Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Okt 2013 19:59

Re: Datetopic

Aha aha. Gewoon lekker doen :) Iedereen pandapunten kwijt! Yeah!
<<

Anoniem 53

Bericht 28 Okt 2013 20:14

Re: Datetopic

Haha ja, goeie periode dit!

Lenthe, gefeliciteerd, leuk! :D

Ik heb alles gelezen, maar aan het eind van het topic ben ik vergeten wie wat heeft verteld :nerd:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Okt 2013 20:33

Re: Datetopic

Lenthe, wat ontzettend leuk! Veel plezier en geluk samen! :D

Hier waarschijnlijk komend weekend date nr. 2 met dezelfde jongen :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 28 Okt 2013 22:38

Re: Datetopic

Gefeliciteerd Lenthe!! Veel geluk samen!

Joyce: Leuk, wat gaan jullie doen?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 28 Okt 2013 22:50

Re: Datetopic

Dank jullie wel! :thumbup:
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 28 Okt 2013 23:01

Re: Datetopic

Geen idee nog lenthe :)

Vanavond tijdens appen een kaartspelletje gedaan, dat was leuk :) nu lekker slapen ..


Welterusten allemaal!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem58

Bericht 29 Okt 2013 07:23

Re: Datetopic

Wat een leuke ontwikkelingen hier!
Ik heb hem gisteren nog geappt dat ik hem hopelijk niet het idee gegeven heb een relatie te willen, dat ik tevreden ben zo, maar dat er niks mis is met leuke dingen doen in mijn ogen en als hij dat niet wil dat gewoon kan zeggen en dat ik dan niet meteen zwaar depressief ben. Wilde het toch gezegd hebben. Hij is daarna nog maar twee keer online geweest en heb niks terug gekregen. Ik verwacht vandaag wel iets en anders ga ik morgen vragen naar mijn wijnpakket en weet ik verder genoeg.
Het was het leukst geweest als we op dezelfde voet verder waren gegaan zonder dingen uit te spreken hoe en wat, maar goed dat is nu al te laat
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 29 Okt 2013 07:42

Re: Datetopic

Wat jammer toch bolletje, dat het nu zo tussen jullie gaar. Ik hoop dat je vandaag nog reactie krijgt en dat jullie het gewoon weer leuk kunnen hebben samen. Ik gun het je!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Okt 2013 07:45

Re: Datetopic

Wat kunnen mannen toch ingewikkeld doen! Pff
<<

Anoniem58

Bericht 29 Okt 2013 09:48

Re: Datetopic

Ja ik zit echt te balen, hij kan toch wel een klein berichtje terug sturen, ookal heeft hij het druk.
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 10:38

Re: Datetopic

Wat stom zeg Bolletje! Hij laat zich wel kennen zo.

Mijn date ging zondag niet door, ik was vergeten dat ik uit eten zou gaan met een vriendin. Het hele weekend heb ik nog wel met 'm geappt en ineens hoor ik niks meer van 'm. Vaaaaag.
<<

Anoniem58

Bericht 29 Okt 2013 15:50

Re: Datetopic

Nou inderdaad, heb nog steeds niks gehoord. Weet ook niet wat ik moet doen, luchtig appen en over m'n wijnpakket beginnen, of niks doen en wachten tot hij wat laat horen.
Stom is dat hè rogue, voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en kan hij gewoon om een of andere reden niet reageren, en maken we ons voor niks "druk".
<<

Anoniem4

Bericht 29 Okt 2013 16:56

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Nou inderdaad, heb nog steeds niks gehoord. Weet ook niet wat ik moet doen, luchtig appen en over m'n wijnpakket beginnen, of niks doen en wachten tot hij wat laat horen.
Stom is dat hè rogue, voor hetzelfde geld is er niets aan de hand en kan hij gewoon om een of andere reden niet reageren, en maken we ons voor niks "druk".


Ik zou gewoon sturen 'Hi, wil je vrijdagavond m'n wijnpakket meenemen?' En dan klaar. Als 'ie dan over je vorige berichtjes heenlult en alleen daarop reageert is het gewoon niet zo'n leuke kerel als je dacht.

Ja ik vind het ook een beetje raar bij 'mijn' jongen, maar ik had gelukkig nog niet zo lang contact met 'm. Het is graag of helemaal niet hoor.
<<

Anoniem130

Bericht 29 Okt 2013 17:30

Re: Datetopic

Dik sjans in de Albert Heijn net, potverdorie mijn wc-papier vergeten waar ik juist voor ging.. :o
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Okt 2013 18:07

Re: Datetopic

Rogue schreef:Wat stom zeg Bolletje! Hij laat zich wel kennen zo.

Mijn date ging zondag niet door, ik was vergeten dat ik uit eten zou gaan met een vriendin. Het hele weekend heb ik nog wel met 'm geappt en ineens hoor ik niks meer van 'm. Vaaaaag.


Oh vaag idd! Ik had ook al drie dagen ofzo de hele dag door contact met iemand van Tinder, hij had zelfs zitten speuren naar me op FB en toen zei ik dat ie me wel toe mocht voegen. Had ie gedaan en de volgende dag hoorde ik nauwelijks meer wat en de dag erna helemaal niet meer én hij is weer weg van FB :laughcry: Nou ja, het is niet dat ik er al warme gevoelens bij had ofzo, dus idd: graag of niet!

Van die blind date vooralsnog ook niks gehoord, we zouden deze week contacten, dus ik zie het wel. Was hem alweer bijna vergeten ook, zit al meer met m'n gedachten bij mijn rendez-vous met m'n ex-date a.s. donderdag :dance:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 29 Okt 2013 18:35

Re: Datetopic

30 uur later en ik heb een reactie. Hij wil ook leuke dingen doen en elkaar leren kennen, alleen als er verder geen verwachtingen zijn. Hij wil me niet aan het lijntje houden. Dus ik weet even niet goed wat te zeggen, sowieso laat ik hem nu ook wachten op reactie.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 29 Okt 2013 18:43

Re: Datetopic

Je hoeft ook niet perse gelijk te antwoorden, hè, Bolletje! :) Als hij jou 30 uur laat wachten...
Ik zou wel, wanneer je reageert, duidelijk je grenzen aangeven wanneer je besluit toch met hem contact te houden/ af te blijven spreken ;)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Nyx

Bericht 29 Okt 2013 22:04

Re: Datetopic

De man die afgelopen zondag iets leuks met mij wilde doen is vandaag langs gekomen om het plafond te verven. Mijn pap was hier ook en had hem van te voren al gezegd dat er om 11.00u iemand langs zou komen. Uit de gein zei ik hem: "Misschien ontmoet je vandaag je nieuwe schoonzoon wel". Meestal lacht hij dan wat, maar vandaag vroeg hij:"Maar ben je dan verliefd?" Waarop ik zei: "Nee, zeker niet". Hij keek me aan en zei voor het eerst iets wat me verbaasde: "Nou, als je niet verliefd bent dan moet je het niet doen" Waarop hij doelde op een relatie. Ik was niet thuis toen de man op de bel drukte (Ik moest van pap een afdekplaat halen bij de Gamma) en had dus al helemaal niet verwacht mijn vader te treffen, maar ze konden het gelukkig wel met elkaar vinden. En ik heb ook eigenlijk wel een hele leuke dag gehad. Maar het is niet een type jongen waar ik op zou kunnen vallen, dat is me echt heel erg duidelijk geworden vandaag. Maar het plafond is mooi wit. :cheers:
<<

Anoniem58

Bericht 30 Okt 2013 07:25

Re: Datetopic

Haha nyx, ik zou echt nooit een vreemde kerel in mijn huis laten klussen.
<<

Anoniem58

Bericht 30 Okt 2013 07:29

Re: Datetopic

Ik was nog niet klaar en duwde perongeluk op verzenden.
Gisteren met m'n date geappt dat ik het ook zo zie, en geen verwachtingen heb. Daarna gevraagd of hij het druk had gehad en dat was inderdaad zo. Druk op het werk en vanalles aan zijn hoofd dus vandaar de late reactie. Het is nu dus zo'n beetje officieel dat we elkaar gaan leren kennen, leuke dingen doen, maar dus echt zonder verwachtingen naar elkaar. Eigenlijk was het beladen gevoel na een paar appjes er weer af en we hebben verder tot slapen gaan leuk liggen appen :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Okt 2013 09:24

Re: Datetopic

Toch lijkt dat me best lastig, Bolletje. Als je hem beter leert kennen en je gaat hem steeds leuker vinden, dan is niet leuk dat hij verder niks wil. Ik bedoel, het doel van daten is doorgaans toch dat er iets opgebouwd wordt, lijkt me. Ik zou hier veel te onzeker van worden, maar ik ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen! In elk geval wel leuk dat jullie leuk hebben geappt!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 30 Okt 2013 09:30

Re: Datetopic

Ik denk dat het zich vanzelf wel uitwijst. Ik zit zelf ook echt niet te wachten op gecompliceerde dingen dus zolang het leuk en gezellig blijft vind ik het best. En wie weet groeit het uit tot meer, en anders niet :)
<<

Anoniem301

Bericht 30 Okt 2013 09:46

Re: Datetopic

Bliss schreef:Toch lijkt dat me best lastig, Bolletje. Als je hem beter leert kennen en je gaat hem steeds leuker vinden, dan is niet leuk dat hij verder niks wil. Ik bedoel, het doel van daten is doorgaans toch dat er iets opgebouwd wordt, lijkt me. Ik zou hier veel te onzeker van worden, maar ik ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen! In elk geval wel leuk dat jullie leuk hebben geappt!


Ja dat zou ik ook hebben Bliss. Dat gedoe allemaal, ik wil een date die aváilable is, head over heels verliefd zijn, elkaar appen, bellen, contacten, zien. Geen spelletjes, geen hard to get, niet lang wachten tot je een reactie krijgt op een apje, en vervolgens ook vooral niet meteen terug appen, omdat hij jou ook liet wachten. Niet een date die zegt dat er toch niks serieus van komt. Maar dat ben ik :D
<<

Nyx

Bericht 30 Okt 2013 10:35

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Haha nyx, ik zou echt nooit een vreemde kerel in mijn huis laten klussen.


Ik ken hem al heel wat jaren. Twee van zijn beste vrienden zijn ook weer buren van me. Het is hier echt een ons-kent-ons gebeuren. Een vreemde kerel had ik niet eens voorgesteld om mijn plafond te witten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Okt 2013 11:44

Re: Datetopic

Carrie schreef:
Bliss schreef:Toch lijkt dat me best lastig, Bolletje. Als je hem beter leert kennen en je gaat hem steeds leuker vinden, dan is niet leuk dat hij verder niks wil. Ik bedoel, het doel van daten is doorgaans toch dat er iets opgebouwd wordt, lijkt me. Ik zou hier veel te onzeker van worden, maar ik ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen! In elk geval wel leuk dat jullie leuk hebben geappt!


Ja dat zou ik ook hebben Bliss. Dat gedoe allemaal, ik wil een date die aváilable is, head over heels verliefd zijn, elkaar appen, bellen, contacten, zien. Geen spelletjes, geen hard to get, niet lang wachten tot je een reactie krijgt op een apje, en vervolgens ook vooral niet meteen terug appen, omdat hij jou ook liet wachten. Niet een date die zegt dat er toch niks serieus van komt. Maar dat ben ik :D


En ik :P
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers