Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Woorden inslikken

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 20 Jul 2017 14:42

Re: Woorden inslikken

Elliot schreef:Ik denk overigens niet perse non-stop onaardige dingen over anderen hoor, haha! Ik heb het voornamelijk als mensen mij iets vragen. Ik vind veel vragen irritant, wil niet dat mensen mij lastig vallen :angel:
Ik heb een collega die niets van computers snapt en als hij dan weer aanklopt met: Mag ik jou iets vragen, weet jij hoe je dit en dat kunt instellen? Dan denk ik dus: Bel lekker ICT en val mij niet lastig met je gezeik. En DAT moet ik dus inslikken.

Precies dit!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem203

Bericht 20 Jul 2017 15:54

Re: Woorden inslikken

Ik ben altijd heel eerlijk op een niet-kwetsende manier. Soms flap ik ook dingen eruit die net op het randje kunnen zeg maar. Op het werk ben ik achter de schermen hetzelfde. Bij klantcontact ben ik heel anders en 'acteer' ik ook veel. Dat moet ook want de klant is koning. Terwijl ik dan in mijn gedachte denk van grrrr wat ben jij irritant!

Hier op het forum ben ik heel anders en denk ik vaak laat ook maar ik heb geen zin in een rel en wil mijn energie besparen. Maar als iemand bijv. om een mening vraagt of dat ik iets wel of niet mooi vind geef ik die. Ik ga er niet om liegen. Maar iemand bewust kwetsen doe ik niet. Ook niet irl.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jul 2017 21:52

Re: Woorden inslikken

Op mijn vorige werk was ik niet zo aardig. Best wel onaardig denk ik. Sommige collega's waren zo dommig of langzaam. Dan riep ik Nog langzamer en je gaat achteruit! Of Heb je weer goed gedaan hoor, in maar acht minuten! Applaus!

Nu doe ik dat niet meer, zo mokken past ook helemaal niet bij me. Ik ben veel leuker als ik het in m'n hoofd naar iets positiefs draai ipv alles irritant vinden.
R. 2013
D. 2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Jul 2017 22:22

Re: Woorden inslikken

Ik zou dit vaker moeten doen :angel:

Op mijn werk doe ik dit wel trouwens, maar ik kan nu eenmaal niet alles tegen mijn leerlingen zeggen dat ik zou willen. Dat geldt als ze vervelend zijn, maar ook als ze bijvoorbeeld tegen mijn advies in toch mijn vak gaan herkansen en ik weet dat ze het toch niet gaan halen. Dan moet ik ze toch vertrouwen geven.
Ook tegen onze directie kan ik kietelen alles zeggen dat ik zou willen...
december 2016
juli 2019
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers