Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naam kindje met ander geslacht.

<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 19 Jul 2017 22:33

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Nina en Nils

Mocht er ooit nog een kindje komen hier ga ik deze namen niet meer kiezen. Vind Nina niet eens echt leuk maar kon gewoon geen tweede meisjesnaam bedenken die aan alle criteria voldeed destijds. Maar we wisten toch al vrij snel dat het geen twee meisjes werden dus niet verder over nagedacht.

Jongensnamen weet ik altijd juist genoeg, heel raar.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 19 Jul 2017 22:45

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Wij konden niet kiezen bij de meisjes namen (gelukkig werd het een jongetje ;-)), we hadden dan ook afgesproken dat we dit bij de geboorte zouden bekijken. Dan zou het vast op zijn plek vallen.

* Judith, Milou of Svenja
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2017 23:32

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Hee wat grappig Saga! Tussen welke andere jongensnaam twijfelden jullie dan. Of wil je dat niet zeggen?
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Jul 2017 04:08

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Mooie naam he ;)
Nou dat geloof je niet, maar T wilde hem graag Ollie noemen! Of Winston. En ik had R in mijn hoofd zitten en kreeg dat er maar niet uit.
10.04.17
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 20 Jul 2017 05:19

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Ooh dit zijn altijd echt mijn favoriete topics! De oudste had Romijn geheten. De jongste was dan naamloos door het leven gegaan. We konden sowieso geen naam kiezen maar een jongensnaam al helemaal niet.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 20 Jul 2017 06:11

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Jongensnaam hadden we al voordat er überhaupt sprake was van een zwangerschap. Het zou Luan worden.
Maar het werd een meisje, we hebben toen erg lang over de naam gedacht omdat we totaal niet op 1 lijn zaten.
<<

Anoniem210

Bericht 20 Jul 2017 07:55

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Gek is dat he Charles? Dat heb ik met meisjesnamen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Jul 2017 08:26

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Lennox schreef:Mooie namen komen er voorbij. Met name Hannah :smile:

Als H een jongen was geweest had ze Job geheten.
Als deze baby een jongen was geweest had ze Aron geheten.


Ooh, ik wist helemaal niet dat jouw oudste een H was, mijn jongste ook :yes: De naam blijkt hier sowieso populairder dan ik dacht.

We hebben voor beiden nooit een alternatieve naam gehad, want we zijn pas gaan denken over namen toen we het geslacht wisten. Mijn favoriete namen zijn Lexi (Alexis) en Brennen.
Laatst gewijzigd door Fiederilsje op 20 Jul 2017 08:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
L2014 & H2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Jul 2017 08:26

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Luisa schreef:Jongensnaam hadden we al voordat er überhaupt sprake was van een zwangerschap. Het zou Luan worden.
Maar het werd een meisje, we hebben toen erg lang over de naam gedacht omdat we totaal niet op 1 lijn zaten.

Wat een aparte jongensnaam, nooit gehoord! Maakt dat ik erg nieuwsgierig ben naar jullie meisjesnaam :)

♥♥
<<

Anoniem210

Bericht 20 Jul 2017 09:56

Re: Naam kindje met ander geslacht.

mzcharlotte schreef:
Lennox schreef:Mooie namen komen er voorbij. Met name Hannah :smile:

Als H een jongen was geweest had ze Job geheten.
Als deze baby een jongen was geweest had ze Aron geheten.


Ooh, ik wist helemaal niet dat jouw oudste een H was, mijn jongste ook :yes: De naam blijkt hier sowieso populairder dan ik dacht.

We hebben voor beiden nooit een alternatieve naam gehad, want we zijn pas gaan denken over namen toen we het geslacht wisten. Mijn favoriete namen zijn Lexi (Alexis) en Brennen.


Ja :love: Prachtige naam!
Hier hoor ik de naam echt nooit. Ken niemand die zo heet. Maar snap wel dat hij populair is. :wink:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 20 Jul 2017 10:01

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Grappig onze jongensnaam is genoemd! Ik noem hem niet want misschien gebruiken we hem ooit nog!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem210

Bericht 20 Jul 2017 10:02

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Uffe schreef:Grappig onze jongensnaam is genoemd! Ik noem hem niet want misschien gebruiken we hem ooit nog!


Mijn naam, de naam van mijn man, de naam van mijn dochter en de 2e naam van de baby zijn allemaal genoemd.
Betekend dit dat wij gewoon fantastische namen hebben? :yes:
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 20 Jul 2017 10:21

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Lennox schreef:
Uffe schreef:Grappig onze jongensnaam is genoemd! Ik noem hem niet want misschien gebruiken we hem ooit nog!


Mijn naam, de naam van mijn man, de naam van mijn dochter en de 2e naam van de baby zijn allemaal genoemd.
Betekend dit dat wij gewoon fantastische namen hebben? :yes:


Haha ik denk het! De naam van onze dochter staat er. ook bij!
⁠♡♡♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 20 Jul 2017 10:50

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Wat leuk, de naam Luan komt voorbij. Dat is een van de namen van mijn zoon, is uiteindelijk niet zijn roepnaam geworden overigens. Ik heb hem pas een tijdje terug voor het eerst bij een ander kindje gehoord, als roepnaam. Verder nog niet tegengekomen.
<<

Anoniem286

Bericht 20 Jul 2017 10:51

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Willem
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Jul 2017 12:30

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Dochter zou dan F.abian heten, zo heet nu de jongste.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Geel

Bericht 20 Jul 2017 15:12

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Lennox schreef:Snap ik. Maar bij ons wisselt het zo vaak dat ik de kans klein acht dat we nog steeds dezelfde naam hebben voor een jongen als de eventuele nummer 3 hier een piemeltje heeft.
Ik ben wel benieuwd: hebben jullie het daar dan geregeld over? Wij eerlijk gezegd zelden, misschien eens per half jaar, als ik eens een leuke naam tegenkom ofzo. De naam die we voor een jongetje hadden staat bij ons ook nog wel hoog, maar is tzt denk ik niet meer dé naam. Dus dat het verandert, ben ik met je eens!
<<

Geel

Bericht 20 Jul 2017 15:13

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Caulfield schreef:Bij beide jochies zijn we pas na de 20 weken echo heel serieus gaan denken over namen, maar populair voor meisjes waren Marie, Janne en Doris.
Moooooi! :love:
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 20 Jul 2017 15:56

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Elliot schreef:
Luisa schreef:Jongensnaam hadden we al voordat er überhaupt sprake was van een zwangerschap. Het zou Luan worden.
Maar het werd een meisje, we hebben toen erg lang over de naam gedacht omdat we totaal niet op 1 lijn zaten.

Wat een aparte jongensnaam, nooit gehoord! Maakt dat ik erg nieuwsgierig ben naar jullie meisjesnaam :)


De naam van mijn dochter komt heel weinig voor. In verband met herkenbaarheid zet ik hem dus liever niet Online.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 20 Jul 2017 18:17

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Bij de oudste hadden we geen jongensnaam. Haar naam wisten we al voordat we überhaupt wisten dat ik zwanger was.

Bij de jongste wisten we met 15 weken dat het een jongen zou zijn, dus verder niet echt nagedacht over een meisjesnaam. Waarschijnlijk was het iets van Iris of Esmee geworden.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 20 Jul 2017 18:33

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Voor de oudste konden we er niet aan uit komen, en de jongste had jasmijn geheten.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 20 Jul 2017 19:35

Re: Naam kindje met ander geslacht.

S had Joes gegeten als ze een jongen was geweest.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 20 Jul 2017 20:49

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Femke of Esmee
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 20 Jul 2017 21:32

Re: Naam kindje met ander geslacht.

S. had Demi Joëlla geheten en J. hadden we geen meisjesnaam voor.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 20 Jul 2017 21:37

Re: Naam kindje met ander geslacht.

Als R. een meisje was, had hij E.nora geheten.
Als E. een jongen was, had ze waarschijnlijk Seppe geheten.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers