Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Enorm kwijlen bij tandjes.

<<

Anoniem16

Bericht 29 Okt 2013 17:06

Enorm kwijlen bij tandjes.

N kwijlt echt niet te zuinig opeens, drie slabbers zijn geen uitzondering in een uur drijfnat. Ik kan me dit bij gewone tandjes van R niet herinneren. Ze is daarnaast nog ziekjes ook nog, al twee machten wordt ze iedr uur huilend wakker, bedje doorweekt. Ze heeft wat verhoging en gisteravond opeens 35.3 ( voor mij reden om de hap te bellen, na een hele vragenlijst toch besloten om vandaag ook ff naar de huisarts te gaan en ze heeft ook een virale infectie)

Hoeveel kwijlen/ kwijlden jullie kindjes bij gewone tandjes. Ik vind het echt zo extreem opeens, bij de andere vier tandjes heeft ze dit ook niet zovceel gehad.

We zullen natuurlijk gewoon moeten afwachten maar ben benieuwd naar het kwijl gehalte van jullie kinders haha.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 29 Okt 2013 17:26

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

J kwijlt altijd, of er nu een tand komt of niet.
Achteraf denk ik dat hij met tandjes wel wat erger kwijlt dan normaal.

Kwijlen hoeft niet altijd zozeer aan tandjes te liggen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 29 Okt 2013 17:28

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

Luuk kwijlt tijdens tandjes ook erg veel. Vooral bij zijn eerste tandjes was dit zo. Hij is nu met kiezen bezig maar het kwijlen is iets minder. Maar luuk kwijlde uberhaupt als baby (tot een maand of 10) heel erg veel. Hij had de hele dag een slabber om anders moest ik 6 per dag een schoon shirtje aan trekken.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 29 Okt 2013 17:41

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

R. kwijlt ook heeel veeel! Al een hele tijd en ik heb geen idee of het door de tandjes komt. Ik heb nu van die sjaal/slabbers voor haar gekocht, daar zit een fleece laagje onder zodat haar kleertjes droog blijven.
<<

Anoniem16

Bericht 29 Okt 2013 17:53

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

Het loopt er in straaltjes gewoon uit. De hap had het over een slikprobleem maar dat is het niet omdat ze haar flesjes wel gewoon kan drinken etc.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 29 Okt 2013 18:03

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

Kwak schreef:J kwijlt altijd, of er nu een tand komt of niet.
Achteraf denk ik dat hij met tandjes wel wat erger kwijlt dan normaal.

Kwijlen hoeft niet altijd zozeer aan tandjes te liggen.


Hier precies zo.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Okt 2013 18:47

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

M. kwijlt ook heel erg veel als er tanden/kiezen doorkomen.
Vervelend dat ze ook ziek is, beterschap!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem162

Bericht 29 Okt 2013 18:51

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

mijn kind heeft maanden gekwijld of er nu wel of geen tand kwam het liep met straaltjes uit zijn mond.
ik zat gisteren toevallig een filmpje van hem te kijken en moest er hard om lachen, hij ligt op de houten vloer en kwijlt echt alles onder.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 29 Okt 2013 20:21

Re: Enorm kwijlen bij tandjes.

Mijn kinderen hebben eigenlijk heel weinig tot niet gekwijld.
E. heeft sinds 2 weken een tand en heeft niet gekwijld.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers