Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 10:25

Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

...waar zijn jullie toch gebleven??

Op bijna alle meetings waar ik ben geweest waren 'nieuwe' mensen. Sommige actief op het forum, sommige minder actief. Maar eigenlijk heb ik al die dames nooit weer terug gezien op het forum. Waren we zo onaardig? Of zijn jullie hier stiekem nog wel?

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En weten jullie diegene haar forumnaam nog? Misschien kunnen we een soort opsporing verzocht doen. :banaan:
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 05 Jul 2017 12:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Jul 2017 11:27

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Ik ben ooit op een meeting geweest in Haarlem met sowieso Marin en Bazinga, maar wie daar verder nog bij waren weet ik niet meer. Loura geloof ik ook, die zie ik niet zo heel vaak meer reageren, jammer!

Oh en Suusienogwat, die was op de bbq meeting bij Bazinga. En SarahKey, waar is zij gebleven?

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jul 2017 11:37

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

haha nee hoor gewoon een kwestie van geen tijd ;)
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Jul 2017 11:39

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Minx schreef:haha nee hoor gewoon een kwestie van geen tijd ;)

Huh jouw reactie snap ik niet. Reageer je op Cotton? Jij bent er toch gewoon nog?

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 12:16

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Elliot schreef:
Minx schreef:haha nee hoor gewoon een kwestie van geen tijd ;)

Huh jouw reactie snap ik niet. Reageer je op Cotton? Jij bent er toch gewoon nog?

Haha inderdaad. Jij bent toch nog actief op het forum :P
<<

Anoniem202

Bericht 05 Jul 2017 12:16

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Er is ooit 'n meisje geweest die niet is op komen dagen en daar heeft nooit iemand meer wat van gehoord. Phaedra ofzo?
En verder heb ik volgens mij J'adore gemeet maar die komt hier niet meer. En verder geen idee eigenlijk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Jul 2017 12:20

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Cotton schreef:
Elliot schreef:
Minx schreef:haha nee hoor gewoon een kwestie van geen tijd ;)

Huh jouw reactie snap ik niet. Reageer je op Cotton? Jij bent er toch gewoon nog?

Haha inderdaad. Jij bent toch nog actief op het forum :P


Oh Haha zat teveel met mijn hoofd in de wiskunde om goed te lezen. Ik las het als waarom nooit meer gemeet na die tijd.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 12:21

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Minx schreef:
Cotton schreef:
Elliot schreef:Huh jouw reactie snap ik niet. Reageer je op Cotton? Jij bent er toch gewoon nog?

Haha inderdaad. Jij bent toch nog actief op het forum :P


Oh Haha zat teveel met mijn hoofd in de wiskunde om goed te lezen. Ik las het als waarom nooit meer gemeet na die tijd.

Haha, ik heb het in de OP nog een beetje duidelijker gemaakt!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 12:22

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Elliot schreef:Ik ben ooit op een meeting geweest in Haarlem met sowieso Marin en Bazinga, maar wie daar verder nog bij waren weet ik niet meer. Loura geloof ik ook, die zie ik niet zo heel vaak meer reageren, jammer!

Oh en Suusienogwat, die was op de bbq meeting bij Bazinga. En SarahKey, waar is zij gebleven?

Ja SarahKey. En er was bij de pizzarette (of een andere meeting) bij Joan ook een meisje die in een psychiatrische instelling werkte (dacht ik). Weet haar forumnaam niet meer, maar zij was ook heel aardig.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 13:46

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Cotton schreef:
Elliot schreef:Ik ben ooit op een meeting geweest in Haarlem met sowieso Marin en Bazinga, maar wie daar verder nog bij waren weet ik niet meer. Loura geloof ik ook, die zie ik niet zo heel vaak meer reageren, jammer!

Oh en Suusienogwat, die was op de bbq meeting bij Bazinga. En SarahKey, waar is zij gebleven?

Ja SarahKey. En er was bij de pizzarette (of een andere meeting) bij Joan ook een meisje die in een psychiatrische instelling werkte (dacht ik). Weet haar forumnaam niet meer, maar zij was ook heel aardig.


Ja! Die herinner ik me ook nog. Een heel lieve meid. Ik weet haar naam ook niet meer.
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jul 2017 13:53

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Huh daar was ik toch bij? Bedoelen we Bimbam? Die vond ik iig wel lief :)
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 14:02

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Nee die bedoelen we niet :P. Ik weet niet Baz of jij en Elliot erbij waren. Er was toch ooit 1 keer dat jullie niet zijn geweest?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jul 2017 16:24

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Ik ben ooit naar een high tea meeting in brabant (vlakbij eindhoven) geweest bij iemand thuis. Ik weet dat oa Smoes daar was en Marin. Of de rest hier nog komt is mij een raadsel.
08/2018
05/2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2017 16:38

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Hé ja, waar is loura??
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jul 2017 18:44

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

En die meeting bij Napoli in Groningen. Daar was ook een meisje bij met donker haar. Had geloof ik toen een zoontje en kreeg er later nog een, dacht ik. Weet niet of ze hier nog komt. Meende haar laatst tegengekomen te zijn op fb.
<<

anoniem196

Bericht 05 Jul 2017 18:55

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Ik heb hier een meeting in de tuin gehad met de 2010 mama's.
Geen idee wie er nog op het forum zijn.
Weet de namen ook niet meer.
Wie vult het lijstje aan?

Ikknutsel
Kissyfur
Snoezel
Fiwen
Parisienne
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2017 19:08

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Phoebe schreef:Er is ooit 'n meisje geweest die niet is op komen dagen en daar heeft nooit iemand meer wat van gehoord. Phaedra ofzo?
En verder heb ik volgens mij J'adore gemeet maar die komt hier niet meer. En verder geen idee eigenlijk.


Was dat niet Evil Bunny? Ik vraag me nog steeds af wat er met haar gebeurd is, aangezien ze ook nogal depressief was volgens mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Jul 2017 19:22

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Cotton schreef:Nee die bedoelen we niet :P. Ik weet niet Baz of jij en Elliot erbij waren. Er was toch ooit 1 keer dat jullie niet zijn geweest?

Ik denk dat het die keer was dat ik erbij was met pizzaretten bij Joan, er gaat bij mij wel een belletje rinkelen in elk geval! Maar ik weet ook echt niet meer hoe zij heette.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Jul 2017 19:23

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Dee schreef:En die meeting bij Napoli in Groningen. Daar was ook een meisje bij met donker haar. Had geloof ik toen een zoontje en kreeg er later nog een, dacht ik. Weet niet of ze hier nog komt. Meende haar laatst tegengekomen te zijn op fb.

Was dat niet Nathalie? Die was destijds nog wel actief toch?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jul 2017 19:28

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Suus schreef:
Dee schreef:En die meeting bij Napoli in Groningen. Daar was ook een meisje bij met donker haar. Had geloof ik toen een zoontje en kreeg er later nog een, dacht ik. Weet niet of ze hier nog komt. Meende haar laatst tegengekomen te zijn op fb.

Was dat niet Nathalie? Die was destijds nog wel actief toch?

Kwam ze ergens uit het oosten van de provincie?
08/2018
05/2021
<<

Anoniem243

Bericht 05 Jul 2017 19:30

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Loura mis ik inderdaad! En aardbeitje en de twee andere meiden waarvan ik al niet eens meer en forumnaam weet die met wie ik in Leiden tapas gegeten heb. Maar wellicht zitten die hier gewoon onder een nieuwe naam want dat heb ik nooit door.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jul 2017 19:40

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

MissEnergy schreef:
Suus schreef:
Dee schreef:En die meeting bij Napoli in Groningen. Daar was ook een meisje bij met donker haar. Had geloof ik toen een zoontje en kreeg er later nog een, dacht ik. Weet niet of ze hier nog komt. Meende haar laatst tegengekomen te zijn op fb.

Was dat niet Nathalie? Die was destijds nog wel actief toch?

Kwam ze ergens uit het oosten van de provincie?


Ja Die! Komt die hier nog?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 05 Jul 2017 19:47

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Dee schreef:
MissEnergy schreef:
Suus schreef:Was dat niet Nathalie? Die was destijds nog wel actief toch?

Kwam ze ergens uit het oosten van de provincie?


Ja Die! Komt die hier nog?

Niet dat ik weet.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 05 Jul 2017 19:49

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Sookie schreef:Loura mis ik inderdaad! En aardbeitje en de twee andere meiden waarvan ik al niet eens meer en forumnaam weet die met wie ik in Leiden tapas gegeten heb. Maar wellicht zitten die hier gewoon onder een nieuwe naam want dat heb ik nooit door.


Ah ja dat was gezellig toen!
Ik ben echt totaal onbekend hier, een echte meelezer eigenlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2017 20:05

Re: Hallo mensen die ooit op meetings geweest zijn...

Suus schreef:
Dee schreef:
MissEnergy schreef:Kwam ze ergens uit het oosten van de provincie?


Ja Die! Komt die hier nog?

Niet dat ik weet.


Heette zij niet Dolcis? Ik heb haar ook een keer gemeet in DH.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers