Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

<<

anoniem203

Bericht 19 Jul 2017 10:14

's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Zitten jullie met warm weer 's avonds vaak buiten? Eigenlijk zou ik dat best wat vaker willen zo met het warme weer alleen doe ik het steeds maar niet ivm de muggen die mij helemaal lek prikken. Ik heb wel zo'n citronella kaars staan en smeer mij in met deet maar toch word ik geprikt.

Wat doen jullie er allemaal tegen?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2017 10:18

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Niks. Zit onder de muggenbulten, jammer dan.
Al lijkt m'n vriend dit jaar voor het eerst vaker geprikt te worden.
<<

anoniem203

Bericht 19 Jul 2017 10:27

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Ik krijg echt van die giga bulten waar ik een paar dagen last van heb dus ik vermijd ze het liefst of moord ze uit. Echt HAAT aan die beestjes!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 19 Jul 2017 10:29

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Voor op langere termijn; een walnotenboom! Veel noten geeft onze boom niet, maar de tuin is nagenoeg mugvrij.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jul 2017 10:34

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Ik krijg ook van die enorme bulten, maar heb me er maar bij neergelegd. Soms zijn ze wel 6cm, op m'n been ofzo.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2017 10:51

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Hier ook enorme bulten, ze worden ook helemaal heet, alsof het ontstoken is ofzo.

Ik doe er eigenlijk ook niks aan en zit me er vervolgens dood aan te ergeren. Soms steek ik een citronellakaars aan, maar ik heb niet het idee dat het veel helpt.

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 19 Jul 2017 10:57

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Nan schreef:Voor op langere termijn; een walnotenboom! Veel noten geeft onze boom niet, maar de tuin is nagenoeg mugvrij.


Oooh eyeopener. Wij hebben onze walnoot weggehaald dit voorjaar :palm:
Verklaard wel wat ja.
2016
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 19 Jul 2017 10:58

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Hier ook een allergie én een tip voor het slikken van hooikoortstabletten, direct nadat je gestoken bent (en maximaal één tablet per dag). Ik liep ook altijd rond met gigantische bulten, precies wat jullie beschrijven. De werkzame stof in de tabletten gaat de ontsteking tegen. Wat een uitkomst!

Wij hebben buiten bij het terras citroenmelisse geplant, dat helpt enigszins. Als ik lang buiten zit smeer ik me altijd in met de anti-mug roller van het huismerk van Kruidvat.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Jul 2017 11:01

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Skyler, ik slik altijd hooikoortspillen (want hooikoorts), maar bij mij helpt dat helaas niet.

♥♥
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 19 Jul 2017 11:04

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Niet? Ah dat is echt balen zeg! Dan kom je alweer op zwaardere medicatie uit of iets dat de jeuk kan stillen. Ik vond het in de zomer altijd zo'n horror wanneer de bulten groot en warm werden. Wat een naar gevoel is dat! Hopelijk laten de muggen je dit jaar een beetje met rust.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Jul 2017 13:00

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Kruidnagel schijnt te helpen.
30-04-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Jul 2017 14:48

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Squittos stickers
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Jul 2017 16:48

Re: 's Avonds buitenzitten (en muggenprobleem)

Wat ook goed helpt is nadat je gestoken bent met een watje en azijn erop dippen. Dat gaat de ontsteking wat tegen!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers