Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jul 2017 22:11

Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Ik maakte een verpakking open waar er 4 in karton zitten. Pakte er een uit en voor ik het wist druppelde het als een malle! Ik had het in eerste instantie niet door en rende naar daarna naar de badkamer met mijn handen onder elkaar om het zoveel mogelijk tegen te houden.
Het druppelde ook op het laminaat. Wat doe je dan? Eerst je handen of dat? Ik koos voor mijn handen. Onder de kraan wat nutteloos is en daarna met wattenschijfjes in nagellakremover gedrenkt en maar wrijven. Daarna met make up remover. Toen met een schuurspons en eenmaal beneden met schuurmiddel op de schuurspons.
Kan wel janken! Het zit ook op mijn trouwring en die zat aan mijn vingers vast geplakt.

Wat is HET middel om het er goed vanaf te krijgen?
<<

Anoniem197

Bericht 07 Jul 2017 22:20

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Ik heb het er ooit afgekregen met een eeltrasp. Niet zo'n kartonnen dingen maar echt voor de voeten
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Jul 2017 22:22

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Of aceton gebruiken?
En op oma weet raad staan vast ook goede tips met hoe mensen het van
hun handen hebben gekregen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jul 2017 22:25

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Ik inmiddels ook gekeken en een kartonvijl en aceton waren een van de tips. Dus met nagellakremover zat ik goed al weet ik niet of ik het met heb. Het meeste is er nu af, maar ik zie nog witte vlekken.

De meeste vreemde tip die ik las was dmv met een potlood op het lijm tekenen, dan gaat het vanzelf los. Iemand had het ooit gemorst op het keukenblad en had dat met nagellakremover (dat middel lees ik veel als tip) weg gekregen en de laklaag bleef behouden. Mijn man had het laatst gemorst op zijn bureau en aan paar dagen later probeerde ik het met nagellakremover en het werkte niet. Dat zal wel zijn omdat je het direct dient te doen, maar ja in paniek denk je daar niet gauw aan en ook niet wat voor middelen zouden kunnen helpen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jul 2017 00:18

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Op stage kreeg ik de tip vaseline er op te doen en dan latex handschoentjes voor een uurtje of langer. En anders slijt het er met paar dagen vanaf, heb het ook vaak op m'n handen.
<<

Anoniem197

Bericht 08 Jul 2017 05:31

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Let wel op met aceton op geverfd hout. Ik had een lelijke vlek in mijn koffietafel daardoor. De verf was weggebeten.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2017 12:48

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Sawadee schreef:Op stage kreeg ik de tip vaseline er op te doen en dan latex handschoentjes voor een uurtje of langer. En anders slijt het er met paar dagen vanaf, heb het ook vaak op m'n handen.


Wat moet je dan doe met die handschoen?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jul 2017 15:13

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Aandoen natuurlijk haha. Dan trekt de vaseline er in zonder dat je alles onder smeert.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2017 21:46

Re: Hoe haal ik secondelijm van mijn handen?

Sawadee schreef:Aandoen natuurlijk haha. Dan trekt de vaseline er in zonder dat je alles onder smeert.


Oh ja tuurlijk dom van me hahaha. Ik begreep het niet ivm de vloer waar het ook op is gekomen. Ga het proberen, maar het is al af alleen zit het nog een beetje op mijn trouwring.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers