Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jul 2017 13:09

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag werken
Dinsdag werken
Woensdag samen met mijn man naar Nijmegen 4 daagse. We gaan er al vroeg heen eerst even shoppen in de stad. Ik hoop dat mijn vader ook nog loopt dan. Als ouders binnen zijn gaan we naar de camping. Lekker in de zon een boekje lezen. En in de avond weer naar huis
Donderdag werken
Vrijdag werken
Zaterdag nichtje is dan jarig alweer 1 word ze
Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 17 Jul 2017 23:20

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag / gewerkt
Dinsdag / heerlijk vrij, dagje rust, huishouden, etc. In de avond bij een vriendin op de thee
Woensdag / werken
Donderdag + vrijdag / mijn weekend! Nog geen plannen, even bijkomen
Zaterdag / zondag - weer werken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Jul 2017 23:22

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Gefeliciteerd Kreeft!

Ik heb ook een hele leuke week! Oh, ik heb er zo'n zin in!

Maandag: vandaag zijn we gaan fietsen met de kinderen en heb ik onze koffers gepakt.
Dinsdag: mijn dochter wordt dan 1 jaar! :heart: We gaan naar Knokke Heist (Belgische kust). Een bevriend koppel verblijft daar in het appartement van zijn ouders en ze vroegen of wij ook wilden blijven, dus dat hebben we toegezegd en zodoende vieren we haar eerste verjaardag met een mini-vakantie! (we hebben het afgelopen weekends al gevierd voor vrienden en familie)
Woensdag: nog aan zee. Mijn man en ik kennen elkaar dan exact 10 jaar. We hebben elkaar 10 jaar geleden ook aan zee leren kennen, dus heel bijzonder! 'S avonds rijden we weer naar huis.
Donderdag: wassen, strijken en koffers weer inpakken. Vrijdagochtend vertrekken we voor een week op vakantie.
Vrijdag: vertrekken we 's morgens op vakantie! We gaan met mijn zus en haar gezin een week naar de Eifel.
Zaterdag en zondag: op vakantie!
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2017 03:31

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Wat een leuke week. Alvast heel veel plezier en gefeliciteerd met jullie tienjarig samenzijn!
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Jul 2017 03:45

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag: In huis rommelen, nachtdienst.
Dinsdag: Slapen, nachtdienst.
Woensdag: Slapen, boodschappen doen.
Donderdag: Ik hoop op kraamvisite bij Kees.
Vrijdag: Late dienst.
Weekend: We willen eigenlijk de Elfstedenroute rijden op de motor, maar ik weet niet of dat verstandig is met m'n rug bekken.

Verder bevalt m'n beste vriendin ergens deze week! Dus ook ff op kraamvisite!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Jul 2017 10:09

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Elliot schreef:Zondag: Taart bakken, lunchen met Taeda, Siep en Green Pepper en onze kleine mannen en 's avonds uit eten alvast voor mijn verjaardag.

Dit was gezellig! Zo leuk dat de mannen nu echt op elkaar reageren (en spullen van elkaar afpakken, over elkaar heen klimmen :laughcry: )
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 24 Jul 2017 14:23

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Taeda schreef:
Elliot schreef:Zondag: Taart bakken, lunchen met Taeda, Siep en Green Pepper en onze kleine mannen en 's avonds uit eten alvast voor mijn verjaardag.

Dit was gezellig! Zo leuk dat de mannen nu echt op elkaar reageren (en spullen van elkaar afpakken, over elkaar heen klimmen :laughcry: )


Ah dus die vierde was van Green Pepper. Ik herkende er 3 op de foto.
Zag er erg gezellig uit hoor.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 24 Jul 2017 14:24

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag : Gelukkig vrij. T is ziek.
Dinsdag : werken
Woensdag: vrij
Donderdag en vrijdag: werken
Zaterdag: feestje van vriendin
Zondag: geen idee nog. Denk lekker hangdag.
2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers