Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

<<

Anoniem204

Bericht 19 Jul 2017 14:23

Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Hoi,

Wij hebben 1 grote slaapkamer van ongeveer 19 vierkante meter met aan 1 wand helemaal een ramen partij.
Eigenlijk wil ik van die slaapkamer 2 slaapkamertjes maken.

Ik wil dit dan op een creative manier doen zodat er geen verbouwing bij komt kijken en de kamer eventueel ook gedeeld kan worden door jongen/meisje. Ik wil de kamer splitsen maar niet definitief het moet weer terug te draaien zijn want ooit is er wel een andere oplossing.

Ik dacht aan een stapelbed precies in het midden en dan dicht maken zodat er 2 stukken kamer zijn of grote pax kasten in het midden plaatsen maar jullie misschien nog creatieve ideeën ?? Het moeten wel echt 2 kamertjes worden maar totaal geeb probleem om door het kamertje van de 1 naar de andere te komen want daar kom je niet onderuit.

En is 9/ 10 vierkante meter genoeg voor een kindje ? Zou er een 1 persoons bed inkunnen, kast en bureautje/commode en wat speelgoed of echt te klein ?

Groetjes Merlin
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Jul 2017 14:44

Re: Creative oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

De kamer van mijn jongste is kleiner. Ik gok zo'n 7 à 7,5 m2. Als babykamer kon ik er een ledikant, kast en commode in kwijt. Met een meegroeibed kon dat ook nog alledrie, maar sinds gister is de commode eruit en staat er een eenpersoons bed en nieuwe (hogere) kast. Dat past prima. Onder z'n bed zitten lades waar nog extra spul in kan. Dat zou je voor het speelgoed kunnen gebruiken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem204

Bericht 19 Jul 2017 14:48

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Wat betreft ruimte hebben we helemaal beneden nog een klein kamertje over waar eventueel een bureautje in kan en wat speelgoed maar nu nog geen kindje kan slapen. Dt doen we pas als ze ouder zijn.

Heb je misschien een foto thunder? Ben gewoon nieuwsgierig na kleine slaapkamertjes.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Jul 2017 14:58

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Ik ga het proberen. Ik vind dat lastig om goed op de foto te krijgen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Jul 2017 15:22

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Wij hebben dat gehad met een stapelbed in het midden. Maar wel een extra deur gemaakt.
Buren hadden ook een stapelbed alleen zonder extra deur.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2017 15:22

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Wij gaan het ook doen, alleen gaan wij wel verbouwen. De kamertjes worden ongeveer 13m2 per stuk geloof ik.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Jul 2017 15:24

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

...

Vanuit de deuropening genomen. Het is ook nog niet helemaal af. Op de blauwe baan komt nog een muursticker, maar die is nog niet binnen. Verder moeten er nog wat dingen opgehangen worden. Achter de kast staat zijn wasmand en achter het bed staat nog een opbergkrukje.
Laatst gewijzigd door Thunder op 28 Jul 2017 09:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2017 15:25

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Best groot toch Thunder? Wij hebben schuin dak, dat is wel wat jammer qua mogelijkheden voor indeling, maar we hebben gelukkig een hele grote overloop waar veel kastruimte is/kan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Jul 2017 15:26

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Lijkt wel zo hè? Maar meer dan 7 à 7,5 m2 is het niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 20 Jul 2017 21:28

Re: Creatieve oplossingen gezocht / kamer in 2 delen.

Je zou in plaats van een staande kledingkast ook een kast aan de muur kunnen maken of bv planken en deze omkleden met gordijntjes. Dat laatste had ik vroeger op m'n slaapkamer waardoor mijn bed er onder kon staan. Scheelt in ieder geval ruimte.
En een simpel wandje met gipsplaten dan? Dat kun je ook weer weghalen eventueel.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers