Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prijs vakantie voor 2?

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2017 09:58

Prijs vakantie voor 2?

Wat vinden jullie een normale prijs voor een vakantie voor 2 personen voor 2 weken?
Wat vinden jullie te duur?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 10:03

Re: Prijs vakantie voor 2?

Ligt er denk ik heel erg aan wat voor vakantie je wilt.
Ik ben twee jaar geleden twee weken met de motor weg geweest. Tentje achterop en gaan. Na vijf dagen rijden een geboekte singelvakantie gehad met vele activiteiten. Ik denk dat ik rond de 1200 inclusief benzine heb uitgegeven.

Hetzelfde ben ik kwijt voor 1 week wintersport. En ook dat heb ik er dan graag voor over.

Het is maar net wat je er aan wilt uitgeven en wat je reeel vindt voor de verhouding prijs/locatie/luxe/activiteiten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2017 10:06

Re: Prijs vakantie voor 2?

Silly-One schreef:Ligt er denk ik heel erg aan wat voor vakantie je wilt.
Ik ben twee jaar geleden twee weken met de motor weg geweest. Tentje achterop en gaan. Na vijf dagen rijden een geboekte singelvakantie gehad met vele activiteiten. Ik denk dat ik rond de 1200 inclusief benzine heb uitgegeven.

Hetzelfde ben ik kwijt voor 1 week wintersport. En ook dat heb ik er dan graag voor over.

Het is maar net wat je er aan wilt uitgeven en wat je reeel vindt voor de verhouding prijs/locatie/luxe/activiteiten.


Dank je, maar ik bedoel voor 2 personen. Het is dat er zo weinig in de titel past en wellicht had ik het anders moeten vragen. In ons geval gaat het dan om een all in vakantie naar de cariben........................hoe verrassend. :razz:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 10:09

Re: Prijs vakantie voor 2?

X2 dus dat is 2400 voor 1 of twee weken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem236

Bericht 10 Jul 2017 11:53

Re: Prijs vakantie voor 2?

Toen wij vroeger met z'n tweeen gingen, rekende we 1500 euro voor de reis en 100 euro per dag aan uitgaven. Dus toen waren we rond de 3000 euro kwijt voor twee weken appartement, aan de kust in Europa in het hoogseizoen. Toen ik klaar was met mijn studie en we buiten het seizoen gingen waren we ongeveer 400 euro minder kwijt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Jul 2017 14:12

Re: Prijs vakantie voor 2?

Ik denk dat ik ook rond de 1500 pp zit voor die periode en dan ongeveer 100 euro per dag aan uitgaves. Denk dat ik dat een redelijke prijs vind.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Jul 2017 15:19

Re: Prijs vakantie voor 2?

Dat ligt er helemaal aan naar wat voor land en wat voor hotel je gaat. We waren nu voor 8 dagen €2500 kwijt voor 2 personen en ook nog iets van €750 uitgegeven ter plaatse. Maar het was wel een vijf sterren hotel dus sowieso wat duurder en het eten daar dus ook (was ook alleen logies + ontbijt).
Wat ik zelf zou willen betalen voor 2 weken is ongeveer €4000-€5000 (alleen ga ik nooit twee weken want dan verveel ik me meestal dood ergens).
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2017 22:22

Re: Prijs vakantie voor 2?

Scandic schreef:Dat ligt er helemaal aan naar wat voor land en wat voor hotel je gaat. We waren nu voor 8 dagen €2500 kwijt voor 2 personen en ook nog iets van €750 uitgegeven ter plaatse. Maar het was wel een vijf sterren hotel dus sowieso wat duurder en het eten daar dus ook (was ook alleen logies + ontbijt).
Wat ik zelf zou willen betalen voor 2 weken is ongeveer €4000-€5000 (alleen ga ik nooit twee weken want dan verveel ik me meestal dood ergens).


Da's wel veel voor maar 8 dgn. Waar was dat? Het is niet logisch dat jij een 5 sterrenhotel had geboekt dat het eten erbuiten dan ok wat duurder was aangezien dat totaal los van het hotel staat.
Poeh da's een hoog bedrag voor als je 2 wkn zou gaan. Ons budget is € 3000,00
<<

Anoniem210

Bericht 10 Jul 2017 23:14

Re: Prijs vakantie voor 2?

Voordat wij kinderen hadden maakten we verre reizen. Die waren duurder dan de reizen die we nu maken.
We willen nu 2 a 3 weken kamperen met de kinderen. Ik reken dan ongeveer 3000,- euro. Iets meer of minder is niet erg.
We vinden het wel heel fijn om regelmatig stedentrips te maken dus daar gaat ook redelijk veel geld in zitten per jaar.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 11 Jul 2017 09:45

Re: Prijs vakantie voor 2?

caribbeanlover schreef:
Scandic schreef:Dat ligt er helemaal aan naar wat voor land en wat voor hotel je gaat. We waren nu voor 8 dagen €2500 kwijt voor 2 personen en ook nog iets van €750 uitgegeven ter plaatse. Maar het was wel een vijf sterren hotel dus sowieso wat duurder en het eten daar dus ook (was ook alleen logies + ontbijt).
Wat ik zelf zou willen betalen voor 2 weken is ongeveer €4000-€5000 (alleen ga ik nooit twee weken want dan verveel ik me meestal dood ergens).


Da's wel veel voor maar 8 dgn. Waar was dat? Het is niet logisch dat jij een 5 sterrenhotel had geboekt dat het eten erbuiten dan ok wat duurder was aangezien dat totaal los van het hotel staat.
Poeh da's een hoog bedrag voor als je 2 wkn zou gaan. Ons budget is € 3000,00


Je leest het niet goed, ze aten ín het hotel, dus duurder want 5 sterren.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2017 17:00

Re: Prijs vakantie voor 2?

Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Jul 2017 18:54

Re: Prijs vakantie voor 2?

caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Je leest niet goed, want ze bedoelt dat het sowieso wat duurder is qua reis én het eten daar dus ook.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 11 Jul 2017 18:55

Re: Prijs vakantie voor 2?

caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2017 19:26

Re: Prijs vakantie voor 2?

Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.


Ze had logies en ontbijt, dan ga ik er niet vanuit dat ze daar s'avonds ook eet anders had ze wel halfpension of volpension geboekt nietwaar? Het staat er voor mij zo dat ze in het hotel heeft ontbeten en het eten daar zoals zij zei neem ik aan dat het gaat om restaurants in de buurt gaat. Het staat er gewoon niet duidelijk. Dus wat ik zeg is vrij logisch.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jul 2017 19:32

Re: Prijs vakantie voor 2?

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.


Ze had logies en ontbijt, dan ga ik er niet vanuit dat ze daar s'avonds ook eet anders had ze wel halfpension of volpension geboekt nietwaar? Het staat er voor mij zo dat ze in het hotel heeft ontbeten en het eten daar zoals zij zei neem ik aan dat het gaat om restaurants in de buurt gaat. Het staat er gewoon niet duidelijk. Dus wat ik zeg is vrij logisch.


Scandic, kom eens even heel snel opheldering van zaken geven, want zo kan ik niet slapen vanavond. WAAR heb je nou gegeten, waarom en hoe duur was het - uitgesplitst naar voor, hoofd en na, fooi en drank uiteraard. In en ex BTW.
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 11 Jul 2017 19:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jul 2017 19:46

Re: Prijs vakantie voor 2?

Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.


Zo lees ik het ook.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jul 2017 19:46

Re: Prijs vakantie voor 2?

Ik zou voor zo'n vakantie als jij denk ik trouwens ook 3000 uittrekken met z'n tweetjes voor twee weken. Denk ik. Maar ik heb er geen verstand van.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 11 Jul 2017 19:53

Re: Prijs vakantie voor 2?

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees het wel goed. Ze zegt....................en het eten daar dus ook.


Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.


Ze had logies en ontbijt, dan ga ik er niet vanuit dat ze daar s'avonds ook eet anders had ze wel halfpension of volpension geboekt nietwaar? Het staat er voor mij zo dat ze in het hotel heeft ontbeten en het eten daar zoals zij zei neem ik aan dat het gaat om restaurants in de buurt gaat. Het staat er gewoon niet duidelijk. Dus wat ik zeg is vrij logisch.


Misschien kon je dat wel niet boeken daar? En ze zegt "Maar het was wel een vijf sterren hotel dus sowieso wat duurder (de kamers duurder) en het eten daar dus ook" , daarmee doelt ze dus op het 5 sterren hotel.
Gewoon even goed lezen CBL ;)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 11 Jul 2017 20:58

Re: Prijs vakantie voor 2?

De spanning loopt op, maar ze heeft heus in dat hotel gegeten inderdaad. Twee weken all inclusive voor 3000, ja dat moet kunnen denk ik, al heb ik al jaren niet meer zo'n reis gemaakt.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 11 Jul 2017 22:29

Re: Prijs vakantie voor 2?

Wij gaan naar Luxemburg Kautenbach met de tent en betalen voor 10 dagen €292. We wilden eerst een huisje boeken in nl, maar vond ruim 1000 euro best wel prijzig. Er moet ook nog een kinderkamer komen, vandaar dat we goedkoper wilden.

Maar ik kom graag op die camping, ging er al eens heen in mn jeugd. En zelfs mn vader kwam/komt er graag hij ging er al heen met zn ouders toen hij jong was :ja:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Jul 2017 09:46

Re: Prijs vakantie voor 2?

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:
Nee je leest het niet goed, het eten in een 5 sterren hotel is duurder dan in een goedkoop budget hotel. Ze eten gewoon in het restaurant van het hotel en dat zat niet bij de prijs inbegrepen.


Ze had logies en ontbijt, dan ga ik er niet vanuit dat ze daar s'avonds ook eet anders had ze wel halfpension of volpension geboekt nietwaar? Het staat er voor mij zo dat ze in het hotel heeft ontbeten en het eten daar zoals zij zei neem ik aan dat het gaat om restaurants in de buurt gaat. Het staat er gewoon niet duidelijk. Dus wat ik zeg is vrij logisch.


Scandic, kom eens even heel snel opheldering van zaken geven, want zo kan ik niet slapen vanavond. WAAR heb je nou gegeten, waarom en hoe duur was het - uitgesplitst naar voor, hoofd en na, fooi en drank uiteraard. In en ex BTW.


Heb je kunnen slapen? Het mysterie is nog steeds niet opgelost namelijk. Oh en ik heb een vervolgvraag; WAAROM heb je dan niet het hotel op basis van volpension geboekt als je daar toch ging eten? Verklaar je nader. Wij wachten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2017 10:33

Re: Prijs vakantie voor 2?

Tagfunctie ontbreekt! Anders was Scandic vast alweer teruggekomen met het verklarende antwoord.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Jul 2017 12:32

Re: Prijs vakantie voor 2?

Er is hier nog geen antwoord :-(.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jul 2017 13:08

Re: Prijs vakantie voor 2?

Linnie schreef:Wij gaan naar Luxemburg Kautenbach met de tent en betalen voor 10 dagen €292. We wilden eerst een huisje boeken in nl, maar vond ruim 1000 euro best wel prijzig. Er moet ook nog een kinderkamer komen, vandaar dat we goedkoper wilden.

Maar ik kom graag op die camping, ging er al eens heen in mn jeugd. En zelfs mn vader kwam/komt er graag hij ging er al heen met zn ouders toen hij jong was :ja:


Pas op voor scheurende motorrijders. Wiltz-kautenbach is een geliefde stukje racewagen voor motorrijders :smile: . Verder super mooi in Luxemburg.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 13 Jul 2017 13:41

Re: Prijs vakantie voor 2?

Silly-One schreef:
Linnie schreef:Wij gaan naar Luxemburg Kautenbach met de tent en betalen voor 10 dagen €292. We wilden eerst een huisje boeken in nl, maar vond ruim 1000 euro best wel prijzig. Er moet ook nog een kinderkamer komen, vandaar dat we goedkoper wilden.

Maar ik kom graag op die camping, ging er al eens heen in mn jeugd. En zelfs mn vader kwam/komt er graag hij ging er al heen met zn ouders toen hij jong was :ja:


Pas op voor scheurende motorrijders. Wiltz-kautenbach is een geliefde stukje racewagen voor motorrijders :smile: . Verder super mooi in Luxemburg.


Haha weet ik, ik kom er al sinds ik klein was, in 2013 nog geweest. Nu voor het eerst met de tent met Jillz
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers