Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 19 Jul 2017 20:00

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

caribbeanlover schreef:
kerel schreef:https://www.tui.nl/verre-reizen/kaapverdie/sal/santa-maria/clubhotel-riu-funana/
Veertien dagen Kaapverdie, 24 uurs ultra all inclusive. Wat het verschil is met gewoon, geen idee, maar ik heb het zwaarste vakje maar aangekruist :)




Dank je voor je moeite, maar zoals ik zee is de zee daar niet echt toegankelijk en ik houd juist van de zee. Zwaarste vakje wat bedoel je? Ik zag de prijzen voor sept. en voor rond dezelfde prijs kan ik in de cariben zitten met wat meer luxe. Dat is waar ik liever voor kies.


Ik ben in september naar Kaapverdië geweest maar de zee is echt prima toegankelijk hoor, zou niet weten waarom niet eigenlijk.
30-04-2017
<<

Anoniem244

Bericht 19 Jul 2017 20:06

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Ben het niet eens met de opmerking dat een all in in de caribean hetzelfde is als een all in dichter bij huis.
Er zit echt wel verschil in bv het strand etc.

Kaapverdie zijn wel stukken waar je de zee in kan hoor, maar had ik je toen ook wel eens gezegd. Bij hwt hotel werd het wel afgeraden. Ik vond kaapverdie trouwens echt verrassend leuk en mooi en ook leuke excursies gedaan.

Maar in Mexico wn dominicaanse heb je toch wel hotels voor dat bedrag?
Wil je echt 16 dagen 14 nachten of 14 dagen 12 nachten?
<<

Anoniem244

Bericht 19 Jul 2017 20:07

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Kees schreef:
caribbeanlover schreef:
kerel schreef:https://www.tui.nl/verre-reizen/kaapverdie/sal/santa-maria/clubhotel-riu-funana/
Veertien dagen Kaapverdie, 24 uurs ultra all inclusive. Wat het verschil is met gewoon, geen idee, maar ik heb het zwaarste vakje maar aangekruist :)




Dank je voor je moeite, maar zoals ik zee is de zee daar niet echt toegankelijk en ik houd juist van de zee. Zwaarste vakje wat bedoel je? Ik zag de prijzen voor sept. en voor rond dezelfde prijs kan ik in de cariben zitten met wat meer luxe. Dat is waar ik liever voor kies.


Ik ben in september naar Kaapverdië geweest maar de zee is echt prima toegankelijk hoor, zou niet weten waarom niet eigenlijk.


Verschilt per hotel. Hotel waar ik zat werd het echt afgeraden en flinke golven en stroming
Maar zijn op excursie geweest en daar kon je prima de zee in
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jul 2017 20:14

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

CBL als je graag naar een bepaald resort wilt kun je ook los het resort en los de vlucht boeken. Voor 700 pp kun je makkelijk naar Cancun op en neer vliegen. Dan heb je nog 1600 euro over voor het resort voor 2 personen, 2 weken. Moet te redden zijn denk ik?

Heb je al een resort op het oog? Wil wel meekijken!
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jul 2017 20:15

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Radler schreef:
Kees schreef:
caribbeanlover schreef:


Dank je voor je moeite, maar zoals ik zee is de zee daar niet echt toegankelijk en ik houd juist van de zee. Zwaarste vakje wat bedoel je? Ik zag de prijzen voor sept. en voor rond dezelfde prijs kan ik in de cariben zitten met wat meer luxe. Dat is waar ik liever voor kies.


Ik ben in september naar Kaapverdië geweest maar de zee is echt prima toegankelijk hoor, zou niet weten waarom niet eigenlijk.


Verschilt per hotel. Hotel waar ik zat werd het echt afgeraden en flinke golven en stroming
Maar zijn op excursie geweest en daar kon je prima de zee in

Zal ook per eiland verschillen neem ik aan? Kaapverdie is niet 1 stukje kust...
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:32

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Quizzle schreef:De site van kras.nl heeft ook veel opties voor 9-13-16 dagen op n resort in het Caribisch gebied. Ik weet niet in welke maand jullie idealiter gaan maar ik vind reizen van zestien dagen voor 1400€ pp en dat zijn niet de goedkoopste.



Kras kijk ik regelmatig op dus die houd ik ook in de gaten. We gaan altijd in september.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:36

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Claire**** schreef:CBL als je graag naar een bepaald resort wilt kun je ook los het resort en los de vlucht boeken. Voor 700 pp kun je makkelijk naar Cancun op en neer vliegen. Dan heb je nog 1600 euro over voor het resort voor 2 personen, 2 weken. Moet te redden zijn denk ik?

Heb je al een resort op het oog? Wil wel meekijken!


Ik heb alle opties onderhand gehad. Dmv de vlucht los te kopen en het resort naar onze wensen heb je dat niet voor € 1600,00. Je moet dan voor het hotel zeker 2000,00 rekenen en dan nog is dat weinig. Als een geheel boeken is nog altijd voordeliger ook omdat transfer erbij in zit en anders niet.

Super lief van je, maar echt doe geen moeite :) ik red mij wel. Ik heb er meerdere op het oog naar onze gading, maar helaas te duur dus wie weet wordt het goedkoper.



Radler, we willen 16 dgn, dus 14 nachten.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:43

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Sawadee schreef:En waarom wil je perse dan naar de Caribbean? Wat is daar wat je in een land als bijvoorbeeld Sri Lanka niet hebt? Ben daar wel benieuwd naar! (Ja serieus interesse)


Ik wilde eigenlijk niet weer reageren, maar doe het omdat het wel zo netjes is. Ik heb je al gezegd dat Sri Lanka mij niet zo trekt en dat we in India zijn geweest wat vrij vergelijkbaar is mbt eten. Ik zag filmpjes van een vegetarische vlogger die in Sri Lanka was geweest en zij vond het erg tegenvallen. Ze was ook in India geweest waar veel meer opties waren.
Ik vind het heel attent dat je meedenkt, maar je pusht nu een beetje en blijft er maar over op door hameren. Ik zal er echt niet ineens heen gaan omdat jij er steeds over begint.
De cariben vind ik gewoon het leukste en vind je dat je daar veel meer waar hebt voor je geld dan all in in een 5 sterrenhotel in bijv. Turkije. Het is in de cariben nou eenmaal uitgebreider en luxer en daar houd ik van. Ook qua strand en zee is het mooier. Hopelijk is het nu wat duidelijk voor je? ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:46

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!



Begrijp me aub niet verkeerd, want ik vind het echt heel lief van je dat je zo meedenkt. Alleen hoeft het echt niet en is zonde van je moeite en tijd. Het ziet er mooi uit, maar we zijn 1x in Cancun geweest.................nooit meer! Zo geen sfeer daar en veels te veel ingesteld op amerikanen. Ik kan trouwens niet zien of deze all in is, maar dat hoeft ook niet aangezien het Cancun is.
Toch bedankt voor je moeite iig.
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jul 2017 20:48

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Ok graag gedaan! Succes met de zoektocht, hoop dat jullie iets leuks vinden!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:49

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

:smile:
Claire**** schreef:Ok graag gedaan! Succes met de zoektocht, hoop dat jullie iets leuks vinden!


Ik ben nou eenmaal kritisch dus tja dat kan nadelen hebben. Ik laat het zeker weten.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 19 Jul 2017 20:52

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:En waarom wil je perse dan naar de Caribbean? Wat is daar wat je in een land als bijvoorbeeld Sri Lanka niet hebt? Ben daar wel benieuwd naar! (Ja serieus interesse)


Ik wilde eigenlijk niet weer reageren, maar doe het omdat het wel zo netjes is. Ik heb je al gezegd dat Sri Lanka mij niet zo trekt en dat we in India zijn geweest wat vrij vergelijkbaar is mbt eten. Ik zag filmpjes van een vegetarische vlogger die in Sri Lanka was geweest en zij vond het erg tegenvallen. Ze was ook in India geweest waar veel meer opties waren.
Ik vind het heel attent dat je meedenkt, maar je pusht nu een beetje en blijft er maar over op door hameren. Ik zal er echt niet ineens heen gaan omdat jij er steeds over begint.
De cariben vind ik gewoon het leukste en vind je dat je daar veel meer waar hebt voor je geld dan all in in een 5 sterrenhotel in bijv. Turkije. Het is in de cariben nou eenmaal uitgebreider en luxer en daar houd ik van. Ook qua strand en zee is het mooier. Hopelijk is het nu wat duidelijk voor je? ;)


Ik had het niet enkel over Sri Lanka hoor, was gewoon oprecht benieuwd wat de Caribbean zo anders maakt. Waar dat "meer waar voor je geld" dan in zit, tov bijvoorbeeld Azië. (Ik snap wel dat het niet te vergelijken is met Turkije). Ben er zelf nog nooit geweest en ben wel benieuwd wat het zo speciaal maakt.
Jammer dat je het als pushen zien, had er expres nog bij gezet dat het gewoon interesse was.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 20:53

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Dat snap ik, je bedoeld het goed dat weet.

Overigens zei mijn man dat we tot € 3500,00 kunnen gaan, maar dat vind ik belachelijk. Tuurlijk wil ik dat aanbod wel aannemen, maar dan wacht ik liever. De kans bestaat dat het later in de aanbieding komt en dan balen we flink. Bovendien zitten de kosten van de koffers en het vliegen in comfort class (wat hij graag wil) er dan nog niet bij. Ook komen de kosten voor het verblijf van onze hond er nog bij. Na 2 wkn is dat weg, gewoon op dus best zonde!

Hij wil graag naar Mexico en daar kijk ik het meeste naar. Omdat ik denk dat het niet gaat lukken wil hij ook wel naar de DR, maar nee ik wil eerst proberen of Mexico lukt dan kan dat altijd nog.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 20 Jul 2017 09:02

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Wij hebben een keer via een grote Duitse reisagent geboekt (soort TUI van Duitsland) en dat scheelde een paar honderd Euro.

Je krijgt dan een rail&fly arrangement gratis, zodat je van elk gewenst station in Nederland naar Dusseldorf of Frankfurt met de trein kunt (want vanaf daar vertrekt je vlucht).

Wij hadden toen geboekt via www.jahnreisen.de

Ze hebben bijna hetzelfde aanbod als in Nederland. Grote, luxe resorts in Mexico en de DR, ook All inclusive etc.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2017 09:38

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Dank je voor je tip. Ik ga zo even kijken.

Vind jij ze betrouwbaar? Ik kan geen duits en ik wil bepaalde dingen altijd weten dus dat word lastig.

Ik zit nu te kijken en heb gezocht op A'dam naar Mexico. Ze hebben niks! Nu heb ik 18-9 t/m 2-10 ingevoerd en ingesteld op alle luchthavens. Zie ik alleen reizen van 5 dgn terwijl mijn data bovenaan duidelijk staat. Verwarrende site zeg!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2017 14:04

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2017 14:07

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Zo is het met een langere verblijfsduur:

https://www.jahnreisen.de/pauschalreise ... tf=1&ps=pr
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2017 14:10

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

caribbeanlover schreef:Dank je voor je tip. Ik ga zo even kijken.

Vind jij ze betrouwbaar? Ik kan geen duits en ik wil bepaalde dingen altijd weten dus dat word lastig.

Ik zit nu te kijken en heb gezocht op A'dam naar Mexico. Ze hebben niks! Nu heb ik 18-9 t/m 2-10 ingevoerd en ingesteld op alle luchthavens. Zie ik alleen reizen van 5 dgn terwijl mijn data bovenaan duidelijk staat. Verwarrende site zeg!


Onderaan de selectiedata staat een vakje 'reisedauer'. Daar kan je het aangeven hoelang je verblijfsduur moet zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2017 14:22

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:Dank je voor je tip. Ik ga zo even kijken.

Vind jij ze betrouwbaar? Ik kan geen duits en ik wil bepaalde dingen altijd weten dus dat word lastig.

Ik zit nu te kijken en heb gezocht op A'dam naar Mexico. Ze hebben niks! Nu heb ik 18-9 t/m 2-10 ingevoerd en ingesteld op alle luchthavens. Zie ik alleen reizen van 5 dgn terwijl mijn data bovenaan duidelijk staat. Verwarrende site zeg!


Onderaan de selectiedata staat een vakje 'reisedauer'. Daar kan je het aangeven hoelang je verblijfsduur moet zijn.


Dank je. Zie dat het niet veel scheelt met hier..........net zo duur helaas! Ze hebben niks vanaf hier. Gek hoor, want ik had mijn data voor 2 wkn ingevoerd en daarna op zoeken geklikt. Zie ik allemaal vakanties van 5 dgn. Vind het niet zo handig laat mij maar lekker bij een nederlandse organisatie boeken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Jul 2017 14:32

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Niet helemaal. Zoals dat webprogramma zal werken zal hij met jouw selectiecriteria zoeken tússen die data naar de meest geschikte reizen.

Een database zit vrij simpel in elkaar en werkt niet zoals het menselijk brein. Een programma kan niet zoeken zonder 'opdracht' naar een los aantal dagen achter elkaar. Die heeft echt nodig dat je zegt 'ik reis dan en dan, zoek dit en dit voor me met zoveel dagen'. Zie het als allemaal losse containers aan informatie waartussen een programma moet zoeken. Dan heeft ie wel de juiste parameters nodig.

Bij Tui moet je ook zeggen hoeveel weken je wil bijvoorbeeld. Zelfde selectievakje, alleen andere plek :razz: .
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jul 2017 13:31

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Hee CBL, ik weet niet of 't al eens geopperd is of dat je 't al eens hebt geprobeerd maar is een persoonlijk eenmansreisbureau niet iets voor je? Iemand aan wie je je wensen aangeeft en dan alles voor je uitzoekt. Bij zo iemand kan je ook heel makkelijk met al je vragen terecht want het is geen gigantisch bedrijf zoals Expedia of Tui. Als je wilt kan ik wel contactgegevens van iemand die ik ken geven.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jul 2017 15:00

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Marin schreef:Hee CBL, ik weet niet of 't al eens geopperd is of dat je 't al eens hebt geprobeerd maar is een persoonlijk eenmansreisbureau niet iets voor je? Iemand aan wie je je wensen aangeeft en dan alles voor je uitzoekt. Bij zo iemand kan je ook heel makkelijk met al je vragen terecht want het is geen gigantisch bedrijf zoals Expedia of Tui. Als je wilt kan ik wel contactgegevens van iemand die ik ken geven.


Super lief van je dat je zo meedenkt, maar dat hoeft echt niet. Uiteindelijk kom ik er altijd zelf wel uit al jaren. Ik baal gewoon dat het nu nog niet lukt en dat ik nog een aantal weken moet wachten voordat we beslissen. Wat ik nu in de gaten houd wordt alleen maar duurder per dag. Hopelijk over een aantal weken gaat die in de sale.

We zouden tot 11-8 wachten en dan beslissen. Tot 1 week daarna dus de 18e wil ik opzich nog wachten. Liever de 11e, maar als er in week 32 nog steeds niks leuk is tot de 18e en dat is echt de limit (denk ik).
Ik ben nog nooit zo gestrest ervan geweest en dat komt omdat we normaal gesproken al wat hadden rond deze tijd.

Je mag de site ook wel doorgeven hoor van dat eenmansbedrijf, dan ga ik zeker even kijken.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers