Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Avondje alleen thuis, wat doe jij?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2017 15:49

Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Stel je bent een avondje alleen thuis, wat doe je dan? Doe je iets speciaals? Kijk je een bepaald programma dat je partner nooit wil zien? Ga je lekker uitgebreid in bad (kon ik dat maar!), of spreek je juist af met een vriendin?

(Voor degenen die altijd alleen thuis zijn 's avonds, zijn er dingen die jij specifiek leuk of fijn vindt om te doen)

Ik ben vanavond alleen thuis, nou ja, met zoon er bij. Waar ik eerst heel erg zin had om lekker vrouwenseries te kijken wat ik heerlijk vind om te doen als ik alleen ben, denk ik nu dat ik gewoon lekker met een kop thee het bed in duik en ga lezen. Kleine gedraagt zich hopelijk dan :) Ik heb ook zin om dan een lekker koekje er bij te nemen. Dat mag dan best.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem202

Bericht 18 Jul 2017 15:59

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Als ik thuis ben ben ik altijd alleen, en ik ga meestal iets koken of bakken, nagels lakken, tijdschrift lezen, serie kijken.. net waar ik zin in heb. Niets speciaals eigenlijk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2017 16:00

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben elke maandagavond alleen (nouja, net als jij alleen met zoon) en dat vind ik heerlijk! Ik ga dan iets eten wat mijn man niet lekker vindt, en afhankelijk van waar ik zin in heb bepaal ik hoe de rest van de avond eruit ziet. Afspreken met vriendinnen kan alleen als ze bij mij komen of als ik oppas heb natuurlijk. Meestal ga ik lekker series kijken, uitgebreid douchen (hier helaas ook geen bad, bah!), als ik er zin in heb iets bakken of mealpreppen voor de volgende dag, bij mooi weer lekker in de tuin lezen, vroeg naar bed, dat soort dingen.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2017 16:04

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Elliot schreef: Ik ga dan iets eten wat mijn man niet lekker vindt


Ja 'helaas' begint de activiteit van m'n man pas na het eten. Dat zou ik ook wel chill vinden, om af en toe iets te eten wat hij niet lekker vindt of niet mag. Volgens mij kan dat vrijdag, nu al zin in pasta of zoiets!

Ja best lekker eigenlijk af en toe zo'n avondje! Voelt toch anders dan samen zijn. Terwijl ik nu dan juist in m'n eentje voor zoon moet zorgen, maar toch voelt het als een soort vrij avondje. Niet dat onze andere avonden zo enerverend zijn.
Soms ga ik ook juist 's avonds werken dan (foto's bewerken) maar daar heb ik vanavond juist geen zin in, omdat ik dat vandaag overdag al doe, dus dan geef ik mezelf toch een soort van vrij vanavond.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jul 2017 16:10

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben meerdere avonden per week 'alleen' maar omdat de kinderen dan slapen doe ik niet heel veel bijzonders.
Meestal gewoon netflixen en series kijken die mijn man niet leuk vindt.

Heel saai eigenlijk.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jul 2017 16:16

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik vind alleen thuis zijn heel saai haha. Ik denk dan meestal eerst 'oh fijn, een avondje alleen!' maar na een uur ben ik het al weer zat. Als ik het ben dan maak ik iets lekkers te eten voor mezelf en ga in bad een serie kijken of een boek of tijdschrift lezen. Gebeurt niet zo vaak, meestal ben ik buiten de deur als mijn vriend er niet is.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 18 Jul 2017 16:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Geel

Bericht 18 Jul 2017 16:23

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik voel me dan altijd opgejaagd/onbestemd en ik doe uiteindelijk weinig bijzonders. Meestal opruimen en computeren.

Harri, ESFP-troubles, boks.
Laatst gewijzigd door Geel op 18 Jul 2017 17:46, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2017 17:32

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben bijna elke avond alleen. Ik doe dingen die ik anders ook doe haha.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jul 2017 18:09

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben altijd alleen. Ik wissel een beetje af. Met warm weer mag ik graag buiten zitten lezen in de avond. Maar als er bepaalde sport is kijk ik dat. En verder heb ik veel opgenomen en dan nog Netflix voor alle saaie momenten.
O en als t overdag dertig plus is wil ik de avond ook nog wel regelmatig gebruiken voor t huishouden.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 18 Jul 2017 18:26

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Iets koken wat vriend niet lust, Netflixen, epileren, nagels knippen en lakken, heel vroeg naar bed met boek en thee, lekker hard muziek opzetten die hij stom vind, veel te duur eten laten bezorgen. Zoiets :eyes:
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 18 Jul 2017 18:41

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben ook altijd alleen maar ik doe ook niks bijzonders eigenlijk. Soms het huishouden, soms lees ik een boek of kijk ik tv. Als ik een legpuzzel heb liggen ben ik daar ook nog wel mee bezig. Verder een beetje op het internet rondkijken.
<<

anoniem203

Bericht 18 Jul 2017 18:50

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben ook weinig alleen thuis maar ik ga wel zo'n 3 keer in de week later naar bed dan mijn man. Ik ga dan Netflix kijken. Die series die ik volg vind hij niks aan. Of ik kijk 24 kitchen of TLC daar vind hij ook niks aan ;)

Verder neus ik wat rond op Internet, lees ik wat kooktijdschriften, ben ik aan het diamond painten, maak ik een legpuzzel/puzzel uit een puzzelboekje, laad ik de vaatwasser nog in, ga langs bij een vriendin, kijk tv in bed of ga ik snaaien 's avonds.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Jul 2017 21:14

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben niet zo heel vaak alleen. Maar als het dan gebeurt ga ik iets op TLC kijken of lekker netflixen. Als ik ook alleen ben met het eten schuif ik dan wel eens aan bij mijn ouders en anders eet ik iets wat mijn vriend niet lust.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Pitty

Bericht 18 Jul 2017 21:31

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik kijk dan òf Call the midwife òf Startrek, daar heeft mn man altijd een hekel aan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jul 2017 21:33

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben regelmatig alleen 's avonds. Ik heb dan m'n man de poets kampioen er niet en moet dus eerst altijd stofzuigen, dweilen, keuken opruimen etc. Daarna douchen en dan ga ik in bed liggen met een kop koffie. Documentaires kijken of forummen of gewoon wat rondsurfen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jul 2017 21:33

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben vrijwel elke avond alleen. Of zonder kinderen, of ze liggen in bed en ben ik dus wat beperkt.

Ik ga sowieso 1 avond in de week borrelen bij mijn vriendin en haar man. En de andere avonden kijk ik altijd hoe of wat. Vanavond ben ik naar mijn broer geweest. En nu hang ik voor de buis.
Ik kan ook zo een hele avond in de tuin bezig zijn, buiten zitten en Netflix kijken. Of ik wandel een eind weg met de hond.
In de herfst en wintermaanden lig ik ook zo een avond in bad. Van alles wat wel dus.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jul 2017 22:37

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben bijna altijd alleen geweest toen ik nog geen vriend had en vond dat nooit vervelend. Als ik mij verveelde sprak ik af met vrienden en vriendinnen.

Nu vind ik het saai als ik alleen ben. Eerst denk ik ook lekker avondje niks, maar dan word ik toch onrustig en ga dan iets ondernemen. In het weekend dan. Doordeweeks vind ik het minder erg, want dan ga ik gewoon op tijd naar bed en beetje internetten of wat in het huishouden doen.
Ik moet wel zeggen dat ik weinig alleen thuis ben, want spreek ook wekelijks af met vriendinnen/vrienden.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 19 Jul 2017 11:42

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben ook één avond in de week alleen omdat mijn vriend dan moet werken. Ik ga dan regelmatig lekker lang douchen (Mijn vriend vind dat zonde en gilt al snel 'Zo is het wel genoeg :P) maar ik vind het af&toe heerlijk! We hebben ook een bad maar dat vind ik dan weer teveel gedoe; 10min voordat het bad vol, 5min later koelt het water alweer af en ja..dan lig je daar te liggen. Nee, ik ga altijd lekker douchen haha! Soms doe ik voor de tijd een maskertje op. Verder kijk ik series/films die ik leuk vind, gezellig de honden naast mij op de bank :angel: Ik ga ook wel vaak even iets in het huishouden doen.. maar uiteindelijk vind ik het toch gezelliger als mijn vriend er wel is:)
Wat als het lukt
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jul 2017 11:48

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben best vaak alleen thuis, mijn vriend is geregeld uit eten of borrelen of pubquizzen. Zo'n avond is nooit erg lang, eer ik de kinderen in bad en in bed heb en weer beneden ben is het algauw half negen. Soms ga ik dan zelf nog eten, als ik iets lekkers wil dat de rest niet eet. Vaak ook nog even was ophangen, droger uitruimen, paar mails beantwoorden, en rond half elf ga ik ook weer naar bed, dus als ik 1 aflevering van iets op Netflix kan zien is het winst.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 19 Jul 2017 11:53

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Als ik alleen ben met zoon dan kook ik iets wat mijn vriend niet zo lekker vind en als zoon dan op bed ligt kijk ik series of programma's die mijn vriend niet leuk vind.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2017 12:46

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Mijn vriend is 's avonds bijna nooit weg, maar gelukkig heb ik de donderdag en vrijdag overdag vaak wel lekker voor mezelf. Eén van die dagen is meestal echt een chilldag en de andere dag doe ik ook wel klusjes, zoals schoonmaken. Morgen of vrijdag wil ik beginnen met een fotoalbum van onze vakantie. Verder wil ik een zumbawork-out voor de tv doen. :smile: Ik doe ook middagdutjes indien nodig, heerlijk!

Edit: m'n vriend zit wel regelmatig op zolder, in z'n man cave, muziek te maken. Ik kijk dan gewoon lekker m'n eigen series en neus ondertussen op het forum.
Laatst gewijzigd door Bliss op 19 Jul 2017 13:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 19 Jul 2017 13:00

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Mijn man is bijna iedere avond weg en ik kijk dan series, lees een boek en kijk een beetje op internet.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jul 2017 13:09

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben 5 van de 7 avonden alleen denk ik. Ik kijk series, neus wat op internet en lees soms wat.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 19 Jul 2017 16:02

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Exogenesis schreef:Ik ben 5 van de 7 avonden alleen denk ik. Ik kijk series, neus wat op internet en lees soms wat.

Dit! En ik strijk vaak en kijk een stomme detective of beetje op mijn ipad surfen.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 19 Jul 2017 16:07

Re: Avondje alleen thuis, wat doe jij?

Ik ben alleen, dus als ik thuis ben, ben ik alleen haha :laughcry:

Maar als ik een keer niet de deur uit ben, ga ik lekker netflixen of lekker maskertje doen, wat freubelen of heerlijk lezen. Ik vermaak me eigenlijk altijd wel, verveel me nooit.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron