Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ANWB praatpaal weleens gebruikt?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 18 Jul 2017 09:42

ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Zoals jullie misschien wel weten zijn alle ANWB praatpalen buiten werking gesteld sinds 1 juli. Het verbaast me nu eigenlijk pas hoeveel van die palen er eigenlijk langs de snelweg staan, nu ze van die witte hoesjes hebben.

Nou vraag ik me alleen af, wie van jullie heeft die weleens gebruikt?

Ik zelf namelijk niet. Ik pak gewoon mijn telefoon mocht ik pech hebben.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jul 2017 09:43

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Haha, dat is natuurlijk ook de reden dat ze nu weggaan. Maar vroegah had men geen mobieltjes.

Ik heb er nog nooit één gebruikt, maar heb ook nog nooit met pech langs de weg gestaan. En dat ga ik nu afkloppen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jul 2017 09:49

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Een anwb praatpaal nooit wel in Frankrijk 1x toen we een klapband hadden met de aanhanger. Was best grappig hoe snel je dan contact hebt.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2017 09:54

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Winegum schreef:Zoals jullie misschien wel weten zijn alle ANWB praatpalen buiten werking gesteld sinds 1 juli. Het verbaast me nu eigenlijk pas hoeveel van die palen er eigenlijk langs de snelweg staan, nu ze van die witte hoesjes hebben.

Nou vraag ik me alleen af, wie van jullie heeft die weleens gebruikt?

Ik zelf namelijk niet. Ik pak gewoon mijn telefoon mocht ik pech hebben.

Ja echt he? Ze vallen ineens enorm op.

Nee nooit gebruikt. Mijn ouders hadden vroeger geen auto ook, dus haha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2017 09:57

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ik heb er ook nooit een gebruikt, jammer eigenlijk! Nouja, niet jammer dat ik het nooit nodig heb gehad, maar wel jammer dat ik die ervaring niet heb dus :laughcry:

♥♥
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 18 Jul 2017 10:00

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Haha ja, ik vind het ook jammer dat ik 'm nooit gebruikt hebt eigenlijk. Historie :laughcry:
Weetje nog vroeger...?!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Jul 2017 10:10

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ja, toen ik klein was en we naar de Autotron gingen. :smile:

Aan de kant van de weg nooit hoeven te gebruiken. Eigenlijk heb ik nog nooit pech gehad met de auto. Laatste wel met een los wiel gereden, maar dat hoorde ik op tijd en ben toen gelijk naar een garage gereden.
Plus een kapotte sleutel, maar dat was nog op mijn werk. Dus ook geen praatpaal in de buurt om contact op te nemen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2017 10:42

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Haha ja ik vind het ook jammer.
Nooit gebruikt dus. Ik ging vroeger op vakantie wel altijd kijken waar de dichtbijzijnde was mochten we pech krijgen als we in de auto zaten. Soort spelletje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jul 2017 11:23

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ja, laaaaaaang geleden. :)
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jul 2017 14:28

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ikzelf niet, ik heb geen rijbewijs. Maar wel onderweg met andere mensen. Vroeger. Een keer toen we pech kregen met een geleende Renault. En op vakantie en toen moesten we met een sleepwagen. ( maakt enorme indruk als je zes bent ;-))
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 18 Jul 2017 15:07

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nooit. Je kunt zeggen wat je wilt over mijn stokoude Japannertje, maar die heeft me nog nooit laten staan. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van.

Ik vind het wel jammer dat ze weggaan. Met nog 82 oproepen per dag vind ik het ook behoorlijk zonde.
<<

anoniem203

Bericht 18 Jul 2017 15:10

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nan schreef:Nooit. Je kunt zeggen wat je wilt over mijn stokoude Japannertje, maar die heeft me nog nooit laten staan. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van.

Ik vind het wel jammer dat ze weggaan. Met nog 82 oproepen per dag vind ik het ook behoorlijk zonde.


Heb je 'm al verkocht Nan?

Ik heb er ook nooit een hoeven te gebruiken.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 18 Jul 2017 15:13

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ava schreef:
Nan schreef:Nooit. Je kunt zeggen wat je wilt over mijn stokoude Japannertje, maar die heeft me nog nooit laten staan. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van.

Ik vind het wel jammer dat ze weggaan. Met nog 82 oproepen per dag vind ik het ook behoorlijk zonde.


Heb je 'm al verkocht Nan?
.


Ja, vorig weekend aan de broer van vrienden. Heb al gehoord dat hij weer ruimschoots door de keuring heen is. Niet slecht voor een autootje van 23.5 jaar oud.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 18 Jul 2017 16:39

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Gelukkig nooit een praatpaal hoeven gebruiken en hopelijk heb ik de ANWB überhaupt nooit nodig.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 18 Jul 2017 21:21

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nee nog nooit. Ze vielen me nooit op en nu zie ik ze ineens overal staan Haha
<<

anoniem203

Bericht 18 Jul 2017 22:12

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nan schreef:
Ava schreef:
Nan schreef:Nooit. Je kunt zeggen wat je wilt over mijn stokoude Japannertje, maar die heeft me nog nooit laten staan. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier van.

Ik vind het wel jammer dat ze weggaan. Met nog 82 oproepen per dag vind ik het ook behoorlijk zonde.


Heb je 'm al verkocht Nan?
.


Ja, vorig weekend aan de broer van vrienden. Heb al gehoord dat hij weer ruimschoots door de keuring heen is. Niet slecht voor een autootje van 23.5 jaar oud.


Netjes! Mijn Nissan was ook niet kapot te krijgen. Die was ook 23 toen hij hier de deur uit moest :)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 18 Jul 2017 22:20

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nooit.
Maar vorige week toen ik mijn telefoon op mijn werk had laten liggen(met pinpas daarin) en ik daar achter kwam toen ik eigenlijk echt wel moest gaan tanken(al ruim in z'n reserve) en ik nog een stuk over de snelweg naar huis moest kneep ik hem ineens wel. Stel nou dat ik naast de weg had komen te staan hadden vroeger die palen mijn redding geweest.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jul 2017 22:25

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Ik heb hem zelf nooit gebruikt. Vanaf dat ik mijn rijbewijs had, had ik ook een mobiel.
Heb 1 keer met pech op de snelweg gestaan. Net toen ik wilde bellen stond de anwb ahter mij. Die hadden mij al zien rijden met rook uit de motorkap en zijn toen gestopt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 21 Jul 2017 16:03

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nog nooit gebruikt gelukkig
<<

anoniem224

Bericht 21 Jul 2017 20:15

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nee nooit gebruikt. Wel een keer de wegenwacht nodig gehad, maar heb toen gebeld. Was ook geen paal in de buurt.
<<

Anoniem260

Bericht 23 Jul 2017 12:55

Re: ANWB praatpaal weleens gebruikt?

Nee nooit gebruikt.
Hoorde laatst dat ze nog 3x werden gebruikt t afgelopen jaar :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers