Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


leuk hotel in nederland

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jul 2017 19:03

leuk hotel in nederland

wij gaan in de zomer niet op vakantie nu wil ik mijn man verassen om in december een nachtje in een hotel te gaan. Wie weet een leuke plek.
woon in Friesland maar wil best een stukje rijden maar niet naar Limburg.

en misschien een leuk stadje of iets in de buurt
Afbeelding
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 20 Jul 2017 20:10

Re: leuk hotel in nederland

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jul 2017 09:43

Re: leuk hotel in nederland

kerel schreef:https://www.librije.com/slapen/#arrangement


Da's nog goedkoper dan alleen het diner wat wij daar net hebben gehad. Da's gek!

Sarah, ik vind Hotel Blooming in Bergen heel erg leuk. Kan je redelijk makkelijk naar toe rijden voor jullie via de Afsluitdijk. Mooi hotel, Bergen is een leuk plaatsje en je kunt lekker naar het strand. Zoiets zou ik doen, dan heb je alles in één en toch echt het gevoel dat je even weg bent.
Lief dat je een verrassing voor je man wilt regelen.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 21 Jul 2017 11:16

Re: leuk hotel in nederland

Ik vond de Wageningse berg heel mooi.

Je kan er in de buurt lekker wandelen of naar kasteel dorweerth
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Jul 2017 12:13

Re: leuk hotel in nederland

bergen is ook leuk inderdaad vaak geweest man heeft er gewerkt. Ja ik vind het zo sneu voor hem dat we nu niet weg kunnen ivm operatie van mij. Dus dacht dan in december als verassing een nachtje weg dan heeft hij vakantie ik niet maar kan wel beetje wisselen dan we van vrijdag op zaterdag weg kunnen.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jul 2017 12:24

Re: leuk hotel in nederland

Oh wacht december natuurlijk, dan is het wel echt winter. Dan is het strand misschien sowieso niet zo leuk (hoewel lekker uitwaaien ook fijn is). Is een waddeneiland niet ook een optie vanuit jullie? Hotel Seeduyn op Vlieland, of ergens op Terschelling of Schier?
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2017 11:39

Re: leuk hotel in nederland

Eiland is ook leuk maar wel een gedoe met de boot enzo

Heb inmiddels via iemand een tip gekregen een hotel bij Apeldoorn in de buurt. 29 december gaan we. Nu nog lang geheim houden
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers