee weken mwaaah. Wij zoeken ook niet op prijs, maar echt wat is nou leuk voor Julian, voor ons, zitten we in een goed hotel, eten en hoog service niveau etc etc. En weet je wat het echt duur maakt, ons zal je NOOIT op vakantie zien gaan of terugkomen op onchristijke tijden. Écht geen zin om om 05:30 te vliegen en om 03:00 op schiphol te zijn, afschuwelijk! Plus we gaan altijd in het weekend weg, want als we bijv op woensdag zouden gaan, mist mijn man werkdagen en twee dagen niet werken kost meer dan in t weekend paar 100,- extra moeten betalen.

Maar dat van Gran Canaria - waanzin. Het is het beste hotel wel van GC en dan moet je in hoogseizoen aardig in de buidel tasten maar mijn man was niet op andere gedachten te brengen.


Wij hebben een beetje dezelfde wensen zie ik. Een goed hotel met eveneens goed eten vinden wij een van de belangrijkste dingen. Boek jij ook altijd pakketreizen? Wij wel, dan heb je niet veel te vertellen mbt vliegtijden. Wij zijn dan ook meerdere keren thuis tussen 3.00 - 4.00 vertrokken en dat vind ik ook dus alleen we hadden geen keuze. Op den duur wen je er wel aan.

Uit je verhaal begrijp ik dat je liever all in wilde op Mallorca toch? Waarom heb je dan niet verder gezocht naar zo'n hotel?
Ik ben wel erg benieuwd naar de namen van de hotels op Mallorca en Cran Canaria. Hoe heten ze?
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers