Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

<<

Anoniem249

Bericht 18 Jul 2017 15:51

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Overstap in Amerika binnen hetzelfde vliegveld is met 2 uur minimum goed te doen hoor. Heb ik al meerdere keren gedaan.
Van vliegveld wisselen in welk land dan ook zou ik niet doen, zo'n gedoe! Daar wordt je alleen maar gestresst van.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 19:20

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Claire**** schreef:Overstap in Amerika binnen hetzelfde vliegveld is met 2 uur minimum goed te doen hoor. Heb ik al meerdere keren gedaan.
Van vliegveld wisselen in welk land dan ook zou ik niet doen, zo'n gedoe! Daar wordt je alleen maar gestresst van.


Dank je voor je reactie altijd handig om het van een bekende te horen.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Jul 2017 20:39

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

CBL weet je waar ik nog aan zat te denken, ik denk dat jullie gewoon lekker voor een pakket reis moeten gaan. Alles inbegrepen en geregeld. Daar worden jullie veel blijer van. Dan betaal je misschien wat meer, maar dan heb je nergens meer omkijken naar. Kun je zorgeloos weg en heb je een aanspreekpunt op plaats van bestemming.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Jul 2017 20:56

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 21:18

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Claire**** schreef:CBL weet je waar ik nog aan zat te denken, ik denk dat jullie gewoon lekker voor een pakket reis moeten gaan. Alles inbegrepen en geregeld. Daar worden jullie veel blijer van. Dan betaal je misschien wat meer, maar dan heb je nergens meer omkijken naar. Kun je zorgeloos weg en heb je een aanspreekpunt op plaats van bestemming.


Ik kies bij Expedia ook voor een pakketreis, maar is idd anders dan bij TUI.
We boeken altijd bij TUI en dan heb je altijd een contactpersoon bij oa noodgevallen.
We hebben ooit bij Expedia geboekt en toen vlogen ze nog naar de cariben met nederlandse maatschappijen. Mijn man vond dat zo ideaal, geen gedoe met mensen afzetten en dus een taxi pakken.

Daarom kijk ik er ook, maar nu hij hoort dat het zoveel rompslomp heeft met allerlei tussenstops her en der vind hij het volgens mij ook niks. Hij beseft dat TUI gewoon het makkelijkste is.
Expedia vliegt wel met TUI, maar alleen naar Aruba en Curacao en daar willen we niet heen. Best raar dat ze met andere caribische bestemmingen gestopt zijn en dat vind ik erg jammer anders was het veel makkelijker geweest. Dan hadden we wellicht al geboekt!

Ik kan beter niet meer op Expedia kijken, want ik maak mezelf erg gek mee!
Ook had ik weer eens niet goed gekeken, want er stond dat de 1e koffer gratis was en de 2e tussen de € 70,00 en € 80,00 dus ik dacht.............da's mooi. Nou niet dus, want terug moet natuurlijk ook betaald worden dus dat zou dan iets van € 160,00 zijn.
Nou dan maar niet hoor!

Dus ik houd gewoon TUI in de gaten (dwz allereizenop1site.nl waar wij willen boeken en zij hebben vn TUI).

Ik heb vaak gezegd dat we geen haast hebben en dus niet voor 31 maart bijv. moeten boeken omdat er aanbiedingen kunnen komen. Die hebben we dan ook meerdere keren meegemaakt, maar misschien waren die in het begin van het jaar er ook wel. Ik ken inmiddels heel veel hotels en weet dat zij normaal gesproken ervoor vragen. Dus ik zie het direct als de prijs gunstig is. Misschien volgend jaar wel eerder boeken, dan hoef ik daarna niet meer te kijken.

Tot 11-8 heb ik onszelf de tijd gegeven, maar ik hoop ervoor al wat leuks te vinden en niet exact op die dag zelf.
Nog even geduld helaas, ik heb nooit geduld, voor niks dus erg lastig voor mij.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 21:20

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!



Lief van je dat je meedenkt, maar Cuba trekt ons totaal niet. Wellicht ooit, maar dan over zo'n 5 jr als Amerika wat meer speling daar heeft dan is het allemaal wat beter geregeld. We willen ook niet voor zo weinig dagen daarheen en gaan altijd 16 dgn.
Als 1e Mexico, als dat niet lukt de DR en anders Jamaica als het haalbaar is en zo niet dan zien we wel.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Jul 2017 21:21

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

En het is ook gewoon leuk om te kijken naar vakanties!!
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 21:30

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Claire**** schreef:En het is ook gewoon leuk om te kijken naar vakanties!!


Nou om eerlijk te zijn ben ik nu op een punt beland dat ik het echt werkelijk waar totaal niet meer leuk vind! Mijn man word denk ik ook gek van me, want steeds als ik iets zie op Expedia zeg ik het natuurlijk. Later zeg ik dan dat we het niet moeten doen met al die tussenstops ed.
Dat wachten, denk aan niks anders meer en slaap @#$^.
Zal blij zijn als het 11-8 is of eerder, dan valt er letterlijk een last van me schouders af.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 18 Jul 2017 21:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 18 Jul 2017 21:31

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Voor welk budget kijk je dan?
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 21:35

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Claire**** schreef:Voor welk budget kijk je dan?


Ons budget is € 3000,00, maar ik vrees dat we erover zullen gaan en dat kan tot € 3200,00. Liever niet natuurlijk. Een paar jaar geleden hadden we rond deze tijd ook nog niks en zijn we er overheen gegaan volgens mij rond de € 3200,00. Het was er wel voor het budget en minder alleen niet wat wij leuk vonden. Alleen maar vrij eenvoudige all in resorts en wij willen wel wat luxe dus dan maar meer betalen.

We hebben nog een TUI cheque dus dat gaat er nog vanaf dus zou fijn zijn als we die kunnen gebruiken. Moet wel een reis van TUI zijn en niet van Kras die met TUI vliegt best raar.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 18 Jul 2017 22:12

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Maar hoe kan je voor dat budget nou niks vinden?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 18 Jul 2017 22:15

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Heb je trouwens Sri Lanka al eens overwogen? Is schijnbaar echt een aanrader, mijn schoonouders zijn er geweest. En het is ook makkelijk om vega te eten daar!
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jul 2017 22:23

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Sawadee schreef:Heb je trouwens Sri Lanka al eens overwogen? Is schijnbaar echt een aanrader, mijn schoonouders zijn er geweest. En het is ook makkelijk om vega te eten daar!


Toevallig dat je het zegt, want heb er wel naar gekeken. Het is toch niet echt wat voor ons. We zijn in India geweest en dat was leuk, maar voorlopig niet. Oh maar ik zeg ook niet dat we niks kunnen vinden voor ons budget, maar het is dan niet in onze klasse.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 18 Jul 2017 22:27

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Maar misschien matchen je "klasse" en je budget dan gewoon niet? Dan kan je 2 dingen doen, of met iets minder genoegen nemen of je budget verhogen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Jul 2017 23:17

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Marin schreef:Ja in Amerika duurt het meestal wel heel erg lang. Je gaat bij je port of entry (dus waar je het eerste Amerika in komt) echt door de douane en dat zijn vaak lange rijen en ze stellen meer vragen dan bij de Nederlandse douane bijvoorbeeld. Maar 4.50 uur zou prima moeten zijn.


Wij hebben een overstap gehad in Houston waar van de geplande 2 uur maar 1 1/2 overbleef en dat hebben we toen net aan gered. Ruim 4 uur moet dan wel lukken lijkt mij
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 09:14

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Sawadee schreef:Maar misschien matchen je "klasse" en je budget dan gewoon niet? Dan kan je 2 dingen doen, of met iets minder genoegen nemen of je budget verhogen?


Het is ons vaker wel, dan niet gelukt voor ons budget. Mijn man zegt dat het komt omdat ze vaak niet anders kunnen dus de prijzen omhoog doen die anders een stuk lager waren.
Ik zei al dat we anders het budget verhogen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 09:15

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Tom schreef:
Marin schreef:Ja in Amerika duurt het meestal wel heel erg lang. Je gaat bij je port of entry (dus waar je het eerste Amerika in komt) echt door de douane en dat zijn vaak lange rijen en ze stellen meer vragen dan bij de Nederlandse douane bijvoorbeeld. Maar 4.50 uur zou prima moeten zijn.


Wij hebben een overstap gehad in Houston waar van de geplande 2 uur maar 1 1/2 overbleef en dat hebben we toen net aan gered. Ruim 4 uur moet dan wel lukken lijkt mij


Ik denk dat we het toch maar niet doen, maar zeg nooit nooit he. Het makkelijkste is gewoon via TUI.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Jul 2017 09:37

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Als je al die uren (bij elkaar opgeteld dagen/weken) die je in een jaar besteed aan een vakantie zoeken, zou gaan werken zou je met dat inkomen je budget minstens kunnnen verdubbelen :-P
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 09:52

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Sawadee schreef:Als je al die uren (bij elkaar opgeteld dagen/weken) die je in een jaar besteed aan een vakantie zoeken, zou gaan werken zou je met dat inkomen je budget minstens kunnnen verdubbelen :-P


Vanwaar deze reactie?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Jul 2017 12:22

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Nou ben zo verbaasd over hoeveel tijd je kwijt bent + de nodige stress die er bij komt, terwijl je een bepaalde luxe wilt die niet bij je budget past.
Het zou je een hoop tijd en stress schelen als je dat anders kan doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 12:36

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Sawadee schreef:Nou ben zo verbaasd over hoeveel tijd je kwijt bent + de nodige stress die er bij komt, terwijl je een bepaalde luxe wilt die niet bij je budget past.
Het zou je een hoop tijd en stress schelen als je dat anders kan doen.


Dat is niet waar dat wat ik wil niet bij mijn budget past, want ik zeg juist dat het vaker wel dan niet is gelukt. Bovendien heb ik hier niet gezegd wat ik onder luxe versta.
Ik ben nou eenmaal kritisch daarmee, want het is een hoop geld dus dan mag dat wel vind ik. Tja het geeft nou eenmaal stress en dus is het wellicht handiger om eerder te boeken dan staat het maar vast. Nu nog even een aantal weken doorzetten en dat de knoop doorhakken.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jul 2017 13:09

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Is een ouderwets reisbureau - dus niet online - niet iets voor jou CBL? Dat je gewoon naar binnen stapt en zegt 'yo, ik wil
voor max 3000 euro 2 weken naar de carribean', en dat zij het dan voor je uitzoeken? Scheelt je veel energie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25112

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2017 13:10

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Haha ik verbaas me ook altijd over al jouw vakantietopics. En kom je in zo'n exotisch oord überhaupt het resort af? Want zo niet, dan maakt het natuurlijk geen drol uit waar je zit. Dichter bij huis zijn er ook prachtige plekken te vinden en die vallen met gemak binnen je budget!
❤ 7 juni 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Jul 2017 13:29

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Eens Bliss, maar heb het idee dat bij CBL het idee vast geroest zit dat ze zulke vakanties enkel ver weg kan hebben, met luxe etc.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jul 2017 14:19

Re: Vraag Londense vliegvelden. Graag snel antwoord!

Caulfield,

Dat deden we vroeger en dat toen prima. Lang leve het internet! Echt ideaal, wil nooit meer anders. Normaal gesproken vind ik het heerlijk om lekker te zoeken, maar krijg er nu de pest in omdat de prijzen niet willen dalen.
Bovendien kom je door naar een reisbureau te gaan ook de dingen tegen die ik wel en niet wil. Dus moet ik dat steeds aangeven. Nee laat mij maar zelf zoeken.

Bliss,

We zijn 6x op DR geweest en de 1e 3 jr hebben we excursies gedaan. Elke keer bieden ze hetzelfde aan dus we kennen ze nu wel. Dus daarna verbleven we idd alleen op het resort. Dan kan je wel zeggen dat ik ook dichterbij kan gaan, maar wat je in de caribbean hebt heb je daar niet. Bovendien willen wij all in en dat is niet te vergelijken met europa. Wij hebben het er voor over en voor hetgeen wat wij aan de cariben kwijt zijn heb je heus wel wat in europa all in alleen niet zo uitgebreid. Dus voor ons maakt het wel degelijk een drol uit.
Mijn schoonouders gaan al jaren soms meerdere keren per jaar naar Spanje, altijd naar dezelfde plekken. Prima, maar dan denk ik er is meer dan Spanje. Ik ben naast de cariben al in diverse europese landen geweest dat ik dat wel heb gezien. Bovendien zijn wij geen cultuurbarbaren dus zullen wij niet veel hebben met schilderachtige dorpjes ed.

Sawadee,

Zie mijn reactie aan Bliss.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers