Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ABN reclame

<<

Anoniem281

Bericht 05 Jul 2017 13:51

ABN reclame

Hoe vatten jullie deze reclame op? https://www.youtube.com/watch?v=oIEAeugatjE

De vriendengroep heeft 'De pot' die de financiële kant van het verhaal regelt en dan blijkt dat 't saldo niet toereikend is en één van die vrienden (stiekem!) geld overmaakt om de boel te regelen.

Hoe zien jullie deze reclame? Ik erger me er echt suf aan! Wat ben je voor een kneus als je de pot dan dus helemaal niet kan beheren? Heb je niks bijgehouden? En waarom betaalt die arrogante kwast 't 'stiekem'? Waarom maak je 't niet bespreekbaar? Ga je later je geld terug vragen? Vraag je je zelf niet af, waarom de pot al leeg is?

Ik vind 't zo'n stomme reclame!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:02

Re: ABN reclame

Ik heb de reclame even gekeken van tevoren zodat ik niet door jou beinvloed werd. Ik denk dat ze een vriendengroep hebben. De ene "de pot" heet, omdat die altijd het voorschieten/afrekenen doet. Grapje, accountant, slimme vent. Maar die heeft dus op dat moment even niet toereikend saldo voor die rekening en hij is de stille kracht MET vet handig internationaal vliegensvlug mobiel bankieren, dus hij maakt even over naar zijn vriend. Zonder iets te zeggen, de stille kracht die het écht regelt, zodat die ander nog steeds lijkt alsof hij zijn zaakjes geregeld heeft.

Ik neem aan dat ze achteraf gewoon allemaal tikkies sturen. :smile:

(Maar ik vind het ook suf, want heeft die ander je geld überhaupt zo gelijk als je het overmaakt - hooguit als ie dezelfde bank heeft natuurlijkl)
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jul 2017 14:03

Re: ABN reclame

Ooh.. Ik dacht de dude naar wie iedereen van te voren geld overmaakt, zo'n pot hebben wij namelijk meestal.. Zo is-ie wel logischer, ja.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:04

Re: ABN reclame

Bazinga schreef:Ooh.. Ik dacht de dude naar wie iedereen van te voren geld overmaakt, zo'n pot hebben wij namelijk meestal.. Zo is-ie wel logischer, ja.


Ik denk dat het een referentie is aan degene die "de pot" is in contanten in de kroeg. Maar dat het hier meer gewoon degene is is die even voorschiet.
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:10

Re: ABN reclame

Ik nam m hetzelfde op als jij Bazinga. Ik denk de hele tijd ' misschien moet je iemand anders de pot toevertrouwen' en bij de vertellende man denk ik ' zelfingenomen z*k'
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Jul 2017 14:12

Re: ABN reclame

Haha ik vind 'm ook heel stom, maar mijn vriend wordt echt WOEST als 'ie deze reclame ziet haha. En hij is altijd zo gematigd :laughcry:

Ik vind die reclame van die achterlijke fietsenwinkel Stellaaaaa superirritant.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 14:15

Re: ABN reclame

Hahaha wat stom. Die tekst onder het filmpje ook. "Of heeft onze man het allemaal net even beter geregeld."
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jul 2017 14:15

Re: ABN reclame

Ah ik ben blij dat ik niet de enige ben die 'm zo opvat!

Zora, ik word er zó chagrijnig van, van die reclame, dus ik snap V. wel! T. zit altijd naast me 'Oh heb je die zakkenwasser weer, die niet met de pot kan omgaan, kijk schat, kijk, op tv!' Thaaanks.

De Steelllaaa reclame is ook stom, ja! Oh en de Iglo reclame, van vissticks, hoe die Kapitein 'Smulpaap' uitspreekt, zó irritant. Smulp-aap. Pf.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Jul 2017 14:18

Re: ABN reclame

Maar die ABN reclame ook: alsof het zo fukking bijzonder is, dat meteen overmaken enzo. Hallooooo 2016.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:19

Re: ABN reclame

Mag ik dan ook m'n huidige favoriete reclame delen?
https://youtu.be/q2QER15kBTU
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:20

Re: ABN reclame

Zora schreef:Maar die ABN reclame ook: alsof het zo fukking bijzonder is, dat meteen overmaken enzo. Hallooooo 2016.


Haha dat vind ik ook vooral. Ik dacht ze maken reclame voor die app van ze (of is die van ING?) die niet echt van de grond komt omdat tikkie veel beter werkt met verschillende banken. Maar Nee, het is gewoon voor mobiel bankieren. Hallooooo. Dat is paar jaar te laat!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:20

Re: ABN reclame

Quizzle schreef:Mag ik dan ook m'n huidige favoriete reclame delen?
https://youtu.be/q2QER15kBTU


Haha ooohhh maar die is heel Leuk!
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jul 2017 14:22

Re: ABN reclame

Jaa, die Sharkweek reclame is leuk!!

Ik vind deze ook superfout, 't zal je oma maar zijn, in de sauna, met die 2 jonge binken. Dúde...

https://www.youtube.com/watch?v=p_OssZYvXRI
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:24

Re: ABN reclame

Die is ook erg Bazinga!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 14:43

Re: ABN reclame

Zora schreef:Maar die ABN reclame ook: alsof het zo fukking bijzonder is, dat meteen overmaken enzo. Hallooooo 2016.

Voor Windows telefoon gebruikers gaat het verdwijnen. Dus ik moet terug naar de prehistorie, iets met te kleine markt om de app te ondersteunen. Dus ik irriteer mij iedere keer als ik de reclame voorbij zie komen, omdat ze reclame maken voor iets waar o.a. Ik straks geen gebruik meer kan maken.

De reclame van VakantieVeilingen vind ik ook irritant, maar die oma had ik nog niet gezien. :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 14:47

Re: ABN reclame

Silly-One schreef:
Zora schreef:Maar die ABN reclame ook: alsof het zo fukking bijzonder is, dat meteen overmaken enzo. Hallooooo 2016.

Voor Windows telefoon gebruikers gaat het verdwijnen. Dus ik moet terug naar de prehistorie, iets met te kleine markt om de app te ondersteunen. Dus ik irriteer mij iedere keer als ik de reclame voorbij zie komen, omdat ze reclame maken voor iets waar o.a. Ik straks geen gebruik meer kan maken.

De reclame van VakantieVeilingen vind ik ook irritant, maar die oma had ik nog niet gezien. :smile:

Windows is toch al een soort van prehistorie? :nerd:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 14:48

Re: ABN reclame

Nee hoor, ze hebben alleen de aansluiting gemist, omdat ze de markt te laat op gegaan zijn. Super fijne telefoons.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 14:50

Re: ABN reclame

Haha, ga er ook nog even serieus op in. :P
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 17:25

Re: ABN reclame

Natuurlijk. Zat in de trein. Verveelde me
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Jul 2017 20:14

Re: ABN reclame

Misschien ben ik spuit 11, maar wat ik niet snap aan de ABN reclame zij doen als of het iets nieuws is.. maar ik kan toch al heel lang met mijn rabo app, ter plekke geld over maken aan iemand anders. Das toch niet iets nieuws? Of mis ik echt het hele verhaal in de reclame?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jul 2017 20:21

Re: ABN reclame

Dat had ik nou ook Studiebol. Vond het zo apart.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 20:22

Re: ABN reclame

Ze hebben vast net als Windows de aansluiting gemist.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Jul 2017 18:19

Re: ABN reclame

Volgens mij had je voor abn dan nog altijd ook je random reader nodig of zo. En slaat het daarop. Maar ik moest lachen toen ik 'm zag, echt zo van 'ha! Direct geld overmaken via mijn mobiel doe ik met ING al lang!".

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers