Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Loopfiets versus gewone fiets.

<<

Anoniem204

Bericht 12 Jul 2017 10:28

Loopfiets versus gewone fiets.

Mijn zoontje zijn loopfiets wordt te klein.
Nu vind hij een gewone fiets nog geen bal aan.

Hij wijst telkens een loopfiets aan als we in een winkel zijn.

Zijn loopfietsen met 3-4 jaar nog stoer of zouden jullie toch echt een fietsje doen ??
Je hebt ook grotere loopfietsen namelijk.
https://www.bol.com/nl/p/puky-lr-xl-loo ... ifications

Hij zit zo lekker moeilijk tussen 2 maten in de 12 en de 16 inch dus dat is ook niet makkelijk. Of het is snel te klein of nog een stuk te groot en 14 inch vind ik geen mooie.
<<

Linvi

Bericht 12 Jul 2017 10:42

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Waarom koop je niet gewoon een goedkopere/ tweedehandsje via marktplaats?

Ik zou niet zo twijfelen en gewoon doen waar hij blij van wordt, daar heb je toch meer aan dan of wij een loopfiets wel stoer vinden?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 12 Jul 2017 12:47

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Onze zoon word in september 6 en heeft een 18inch fiets en kan er goed op fietsen zonder zijwielen.
Maar als hij buiten gaat spelen pakt hij het liefst zijn 10inch loopfietsje. Dat vind hij gewoon veel leuker. Hij is wel echt te klein en het is geen gezicht. Maar hij vind het nog zo leuk.
Ik zou dus zeker als hij het leuk vind voor een loopfiets gaan
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Jul 2017 13:23

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Hangt er vanaf waar je hem voor gaat gebruiken. Ik ga meestal op de fiets naar school en dat is een loopfiets niet zo handig. Hij heeft z'n kleine loopfiets nog wel maar ook een gewone fiets erbij.
R. 2013
D. 2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Jul 2017 13:47

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Mijn zoon is 6 jaar en pakt zijn veel te kleine loopfiets nog steeds heel vaak om mee te racen. Zijn gewone fiets pakt hij net zo vaak maar ik ben blij dat ik de loopfiets nog niet weg heb gedaan.
Ik zou dus zeker voor een loopfiets gaan, mijn zoon heeft een 10 inch loopfietsje en een 20 inch gewone fiets, maar met het zadel op de hoogste stand van de loopfiets kan hij er nog prima op rondcrossen.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2017 14:22

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Mijn dochter is 3,5 en racet nog heel vaak op de loopfiets. Ze heeft ook en fiets met zijwieltjes.

Een loopfiets is heel goed voor de motorische ontwikkeling. Dus daar zou ik hem lekker op laten oefenen :)
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 12 Jul 2017 19:37

Re: Loopfiets versus gewone fiets.

Mijn zoon wordt eind september 6 en heeft vorig jaar voor sinterklaas de loopfiets gekregen die jij in de link hebt (maar dan in het zwart). Hij kan ook fietsen maar op de loopfiets is het gewoon makkelijker (wij wonen in de stad), hij is vrij groot voor zijn leeftijd maar kan hier nog wel even op rijden.
Afbeelding
Afbeelding[/url]

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers