Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


38 en een derde verrassing

<<

Eenderde*38

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 09 Jul 2017 19:47

Bericht 09 Jul 2017 20:15

38 en een derde verrassing

Hai, zijn er hier moeders van 35 plus met oudere kinderen?

Wij zijn er net achter dat wij een cadeautje verwachten :smile:
Ik ben nu zo'n 7/8 weken zwanger en het zal de leeftijd zijn, maar ben er lichamelijk best beroerd van.. ik weet dat ik niet mag miepen, want er zijn genoeg vrouwen die graag zo'n cadeautje krijgen en daar alle ongemakken voor lief bij nemen. Dus bij deze, excuus.

Goed, ik 38, manlief 43, 2 dochters op de middelbare school..
Dochters heel enthousiast, ik en manlief geschokt maar de derde is zeker gewenst.
Hoe is het jullie verlopen? Voegt het zich vanzelf allemaal weer? Hebben jullie nog voldoende energie? Ik werk bijvoorbeeld 5 dagen, hoe zit dat met jullie?

Groeten!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Jul 2017 20:42

Re: 38 en een derde verrassing

Haha, wat een mooi bericht! Van harte gefeliciteerd! Al kan ik me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn. Wat fijn dat jullie dochters zo positief reageren.

Ben je helemaal nieuw hier of heb je een andere naam aangenomen? Er zijn hier relatief weinig 35-plussers (ik vanaf 20 juli :smile: ) maar wel een aantal moeders met een verrassingszwangerschap. Hopelijk blijf je toch hangen hier en kunnen we je hier en daar bijstaan.

Fijne zwangerschap gewenst!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Eenderde*38

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 09 Jul 2017 19:47

Bericht 09 Jul 2017 20:49

Re: 38 en een derde verrassing

Lady schreef:Haha, wat een mooi bericht! Van harte gefeliciteerd! Al kan ik me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn. Wat fijn dat jullie dochters zo positief reageren.

Ben je helemaal nieuw hier of heb je een andere naam aangenomen? Er zijn hier relatief weinig 35-plussers (ik vanaf 20 juli :smile: ) maar wel een aantal moeders met een verrassingszwangerschap. Hopelijk blijf je toch hangen hier en kunnen we je hier en daar bijstaan.

Fijne zwangerschap gewenst!


Dank je wel :smile:
Ja, ben helemaal nieuw :smile:
Ik had al zo'n vermoeden dat er weinig 35-plus mama's zouden zijn.
Dat geeft verder ook niet, had gehoopt wat ervaringen uit te wisselen.
Ik blijf wel hangen hoor! Altijd fijn om ervaringen uit te wisselen en steun te zoeken/geven.

Groeten
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Jul 2017 21:06

Re: 38 en een derde verrassing

Leuk dat je blijft!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jul 2017 21:10

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd, dat is wel een grote verrassing voor jullie! Leuk dat de oudste kinderen het ook leuk vinden.

Ik ben zelf 32 en heb maar 1 kind dus dat gaat niet op maar ik heb wel op latere leeftijd (ik was 20) nog een zusje gekregen. Een halfzusje weliswaar, maar dat klinkt altijd alsof ze maar voor de helft bestaat. Ze is intussen 12 en gaat naar de middelbare school maar ik vond het wel echt heel erg tof en bijzonder om zo'n baby'tje van dichtbij mee te maken.

Hoe dan ook, fijne zwangerschap gewenst!
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Jul 2017 21:19

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het een hele verrassing is voor jullie gezin. Geen ervaring maar wel een fijne zwangerschap toegewenst.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 09 Jul 2017 21:45

Re: 38 en een derde verrassing

Ik ben 34 en heb 3 kinderen maar m'n oudste is nog geen tiener, geen groot leeftijdsverschil en geen verrassing baby hier.

Jullie gefeliciteerd met dit kadootje! Wat zegt je gevoel over hoe je het aan wil pakken?
<<

Pitty

Bericht 09 Jul 2017 21:59

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd!

Zelf ben ik bijna 34 en mijn man is 42. Alleen zitten onze oudsten nog niet op het VO. Zelf was ik wel 12 toen ik nog een zusje kreeg, dus misschien kan ik eens wat dingen delen, mocht je dat willen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 10 Jul 2017 08:05

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum. Ik ben zelf 36 als ik beval van de eerste en mijn man is dan 42.
Qua leeftijd wel 35+, maar qua situatie niet hetzelfde.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem313

Bericht 10 Jul 2017 08:06

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd! Ik ben van jouw leeftijd - mijn vriend is 42 en ik ben 37 - maar onze kinderen zijn veel jonger, 5 en 2. Bijzonder, zo'n nakomertje. Kunnen je oudere kinderen mooi helpen!
<<

anoniem203

Bericht 10 Jul 2017 08:30

Re: 38 en een derde verrassing

Wat een leuke verrassing :) Gefeliciteerd!
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 10 Jul 2017 08:39

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd met jullie verrassing. Hier net 35 en ook een groot leeftijdsverschil tussen mijn kinderen. Oudste 11 en jongste wordt 4 en was ook een verrrasing ( wel een hele leuke hihi).
Wat vinden de kinderen ervan?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2017 08:49

Re: 38 en een derde verrassing

Huismus schreef:Gefeliciteerd met jullie verrassing. Hier net 35 en ook een groot leeftijdsverschil tussen mijn kinderen. Oudste 11 en jongste wordt 4 en was ook een verrrasing ( wel een hele leuke hihi).
Wat vinden de kinderen ervan?

Volgens de OP zijn die erg enthousiast.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 10 Jul 2017 08:51

Re: 38 en een derde verrassing

Cotton schreef:
Huismus schreef:Gefeliciteerd met jullie verrassing. Hier net 35 en ook een groot leeftijdsverschil tussen mijn kinderen. Oudste 11 en jongste wordt 4 en was ook een verrrasing ( wel een hele leuke hihi).
Wat vinden de kinderen ervan?

Volgens de OP zijn die erg enthousiast.

Sorry je hebt gelijk, ik ben nog erg moe en heb veel last van mijn lichaam dus lees het maar sla niet op :face:
<<

Anoniem210

Bericht 10 Jul 2017 09:07

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk dat de kinderen zo enthousiast reageren. Het is natuurlijk een hele omschakeling opeens. Ik heb verder geen tips want mijn situatie is heel anders. Al hebben wij wel een verrassing baby erbij maar dan wat eerder dan later gepland ;)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Jul 2017 09:13

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd!!

Ik hoop ergens nog mama te worden, al ben ik bijna 35, maar ik was zelf 10 toen mijn kleine broertje kwam. Mijn zus was toen 12, en wij hebben dat beiden als heel bijzonder ervaren! Ben enorm blij met mijn broer!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Jul 2017 12:09

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd! Zelf zou ik er nu niet meer aan moeten denken, maar als het zo zou zijn, denk ik dat ik het ook hartstikke leuk zou vinden. Mijn jongens zijn inmiddels 11 en bijna 8. Ik ben 35, het zou best kunnen. :^^: :^^:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 10 Jul 2017 12:29

Re: 38 en een derde verrassing

Mijn ouders waren 40+ en wij pubers toen mijn ouders ons iets moesten vertellen ;) Wij waren in eerste instantie niet echt blij (weg leuke vakanties en dagjes uit :P ) Maar achteraf is het super leuk om een nakomertje in het gezin te hebben.
Mijn moeder vond het lichamelijk wel zwaar, maar omdat wij ouder waren, niet meer naar school en clubjes gebracht hoefden te worden, had ze wel de hele dag voor zichzelf. Ze werkte overigens niet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 10 Jul 2017 14:15

Re: 38 en een derde verrassing

Gefeliciteerd!
Geen 35+, maar wel een verrassingsbaby. Dus wat dat betreft kan ik wel meepraten :)
Probeer ervan te genieten, hoe oud is 38 nou.. dat is het nieuwe 28 :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 15:12

Re: 38 en een derde verrassing

Welkom en gefeliciteerd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Eenderde*38

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 09 Jul 2017 19:47

Bericht 10 Jul 2017 19:37

Re: 38 en een derde verrassing

Hai allemaal!
Leuk al de reacties, gezellig :smile:
Leuk om te lezen dat er hier mensen zijn die op 'oudere' leeftijd grote zus werden en het eigenlijk altijd goed ontvangen werd.
Volgens mij gaan die meiden het ook heel leuk vinden. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn man en ik ons dood lachten om onze meiden dat ze klein waren (nu nog steeds overigens) en het lijkt me fantastisch om dat met ze te delen.
Iemand schreef: ik zou er niet aan moeten denken :smile: ik snap je helemaal ;) ik dacht er precies zo over :smile: maar het is wat het is en het idee aan weer zo'n minie begint op mij te groeien. Over de schrik ben ik heen en kan me nu concentreren op de leuke dingen.
Maandag gaan we voor de eerste echo. Dan weten we precies hoe ver we zijn, is namelijk niet helemaal duidelijk - pil langer doorgeslikt, maar weet niet precies hoeveel er nog in de strip zat (handig!).
Nu moeten we ook gaan nadenken over onderzoek, gevoelsmatig voelt alles gezond.. Maar ja, leeftijd, risico.. moeilijk.
Nog geen idee wat we daarmee gaan doen.
Bedankt voor alle reacties.

Groetjes
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 10 Jul 2017 20:20

Re: 38 en een derde verrassing

Wat leuk, gefeliciteerd. Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het even slikken is.

Ik ben ook alweer 35+, maar mijn kinderen zijn nog wat jonger (10,8,6)
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Jul 2017 20:31

Re: 38 en een derde verrassing

Wegkomen en gefeliciteerd. Wat een omschakeling zal dat ineens worden. Fijn dat jullie dochters het leuk vinden.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jul 2017 20:37

Re: 38 en een derde verrassing

Mamsie schreef:Wegkomen en gefeliciteerd. Wat een omschakeling zal dat ineens worden. Fijn dat jullie dochters het leuk vinden.

Fijne autocorrect :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Jul 2017 21:22

Re: 38 en een derde verrassing

Silly-One schreef:
Mamsie schreef:Wegkomen en gefeliciteerd. Wat een omschakeling zal dat ineens worden. Fijn dat jullie dochters het leuk vinden.

Fijne autocorrect :smile:


Oops!! Welkom!!! :palm:
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers