Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

<<

Anoniem210

Bericht 09 Jul 2017 22:09

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Claire**** schreef:Dat is dan ook wel gelijk een hele lelijke mini rok. Zoiets ziet er al een stuk beter uit.
Afbeelding


Deze is een stuk langer. Zou ik ook daarom ook zo aan trekken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Jul 2017 22:09

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik vond een longsleeve onder een T-shirt wel leuk, maar ik was dan ook verliefd op een skater en die droeg dat ook, dus het was leuk. Zo ging dat toen. Ik had om hem ook een cd van de Heideroosjes, want daar had hij een T-shirt van. Had ik anders ook never nooit gekocht.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 09 Jul 2017 22:49

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Caro schreef:Nee toch! Echt? Ik heb het nog nooit charmant gevonden, bij mannen ook niet. Jij?


Berg je dan idd maar aankomend seizoen! Op mijn werk lopen we al volop met tops met spaghettibandjes over t-shirts en longsleeves heen. Heel bizar. Inclusief longsleeves met al een t-shirt eraan gestikt voor mannen :face:
Brrr.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Jul 2017 05:59

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Elliot schreef:
Raven schreef:Als ik al die dingen hier lees lijkt het wel of ik in een ander tijdperk heb geleefd.

Ik droeg altijd wat ik leuk vond. Nooit kleding die toen hip was.

Ik heb wel een gothic periode gehad. Dat was wel heel erg. Zoiets zou ik ook echt nooit meer dragen.
Maar als er mensen zijn die dat nu nog graag willen dragen moeten ze dat gewoon doen.

Als je gewoon netjes gekleed bent maakt het toch niet uit wat je aanhebt. Waarom moet je in het mode ideaal passen om er leuk uit te zien.



Daar gaat dit topic toch helemaal niet over? Het gaat er juist om welke kledingstukken je ooit droeg die je nu niet meer leuk vind en nu dus niet meer zou dragen. Ik snap niet zo goed wat een "ik droeg altijd wat ik leuk vind" daarmee te maken heeft. Tenminste, jij laat het nu klinken alsof jij de enige was die dat deed en doet, maar ik neem aan dat iedereen dat doet. Alleen smaken veranderen en daar gaat het nu over.


Omdat de meeste dingen die genoemd worden toen gewoon mode waren.

En ik doel vooral op dat er hier een aantal meiden graag een legging dragen of van die pumps met bandje en die worden helemaal afgekraakt.
Sommige opmerkingen naar hun vind ik behoorlijk bot zoals je bent toch geen 60.

Sorry hoor als die meiden graag die schoenen aan willen dat laat ze dat doen. En laat ze in hun waarde.

Ik vind zoveel niet mooi, maar dan ga ik het ook niet afkraken.
Zoals die olilly en benneton kleding van vroeger verschrikkelijk en dat vond ik toen ook al verschrikkelijk. Maar dan ga ik de mensen die dat droegen ook niet afkraken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2017 06:55

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Je zegt nu toch ook dat je dat verschrikkelijk vindt?

Hoe een luchtig topic weer allemaal poes poeslief moet zijn hier.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Jul 2017 08:09

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Dat zeg ik helemaal niet.

Ik bedoel te zeggen dat je best mag zeggen dat je iets lelijk vind en het nooit zal dragen.

Maar dan hoef je de mensen die het wel dragen niet af te kraken. En allemaal opmerkingen naar hun te maken dat ze beter iets anders aan kunnen trekken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Jul 2017 08:15

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Reva schreef:
Caro schreef:Nee toch! Echt? Ik heb het nog nooit charmant gevonden, bij mannen ook niet. Jij?


Berg je dan idd maar aankomend seizoen! Op mijn werk lopen we al volop met tops met spaghettibandjes over t-shirts en longsleeves heen. Heel bizar. Inclusief longsleeves met al een t-shirt eraan gestikt voor mannen :face:
Brrr.


Nee, nee, nee, nee, nee.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2017 08:49

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Raven schreef:Dat zeg ik helemaal niet.

Ik bedoel te zeggen dat je best mag zeggen dat je iets lelijk vind en het nooit zal dragen.

Maar dan hoef je de mensen die het wel dragen niet af te kraken. En allemaal opmerkingen naar hun te maken dat ze beter iets anders aan kunnen trekken.

Als ze letterlijk vragen; wat moet ik dan of wat moet ik anders? Mag je daar dan niet op reageren?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 09:08

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik snap raven wel ergens. Ik draag graag polo's en iemand in net topic zei dat ze het mannelijk vond en meer iets voor lesbische vrouwen. Toen dacht ik wel even. Oké dus ik ben mannelijk en val op vrouwen als ik een polo draag. Gelukkig weet ik dat het beide niet waar is, maar zo een mening kan er wel in hakken.

On topic. De mini mini rokjes echt niet. Zo zag ik laatst ook iemand op het station staan met een dus danig kort broekje dat je haar billen kon zien. Dat zou ik ook echt niet dragen, mensen hieven mijn billen niet te zien op straat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem202

Bericht 10 Jul 2017 09:09

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Reva schreef:
Caro schreef:Nee toch! Echt? Ik heb het nog nooit charmant gevonden, bij mannen ook niet. Jij?


Berg je dan idd maar aankomend seizoen! Op mijn werk lopen we al volop met tops met spaghettibandjes over t-shirts en longsleeves heen. Heel bizar. Inclusief longsleeves met al een t-shirt eraan gestikt voor mannen :face:
Brrr.


Ja doe slipdress met t-shirt eronder zie je weer heel Veel! Dan nog zo'n choker erbij en je hebt 'n outfit die ik in de eerste droeg ;)
<<

Anoniem202

Bericht 10 Jul 2017 09:10

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Silly-One schreef:Ik snap raven wel ergens. Ik draag graag polo's en iemand in net topic zei dat ze het mannelijk vond en meer iets voor lesbische vrouwen. Toen dacht ik wel even. Oké dus ik ben mannelijk en val op vrouwen als ik een polo draag. Gelukkig weet ik dat het beide niet waar is, maar zo een mening kan er wel in hakken.


Je draagt die polo's toch omdat jij ze mooi vindt, wat interesseert jou het dan wat 'n ander ervan vindt?
Als zo'n mening er echt zo hard inhakt, zoals bij Raven, zou il wat aan m'n zelfvertrouwen gaan doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 09:28

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Phoebe schreef:
Silly-One schreef:Ik snap raven wel ergens. Ik draag graag polo's en iemand in net topic zei dat ze het mannelijk vond en meer iets voor lesbische vrouwen. Toen dacht ik wel even. Oké dus ik ben mannelijk en val op vrouwen als ik een polo draag. Gelukkig weet ik dat het beide niet waar is, maar zo een mening kan er wel in hakken.


Je draagt die polo's toch omdat jij ze mooi vindt, wat interesseert jou het dan wat 'n ander ervan vindt?
Als zo'n mening er echt zo hard inhakt, zoals bij Raven, zou il wat aan m'n zelfvertrouwen gaan doen.


Ik blijf ze ook gewoon dragen, want ik draag ze graag.
Mijn vertrouwen is prut, heeft meer met mijn gewicht te maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Jul 2017 11:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Wat SO zegt bedoel ik.

En natuurlijk mag je wel op iemand reageren als iemand dat vraagt Cotton.

Mij interesseert het ook niet wat andere van mij denken. Maar meer de opmerkingen direct naar iemand toe dat ze dan iets anders moeten aantrekken. Vind ik gewoon niet kunnen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Jul 2017 11:15

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Raven schreef:
Elliot schreef:
Raven schreef:Als ik al die dingen hier lees lijkt het wel of ik in een ander tijdperk heb geleefd.

Ik droeg altijd wat ik leuk vond. Nooit kleding die toen hip was.

Ik heb wel een gothic periode gehad. Dat was wel heel erg. Zoiets zou ik ook echt nooit meer dragen.
Maar als er mensen zijn die dat nu nog graag willen dragen moeten ze dat gewoon doen.

Als je gewoon netjes gekleed bent maakt het toch niet uit wat je aanhebt. Waarom moet je in het mode ideaal passen om er leuk uit te zien.



Daar gaat dit topic toch helemaal niet over? Het gaat er juist om welke kledingstukken je ooit droeg die je nu niet meer leuk vind en nu dus niet meer zou dragen. Ik snap niet zo goed wat een "ik droeg altijd wat ik leuk vind" daarmee te maken heeft. Tenminste, jij laat het nu klinken alsof jij de enige was die dat deed en doet, maar ik neem aan dat iedereen dat doet. Alleen smaken veranderen en daar gaat het nu over.


Omdat de meeste dingen die genoemd worden toen gewoon mode waren.

En ik doel vooral op dat er hier een aantal meiden graag een legging dragen of van die pumps met bandje en die worden helemaal afgekraakt.
Sommige opmerkingen naar hun vind ik behoorlijk bot zoals je bent toch geen 60.

Sorry hoor als die meiden graag die schoenen aan willen dat laat ze dat doen. En laat ze in hun waarde.

Ik vind zoveel niet mooi, maar dan ga ik het ook niet afkraken.
Zoals die olilly en benneton kleding van vroeger verschrikkelijk en dat vond ik toen ook al verschrikkelijk. Maar dan ga ik de mensen die dat droegen ook niet afkraken.

Als zij dat graag willen dragen moeten ze dat lekker doen, ik heb daar geen last van. Ik zou het zelf niet (meer) doen, omdat ik het heel lelijk vind staan. Even goede vrienden toch? Ik snap niet zo goed waarom zelfs in een luchtig topic als dit weer een moraalridder moet opstaan. Eén van de redenen dat ik vaak denk 'laat maar' als ik wil reageren, omdat ik het gevoel krijg alles in te moeten pakken met lieve woordjes.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2017 11:23

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Elliot schreef:Als zij dat graag willen dragen moeten ze dat lekker doen, ik heb daar geen last van. Ik zou het zelf niet (meer) doen, omdat ik het heel lelijk vind staan. Even goede vrienden toch? Ik snap niet zo goed waarom zelfs in een luchtig topic als dit weer een moraalridder moet opstaan. Eén van de redenen dat ik vaak denk 'laat maar' als ik wil reageren, omdat ik het gevoel krijg alles in te moeten pakken met lieve woordjes.

:good:
<<

Anoniem278

Bericht 10 Jul 2017 11:34

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Volgens mij zag ik er snoezig uit in mijn Oililly. Maar ik ben nu gewoon niet meer zo'n snoezig type.
Overigens zei iemand ook dat sketchers stom zijn. Dat zijn atm de enige schoenen waar ik op kan lopen, en natuurlijk zou ik mooie pumps willen dragen en een tof jurkje. Boeiend, daar is mijn situatie nu niet naar, ik ben al dankbaar dat ik nog kan lopen. Betekent toch niet dat ik anderen ermee stom vind, of dat ik beledigd ben? En ik ga ook echt geen mensen uitlachen met een legging onder een jurkje, ik zou daar zelf gewoon niet voor kiezen, dan zou ik een broek dragen en geen jurk. Maar ik lig geen seconde wakker als Lejow met een jurkje en een legging rondloopt want zij draagt dat graag en dan is dat dus prima.

Wat mij betreft hangt het er ook vanaf wat je doet en wat de gelegenheid is. Die zogenaamde oma schoenen met bandje, die vind ik voor een kerkelijke inzegening van een huwelijk nog wel kunnen, en ik vind teenslippers bv hartstikke leuk maar niet naar een normale baan. En daar denken sommige mensen ook heel anders over.

Een familielid van mij is leidinggevende op een gemeente en daar moeten ze in de zomer regelmatig dames naar huis sturen om om te kleden, omdat ze in een topje met spaghetti bandjes komen werken. Tsja, dat begrijp ik inderdaad niet dat mensen niet begrijpen dat je met zoiets niet gaat werken. En hier kom ik vaak mannen tegen die wandelen of fiets in enkel een short. Vind ik persoonlijk heel raar op de openbare weg. Doe dat in je tuin of aan het strand, maar niet in de supermarkt.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 10 Jul 2017 11:43

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik ga rustig met teenslippers naar mijn werk hoor, heel makkelijk met mensen douchen want die kunnen makkelijk uit en dan loop ik niet de halve dag met stinkende schoenen omdat ze nat geworden zijn. Spaghettiband truitjes zijn ook heel fijn als het 40+ graden is in een badkamer in de zomer.

Sowieso vind ik het ook onzin dat mensen op kantoor niet in korte broek zouden kunnen werken. Doe je dan je werk minder goed? Ik neem iemand echt niet minder serieus omdat hij/zij een korte broek aan heeft. En als mensen dat wel doen is dat vooral je eigen tekortkoming en niet die van degene die gewoon lekker aantrekt waar hij/zij zin in heeft. Van mij mogen al die kleding etiquette afgeschaft worden, wat mij betreft echt zinloos.
2010 2012
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Jul 2017 11:51

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Lexi schreef:Ik ga rustig met teenslippers naar mijn werk hoor, heel makkelijk met mensen douchen want die kunnen makkelijk uit en dan loop ik niet de halve dag met stinkende schoenen omdat ze nat geworden zijn. Spaghettiband truitjes zijn ook heel fijn als het 40+ graden is in een badkamer in de zomer.

Sowieso vind ik het ook onzin dat mensen op kantoor niet in korte broek zouden kunnen werken. Doe je dan je werk minder goed? Ik neem iemand echt niet minder serieus omdat hij/zij een korte broek aan heeft. En als mensen dat wel doen is dat vooral je eigen tekortkoming en niet die van degene die gewoon lekker aantrekt waar hij/zij zin in heeft. Van mij mogen al die kleding etiquette afgeschaft worden, wat mij betreft echt zinloos.

Ik vind het wel afhankelijk van het soort werk. In een kapsalon vind ik spaghettihempjes niet heel fris, ik heb geen zin om de hele tijd tegen de oksels van m'n kapper aan te kijken eigenlijk. Ook in werk waar hygiëne van belang is (voedselbereiding etc.) vind ik wel dat je iig je oksels moet bedekken.
Een korte broek op kantoor vind ik een beetje een twijfelgeval. Als je geen klantcontact hebt vind ik het prima, maar als ik een hypotheekgesprek zou hebben en de medewerker van de bank zit in z'n korte broek en t-shirt dan vraag ik me toch wel af hoe serieus hij zijn baan neemt. Daarbij hebben veel kantoren airco, dus het is ook echt niet nodig om je zomeroutfit aan te hebben.

Ik vind het wel fijn dat er een verschil zit tussen vrijetijdskleding en kantoorkleding.

♥♥
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 10 Jul 2017 11:55

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Elliot schreef:
Lexi schreef:Ik ga rustig met teenslippers naar mijn werk hoor, heel makkelijk met mensen douchen want die kunnen makkelijk uit en dan loop ik niet de halve dag met stinkende schoenen omdat ze nat geworden zijn. Spaghettiband truitjes zijn ook heel fijn als het 40+ graden is in een badkamer in de zomer.

Sowieso vind ik het ook onzin dat mensen op kantoor niet in korte broek zouden kunnen werken. Doe je dan je werk minder goed? Ik neem iemand echt niet minder serieus omdat hij/zij een korte broek aan heeft. En als mensen dat wel doen is dat vooral je eigen tekortkoming en niet die van degene die gewoon lekker aantrekt waar hij/zij zin in heeft. Van mij mogen al die kleding etiquette afgeschaft worden, wat mij betreft echt zinloos.

Ik vind het wel afhankelijk van het soort werk. In een kapsalon vind ik spaghettihempjes niet heel fris, ik heb geen zin om de hele tijd tegen de oksels van m'n kapper aan te kijken eigenlijk. Ook in werk waar hygiëne van belang is (voedselbereiding etc.) vind ik wel dat je iig je oksels moet bedekken.
Een korte broek op kantoor vind ik een beetje een twijfelgeval. Als je geen klantcontact hebt vind ik het prima, maar als ik een hypotheekgesprek zou hebben en de medewerker van de bank zit in z'n korte broek en t-shirt dan vraag ik me toch wel af hoe serieus hij zijn baan neemt. Daarbij hebben veel kantoren airco, dus het is ook echt niet nodig om je zomeroutfit aan te hebben.

Ik vind het wel fijn dat er een verschil zit tussen vrijetijdskleding en kantoorkleding.


Hygiëne is wel een belangrijk punt inderdaad. Als het werk speciale kleding vereist in verband met hygiëne of bijvoorbeeld veiligheid is het wel belangrijk om je daaraan te houden. Maar mij zou het niks uitmaken of die hypotheekadviseur in zijn korte broek zit. Prima hoor als hij het warm heeft, als hij me maar goed helpt.
2010 2012
<<

Anoniem243

Bericht 10 Jul 2017 13:10

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Cotton schreef:
Elliot schreef:Als zij dat graag willen dragen moeten ze dat lekker doen, ik heb daar geen last van. Ik zou het zelf niet (meer) doen, omdat ik het heel lelijk vind staan. Even goede vrienden toch? Ik snap niet zo goed waarom zelfs in een luchtig topic als dit weer een moraalridder moet opstaan. Eén van de redenen dat ik vaak denk 'laat maar' als ik wil reageren, omdat ik het gevoel krijg alles in te moeten pakken met lieve woordjes.

:good:


Dus dat.
<<

Anoniem243

Bericht 10 Jul 2017 13:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Wat grappig dat die hemdjes over T-shirts weer 'in' komen. Zou het nu echt nooit meer dragen maar het was een vast onderdeel van mijn garderobe zo rond de brugklas, haha. En dan het liefst met zo'n tie-dye printje :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2017 13:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Vinden jullie spaghettihemdjes gewoonweg wel een succes dan? Ik vind het ondergoed gehalte wel vaak hoog hoor. Er zijn maar weinig spaghettihemdjes die voor mij als volwaardig kledingstuk door kunnen gaan.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 10 Jul 2017 13:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Cotton schreef:Vinden jullie spaghettihemdjes gewoonweg wel een succes dan? Ik vind het ondergoed gehalte wel vaak hoog hoor. Er zijn maar weinig spaghettihemdjes die voor mij als volwaardig kledingstuk door kunnen gaan.


Sommige wel, van een beetje stevige stof met een printje ofzo. Gewoon een basic spaghettiband hemdje trek ik niet gewoon zo aan.
2010 2012
<<

Anoniem243

Bericht 10 Jul 2017 13:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Mwa, die draag ik eigenlijk ook niet vaak gewoon zo nee maar vind ik op zich prima kunnen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Jul 2017 13:22

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik heb wel een paar hemdjes met spaghettibandjes. Maar dat zijn dan verder echt truitjes met print en gewoon toevallig dunne bandjes. Maar echt spaghettihemdjes van zo' s stretchstofje, nee die zijn enkel voor ergens onder.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers