Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Jul 2017 08:41

Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Het is weer maandag! Wat zijn jullie plannen deze week? Gaan jullie nog iets leuks/bijzonders/spannends doen? Of gewoon een saaie week?
Dit is mijn eerste vakantieweek. Mijn man is vanaf vanmiddag tot en met vrijdag weg, dus dat vind ik wel saai, vooral omdat het nou net in mijn vakantie is. Maar gelukkig heb ik de halve week al volgepland dus ik kom de week wel door!
Maandag - geen bijzondere plannen, zo even lekker samen met mijn man lunchen voor hij weggaat, verder weet ik nog niet precies wat ik ga doen vandaag
Dinsdag - ik ga met mijn zus naar Maastricht, we gaan lunchen, door de stad wandelen, uit eten en 's avonds misschien nog naar de bios, en we hebben een hotel geboekt
Woensdag - zijn mijn zus en ik dus nog in Maastricht, we moeten nog even kijken wat we dan willen doen, misschien een museum bezoeken of zo, in de loop van de dag naar huis, ik denk dat we dat eind van de middag doen zodat we hier in de stad lekker wat kunnen eten, daarna gaat mijn zus naar huis en als ze geen zin meer heeft om nog terug te rijden (ik woon halverwege Maastricht en haar woonplaats) dan blijft ze nog een nachtje hier slapen
Donderdag - nog geen plannen verder, ik zie nog wel
Vrijdag - ik ga met vrienden kijken bij de intocht van de Vierdaagse, mijn man loopt mee dus ik wil wel even kijken natuurlijk
Zaterdag + zondag - niets gepland nog, mijn man zal wel moe zijn dus ik denk dat we lekker rondom huis blijven, beetje relaxen, Tour de France kijken, in de tuin zitten bij mooi weer, etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jul 2017 08:48

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Klinkt gezellig en als een goed begin van de vakantie Mizz_s! Veel plezier in Maastricht!

Ik heb echt heel veel zin in deze week!

Vandaag overdag geen grote plannen, beetje huishouden en werken. Vanavond komen m'n moeder en stiefvader logeren want ze gaan morgen op vakantie en wij wonen zo dichtbij Schiphol.
Morgen m'n ouders wegbrengen naar Schiphol dus. Verder werken.
Woensdag droppen we zoon bij schoonouders en gaan wij naar Zwolle. We zijn dan zes jaar samen en we gaan uiteten bij de Librije!! Zo veel zin in. Ben echt heel erg benieuwd. We slapen in een hotel in Zwolle (niet bij de Librije zelf).
Donderdag van Zwolle weer terug naar huis.
Vrijdag ben ik alleen thuis want m'n man heeft een feestje bij vrienden. Ben dus ook 's nachts alleen met O dus we gaan samen een pyjama party houden en lekker keetlellen.
Zaterdag staat in de agenda dat de mannen van dat feestje gaan golfen, ben benieuwd of dat door gaat ivm brak zijn. En ze komen daarna bij ons thuis eten met de dames er bij. Geen idee of dat door gaat eigenlijk, lijkt me wel gezellig.
Zondag zullen we wel weer even lekker bijkomen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 17 Jul 2017 08:59

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Klinkt als een heerlijke week Mizz_S! Je onderneemt al veel in je eerste vakantieweek. Marin, Librije! Ben je daar al eerder geweest? Fijn en feestelijk om zes jaar samen zo te vieren.

Ik ga woensdag op vakantie naar Frankrijk! Dus dat is een fijn vooruitzicht. Vandaag werken, morgen inpakken en tussendoor klussen in mijn nieuwe huis. En in Frankrijk ga ik croissants eten, uitgebreid lunchen en eten, wijn drinken en genieten van spelende kinderen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 17 Jul 2017 09:01

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Mizz-S en HollyGolightly geniet van jullie vakantie.

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, huishouden doen (is de afgelopen weken wat blijven liggen) en 's avond eten met vriendinnen (ga ze vertellen over mijn zwangerschap).
Woensdag: ochtend werken, middag met een vriendin en kinderen wat leuks doen.
Donderdag: werken.
Vrijdag: naar de 4-daagse, mijn broer loopt mee.
Zaterdag: nog geen plannen.
Zondag: waarschijnlijk bbqen met een paar vrienden.
Laatst gewijzigd door Kris op 17 Jul 2017 09:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jul 2017 09:02

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Ik heb een saaie week, niet één avond iets gepland! Vandaag t/m woensdag werken en dat was het geloof ik. :shock:
Oh en zaterdag op 'kraamvisite' (baby is al vier maanden) bij een collega/vriendin van m'n vriend. Wil zaterdagavond ook nog wel even iets leuks doen eigenlijk, maar dat moet ik nog even bedenken.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jul 2017 09:04

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Holly, nee nog nooit. Wel de tweede keer in een driesterrenrestaurant (ben in een andere ten huwelijk gevraagd) maar dit is toch wel een beetje een once in a lifetime ding. Zo vaak komt dat natuurlijk niet voor. Dus ben echt heel erg benieuwd en ga ook lekker voor het wijnarrangement want ben erg benieuwd wat Therese bij het eten vindt passen en ga er heel erg van genieten.

Wat leuk dat je naar Frankrijk gaat! Met familie ook? Je had toch een leuke plek gevonden via het forum?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 17 Jul 2017 09:08

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Ja ik zou ook zeker een wijnarrangement nemen als ik bij de Librije zou eten. Laat je weten hoe het was?

Ik ga met mijn moeder en de kinderen naar een camping in Frankrijk. Ik heb hier inderdaad om tips gevraagd, maar ik heb uiteindelijk zelf een camping gevonden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Jul 2017 09:11

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Leuk Holly, fijne vakantie en geniet ervan! Ik heb ook zo'n zin om op vakantie te gaan, helaas nog twee weekjes wachten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 17 Jul 2017 09:13

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Gaaf Marin, ik ben jaloers!

Hier tot nu toe ook een rustige week op de planning,

Vandaag: huishouden
Dinsdag: komen ze een slimme meter installeren dus moet ik thuis blijven
Woensdag: werken
Donderdag: vrij
Vrijdag: vrij. 's Avonds even de boodschappen voor het weekend doen denk ik.
Weekend: werken. En daarna heb ik heerlijk 3 weken vakantie!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jul 2017 09:14

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Zal ik doen! En jij alvast heel veel plezier in la France!
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8839

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Jul 2017 09:14

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Mijn man heeft al vakantie. Hij is nu even naar zijn nieuwe werk om kleding e.d. Op te halen.
Als hij terug is ga ik boodschappen doen. En vanmiddag heb ik gastkinderen.
Morgen ook de hele dag gastkinderen.
Woensdagochtend evaluatie met ouders en gastouderbureau. 's middags gastkinderen en eind van de middag is het op school van mijn dochter een vossenjacht/fietstocht.
Donderdag hele dag gastkinderen.
Vrijdag is dochter al vrij en komen er nog 1 of 2 gastkinderen.
Daarna heb ik vakantie!
Zaterdag fotoshoot van ons gezin, die ik gewonnen had via fb!
2012
2016
2020

Instagram
<<

anoniem203

Bericht 17 Jul 2017 09:15

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag : werken 11.00 - 19.00
Dinsdag : zoon naar zwemles brengen en halen. Hij doet mee met de zwemweek (3 uurtjes op een dag) om zo in een week tijd 2 badjes verder te komen en hopelijk zijn A diploma te halen. Zou fijn zijn zo voor de vakantie! In de middag moeten we naar therapie.
Woensdag : zoon naar zwemles brengen en halen en in de middag gaan we iets leuks doen. Weet alleen nog niet wat.
Donderdag : zoon naar zwemles halen en brengen. Op kraamvisite bij een vriendin en in de middag even wat dingen halen bij de Intratuin. En tussendoor nog boodschappen doen en de was bijwerken.
Vrijdag : zoon wegbrengen naar zwemles en hopelijk misschien afzwemmen. Werken van 13.00 - 21.00 en daarna VAKANTIE!
Zaterdag : overdag naar de markt, boodschappen/ huishouden doen voor de verjaardag van mijn zoon en 's avonds een feest van een collega want die is getrouwd.
Zondag : verjaardag van mijn oudste zoon vieren voor familie en vrienden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Jul 2017 09:18

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Vandaag: werken en vanmiddag naar het zomerfeest van het kdv van D.
Morgen en woensdag: werken en verder geen plannen
Donderdag: werken en 's avonds uit eten met mijn ouders, zij gaan op vakantie daarna.
Vrijdag: mijn vrije dag, ik heb nog geen plannen maar wil sowieso even zwemmen 's avonds. Verder zal het wel gewoon een huishouddagje worden.
Zaterdag: Even bij oma op visite, boodschappen doen en verder nog geen plannen.
Zondag: Taart bakken, lunchen met Taeda, Siep en Green Pepper en onze kleine mannen en 's avonds uit eten alvast voor mijn verjaardag.

♥♥
<<

Anoniem245

Bericht 17 Jul 2017 09:38

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Wat een leuke dingen komen er voorbij, heerlijk!

Ik word straks geopereerd aan carpaal tunnelsyndroom, dus ben nu de laatste dingetjes even aan het doen. Poetsen, boodschappen etc. Rest van de dag ga ik op de bank netflixen en vanavond bij mijn ouders eten.
Morgen: Waarschijnlijk hetzelfde als vandaag. Heb in de avond een bijeenkomst over de kerstactiviteiten in de stad ivm mijn jeugdorkest en van te voren eet ik weer bij mijn ouders.
Woe: Vriendin komt mij halen voor de lunch, rest van de dag ben ik daar. Zoon gaat met zijn vriendinnetje mee.
Do: Thuis, hopelijk kan ik al weer wat dingen doen en in de avond komt andere vriendin voor me koken.
Vrijdag, geen plannen, alleen dat het vriendinnetje van zoon komt logeren.
Zaterdag, ik ga bij de kitten kijken! Die is dan 3 weekjes, zoon weet nog van niks dus dat wordt een verrassing voor hem.
Zondag, date met mijn studievriendinnen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 17 Jul 2017 09:42

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag: helemaal niks, was een klein misverstandje. Vriend is normaal vrij op maandag, hij had gevraagd aan mij of hij een keer mocht ruilen aan mij. Ik zei ja, wist alleen niet dat het om deze maandag al ging. Verder geen probleem, wij vermaken ons wel. Ligt nog een berg was en ik wil straks weer even wandelen, is er al een tijdje niet van gekomen.
Dinsdag: Mamacafé in ons dorp.
Woensdag: Denk dat mijn ouders langskomen.
Donderdag: Schoonmaakster komt langs en Ava komt even met kleine T.
Vrijdag: Vriend is vrij dan omdat hij de dag geruild heeft. Geen idee wat dan de plannen zijn. Hoop wat klussen in huis.
Zaterdag: Wat kinderkleding aan elkaar verkopen, al zal ik vooral kopen. Is nu iemand uit de buurt spontaan op poten aan het zetten. In de middag een barbecue. Vind dat wel spannend, voor het eerst langer dan een halfuur van huis met J.
Zondag: Bloemetjesgordijn komt even langs.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 17 Jul 2017 09:47

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag: Ik moet zo werken dus mag wel eens gaan douchen en opschieten. Moet over 3 kwartier weg. Ik denk dat ik vanavond ook maar weer eens ga bootcampen na 3 weken.
Dinsdag: Een middagdienst werken
Woensdag: Vrij, klussen in huis
Donderdag: Vrij, klussen in huis
Vrijdag: Een middagdienst werken
Zaterdag: Vrij, klussen in huis en mijn vader is jarig.
Zondag: Vrij, klussen in huis

Haha, vooral werken en klussen dus.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Jul 2017 09:57

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Leuk, Marin, veel plezier!
Fijne vakantie HGL.
Sterkte Kira, is dat een heftige operatie?
Veel plezier met de dames en jullie mannen, Elliot!

Ik heb een redelijk rustige week:
Maandag: 's ochtends gezwommen met twee collega's, werk, vanavond niks.
Dinsdag: werken, 's avonds yoga.
Woensdag: werken, 's avonds uit eten bij nieuw restaurant van Ron Blaauw met een vriendin.
Donderdag: werken, 's avonds balkon schoonmaken, ondergepoept door duiven :(. Misschien nog even wat krachttraining.
Vrijdag: zwemmen, werken, 's avonds borrels met collega's.
Zaterdag: even de stad in voor een cadeautje, 's avonds een bbq.
Zondag: teamuitje met hockey.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 17 Jul 2017 09:59

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: mijn vrije dag. Ik ga 's middags op visite bij mijn zus. 's Avonds een vergadering.
Donderdag: werken en mijn verjaardag. Die hebben we afgelopen zaterdag al gevierd, dus vandaag niks speciaals.
Vrijdag: vrije dag. Dan doe ik meestal boodschappen en het huis poetsen. 's Avonds gaan man en ik naar een bbq.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 17 Jul 2017 10:00

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Wat lekker al die meiden die vakantie hebben, geniet ervan!
En heerlijk Marin, ik ben er 7 jaar geleden geweest, we zaten toen aan de chefs table, was echt geweldig!

Mijn week;

Vandaag: ik ben jarig! Vriend is wel werken, heel druk op zijn werk. Vanmiddag komen er wel wat vrienden en familie langs, en vanavond lekker sushi bestellen denk ik.
Morgen: werken van 10.30 tot 21 uur, verder geen plannen.
Woensdag: vrije dag, nog geen plannen.
Donderdag en vrijdag: werken van 10.30 tot 21 uur, verder geen plannen. Vrijdag misschien een bbq bij vrienden waar ik dan na werktijd aansluit.
Zaterdag: vrije dag, er komen einde van de middag vrienden. Bbqen en borrelen.
Zondag: werken van 10.30 tot 21 uur,verder geen plannen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 17 Jul 2017 10:29

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Gefeliciteerd Kreeft!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem278

Bericht 17 Jul 2017 10:43

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Gefeliciteerd Kreeft!!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 17 Jul 2017 10:48

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Leuke plannen allemaal!!
Fijne vakantie voor alle vakantiegangers :)
Kreeft, gefeliciteerd.
Kira, succes met de operatie.
Marin, oehh Librije! Gefeliciteerd alvast.

Hier een heel chill weekje :). Tot nu toe loopt het echt heerlijk hier, met de kleine N. erbij!

Maandag / Vanmorgen kwam een vriendin spieken bij N. we hebben nog de hele dag kraamzorg vandaag :).
Dinsdag / Nog een dag kraamzorg, tot 16u is ze er. Man en T. gaan 's morgens even naar peutergym, mijn moeder komt dan even hier. Verder niks, ook geen visite. Bevalt ons prima.
Woensdag / Laatste dag kraamzorg, oh wat gaan we haar missen!!! Zo'n fijne meid en T. is ook echt dol op haar! 's Morgens komt een vriendin even langs, verder geen plannen. T. is wel naar de opvang.
Donderdag / Geen plannen. Stiekem wel lekker dat T. naar de opvang is, haha.
Vrijdag / 's Morgens komt mijn tante op kraamvisite, verder geen plannen.
Zaterdag en zondag / We blijven het lekker rustig houden. De opa's en oma's zullen vast nog even langskomen, maar dat voelt niet als visite :). Verder nog geen 'aanvraag' voor kraamvisite en moet zeggen dat ik het wel prima vind :angel:
Aanloop is superleuk, maar wel als ik weer wat meer op de been ben; het huishouden weer wat 'onder de knie heb' en we met z'n viertjes aan elkaar gewend zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jul 2017 10:51

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Nogmaals gefeliciteerd Kreeft!

En lekker inderdaad, Snirp. Lekker op je eigen tijd doen. Die kraamtijd heb je maar één keer (per kind) en gewoon invullen zoals jullie zelf willen. Fijn dat alles zo goed gaat met z'n viertjes!
Let's discover the world together.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 17 Jul 2017 10:54

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Gefeliciteerd Kreeft! :D
Kira heel veel succes met de operatie.
Geniet van je laatste dagen kraamzorg Snirp :)

Maandag : Met mijn vader even gewandeld, vanmiddag met zusje en moeder naar terrasje. En we gaan het creatieve project afmaken.
Dinsdag: Nog geen plannen, misschien komt mijn oom op bezoek.
Woensdag: Met mijn moeder de stad in
Donderdag: Is mijn vader jarig. Dus even een beetje vieren.
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag: Met een vriend afgesproken en misschien terug naar Groningen, anders doe ik dit zondagochtend.
Zondag: Misschien terug naar Groningen. Anders ben ik er al en komt er een vriend langs in de middag.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem245

Bericht 17 Jul 2017 11:13

Re: Nieuwe week. Wat zijn de plannen?

Harrison schreef:Sterkte Kira, is dat een heftige operatie?



Valt wel mee geloof ik, in een half uurtje is het klaar. Alleen het wordt alleen verdoofd dus verder ben je "erbij" en dat vind ik eng :shock:

Dankjewel allemaal!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers