Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Ik wil een baby!

<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 11:31

Help! Ik wil een baby!

Maar het kan niet, en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om weer zwanger te worden en formaat zeekoe te zijn.
Naast dat, was het eerste jaar met L. gewoon niet echt tof.
<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 11:32

Re: Help! Ik wil een baby!

Maar toch, die eierstokken gaan rammelen, wat een vreselijk gevoel!
<<

Anoniem13

Bericht 04 Sep 2013 11:35

Re: Help! Ik wil een baby!

haha heel erg herkenbaar! Maar dat gevoel wordt momenteel alleen maar aangesterkt, doordat mijn zus zwanger is en vriendinnen ook "bezig zijn". Dan praat je er alleen maar meer over en verlang je er ook meer naar. Gelukkig kan ik het ook goed relativeren, ik ga over een 6 weken naar NY en dan wil ik absoluut niet zwanger zijn. Daarnaast maak ik waarschijnlijk een interne overstap qua functie en daar wil ik mij ook niet voorstellen als; hallo ik ben Laced en ik ben zwanger", wat ik een vorige keer wel heb moeten doen. Wij willlen denk ik wachten tot eind van het jaar / begin 2014.
<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 11:41

Re: Help! Ik wil een baby!

Hier moeten we wachten op een stabiele leefsituatie, per 1-11 ga ik verder in mijn functie op basis van een 0-uren contract, zodra dat naar bijv. een vaste aanstelling van 20 uur zou gaan, dan pas kunnen we verder kijken.

Het wordt bij ons denk ik pas zomer volgend jaar, misschien zelfs wel 2015. En dat vind ik wel echt een totaal uitzichtloze situatie momenteel, zo voelt het.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 04 Sep 2013 11:43

Re: Help! Ik wil een baby!

Parel wat vervelend, volgens mij kriebelt het bij jou ook al minstens een jaar.
Heb je er zicht op hoe lang het duurt voordat je 0 uren contract omgezet wordt naar een urencontract?

En ik heb die tweede al, en werd vorige week gewoon verdrietig toen ik op facebook las dat een vrouw hier in de straat zwanger is van de derde terwijl er dat voor mij waarschijnlijk niet in zal zitten (omdat mijn man dat absoluut niet wil).
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem13

Bericht 04 Sep 2013 11:45

Re: Help! Ik wil een baby!

Wat bij mij heel goed werkt is om leuke dingen te plannen waar ik naartoe kan leven. Klinkt wellicht wat zwaar, maar dat is het niet. Bijvoorbeeld mijn reis naar New York, altijd al een droom van mij geweest en nu kan het. Juist doordat Levi wat groter is en ik hem "makkelijker" thuis laat. Ik wil niet in een hoekje gaan zitten wachten totdat we er weer voor gaan. Nee, in de tussentijd wil ik ook genieten van de dingen die ik anders niet zou doen.
<<

Anoniem144

Bericht 04 Sep 2013 11:50

Re: Help! Ik wil een baby!

Oh wat balen dat je wel de kriebels hebt, maar het niet kan :( Ik duim voor je dat je snel een vaste aanstelling krijgt!
Verder vind ik Laced haar tips wel goed.
<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 11:57

Re: Help! Ik wil een baby!

Haha wat zijn jullie lief.
Ik heb ook wel dingen om naartoe te leven hoor, ik ga ook niet in een hoekje zitten wachten.
Ik ben heel blij dat ik mezelf weer aan het worden ben, en dat wil ik eigenlijk eerst, dus kan gelukkig relativeren.

Alleen met tijd en wijlen krijg ik een aanval en vind ik mezelf heel zielig (slaat nergens op).

Mrs. ; ja het kriebelt wel al een poos, maar het is ook vaak hele maanden weg. Er zijn zoveel voor- en nadelen en de ene keer komt het een bovendrijven en dan het andere weer. Er is geen vooruitzicht, zal gewoon een nieuwe baan met vaste uren moeten zoeken.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Sep 2013 12:54

Re: Help! Ik wil een baby!

Parel, niet echt tips van mij kant maar wel gewoon een berichtje dat ik het rot voor je vind! hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt rondom je baan en ze je lekker een vaste aanstelling geven!
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 13:13

Re: Help! Ik wil een baby!

Dank je, lief!
<<

Anoniem60

Bericht 04 Sep 2013 13:15

Re: Help! Ik wil een baby!

Die stomme eierstokken ook...

Ik wil weer zwanger zijn, zal ik dat anders voor je doen?
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 04 Sep 2013 13:18

Re: Help! Ik wil een baby!

Heel erg herkenbaar! Door medische klachten wachten wij er al even mee, ik hoop dat we er snel voor mogen gaan!
<<

Anoniem30

Bericht 04 Sep 2013 13:25

Re: Help! Ik wil een baby!

*Ik had dit topic niet moeten openen*
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 04 Sep 2013 13:26

Re: Help! Ik wil een baby!

Studiebol schreef:Parel, niet echt tips van mij kant maar wel gewoon een berichtje dat ik het rot voor je vind! hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt rondom je baan en ze je lekker een vaste aanstelling geven!


Sluit me hierbij aan!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2013 13:29

Re: Help! Ik wil een baby!

wat lastig dat je graag wil maar niet kan ivm je werk. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. En succes met de rammelde eierstokken
Afbeelding
<<

anoniem39

Bericht 04 Sep 2013 13:30

Re: Help! Ik wil een baby!

Wat vervelend Parel.
Hoe gaat het met je studie? Hopelijk komt er op één of andere manier snel een plaatsje voor je vrij met vaste uren en een vaste aanstelling (alleen volgens mij is dat in de zorg ook niet meer heel erg gemakkelijk om zo een vaste aanstelling te krijgen helaas) en kan je aan je baby kriebels werken.....
Laatst gewijzigd door anoniem39 op 04 Sep 2013 13:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem39

Bericht 04 Sep 2013 13:30

Re: Help! Ik wil een baby!

Pippa schreef:*Ik had dit topic niet moeten openen*

Heb je ook kriebels Pippa?
<<

Anoniem8

Bericht 04 Sep 2013 13:31

Re: Help! Ik wil een baby!

O lastig Parel!

Ik heb ook babykriebels, had het nooooooit verwacht. Maar mijn man wil absoluut geen derde helaas. Ik ben wel benieuwd of ik die kriebels lang blijf houden want het is zwaar frustrerend.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 04 Sep 2013 13:36

Re: Help! Ik wil een baby!

Wat rot Parel!

Ik zag ook enorm op tegen dat eerste jaar. Weer de slapeloze nachten en de voedingen en al het huilen erbij. Maar nu ik er middenin zit.... tja, je doet het gewoon. En de tijd vliegt met een tweede (en derde) zoveel sneller dan bij een eerste.
Ik hoop dat je snel uitzicht hebt op een vaste aanstelling.
<<

Esmee

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:56

Bericht 04 Sep 2013 14:05

Re: Help! Ik wil een baby!

Lastig zeg, Parel! Hoop dat je het gauw weer een beetje los kan laten.

Ik doe wel een beetje hetzelfde als Laced (al heb ik ook nog geen hele erge kriebels dus dat maakt het wellicht iets makkelijker). Genieten van de dingen die nu mogelijk zijn met 1 kind/niet zwanger. En het helpt mij ook om te bedenken dat als je eenmaal weer zwanger bent het ook zo ontzettend snel gaat. Voor je het weet is dat kind ook alweer 1. Dus dan is het ook nog best leuk om het in het vooruitzicht te hebben.
<<

Anoniem57

Bericht 04 Sep 2013 14:09

Re: Help! Ik wil een baby!

Ja dat geloof ik ook wel, je doet het gewoon, dus dat zal vast goedkomen. Zwanger zijn ook, en zo niet dan is Fem een goede optie! *misschien doe ik het nog wel echt ook haha*

LDJ, in november heb ik het eerste jaar afgerond en ben ik spw 2 verpleeghulp. Ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik op mijn eigen afdeling een 0-uren contract krijg, en als daar uren vrijkomen voor vast, dan houden ze mij in hun achterhoofd. Tot die tijd hou ik gewoon het internet even in de gaten, misschien loopt het wel als een tiet met mijn 0-uren contract en hebben ze wekelijks 16/20 uur voor me, wie zal het zeggen!
<<

anoniem39

Bericht 04 Sep 2013 14:12

Re: Help! Ik wil een baby!

Jaar zou super zijn Parel en dat komt vast goed! Als ik bij mij op het werk kijk dan kun je iedere dag wel werken als je wilt. Telkens weer staan er diensten open en word bijna wekelijks wel gevraagd of ik extra kan werken. Dus dat komt helemaal goed bij je!!
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 04 Sep 2013 14:44

Re: Help! Ik wil een baby!

Parel ik hoop dat je snel een vast aanstelling krijgt! En verder helaas geen tips voor je. Ik heb zelf alweer babykriebels en zou dolgraag weer zwanger willen zijn(ALS ik een zelfde zwanngerschap krijg als mijn dochter wil ik wel 60weken zwanger zijn! )
De tijd zal het leren, alleen dat je niet weet wanneer is gewoon balen. Goodluck girl!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem12

Bericht 04 Sep 2013 14:45

Re: Help! Ik wil een baby!

Pippa schreef:*Ik had dit topic niet moeten openen*

+1
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 04 Sep 2013 15:39

Re: Help! Ik wil een baby!

Ik wil oooooooooooooook!! Maar ook hier zal het nog moeten wachten. Mijn vriend heeft een vaste baan, ik heb een tijdelijk contract, met bovendien een slecht salaris. Aan het einde van mn geld heb ik nog een stuk(je) maand over... Niet echt een goede basis dus, voor een 2e kindje. Onze zoon wordt over 3 maanden 2 en soms vliegt het me behoorlijk aan dat hij misschien wel al 3 is, voordat hij een broertje of zusje krijgt. Dat had ik niet gedacht aangeboren.. Had gehoopt nu wel weer zwanger te zijn.
Het stomme is, toen we besloten dat een kindje welkom was, toen had ik ook geen vast contract, niet eens vaste uren, wat ik nu wel heb, maar toch zijn we er toen voor gegaan.. Uiteindelijk kreeg ik in mijn verlof geen verlenging meer van mijn contract en was ik ineens werkloos. Nu werk ik sinds januari bij mn huidige werk, maar er is gewoon geen zicht op verbetering. De banen liggen niet voor het oprapen, ik ben "al" 28, dus vaak ook te duur... En ondanks dat, zou ik zo stoppen met de pil...
07.12.2011
11.12.2014
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers