Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 09:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik had in de tweede klas van de havo op de klassefoto een witte trui met een paard er op aan. Dat mijn ouders me daar in lieten lopen, begrijp ik nog steeds niet. Ik snap wel dat ik gepest werd ;) Zat ik met die witte trui met paard tussen allemaal hippe meisjes en jongens (die ook nog eens veel groter en volwassener dan mij waren).
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 09:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Wat ik ook niet meer zal doen, maar in de eerste paar klassen van het middelbaar in volle vreugde droeg was van die oililly kleding. Ik zat op hockey net als veel meisjes in m'n klas dus wij droegen graag oililly en Benetton en alles afgesproeid met veel teveel NafNaf parfum.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 09:16

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haa, Oilily ja. Daar had ik een hele grote roze tas van.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jul 2017 09:17

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Exogenesis schreef:Ik had in de tweede klas van de havo op de klassefoto een witte trui met een paard er op aan. Dat mijn ouders me daar in lieten lopen, begrijp ik nog steeds niet. Ik snap wel dat ik gepest werd ;) Zat ik met die witte trui met paard tussen allemaal hippe meisjes en jongens (die ook nog eens veel groter en volwassener dan mij waren).


Ik had eens een hele mooie dure trui gekregen. Zal vast zo zijn geweest in die tijd. Maar, ik moest in dat ding naar schoolfeest! Zo'n dikke willen trui zonder vorm. Net zoals jij tussen de hippe volwassen kinderen en dan kwam ik. :eyes:
R. 2013
D. 2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 05 Jul 2017 09:24

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik heb denk ik zo'n anderhalf jaar in dezelfde kleding gelopen toen ik 13 was ofzo. Ik was nogal onzeker en ik wist ook niet goed wat ik aan moest trekken omdat ik niet de slankste ben. Ik had toen 2 spijkerstof tuinbroeken gevonden, een blauwe en een zwarte. Ook twee dezelfde truien, een zwarte en een beigeachtige kleur. Die broeken met truien zijn zo'n beetje het enige wat ik aan had naar school in die tijd. Pas toen er gaten in kwamen ben ik weer wat anders gaan dragen :palm: . Maar ook toen zag ik er eigenlijk niet uit, het is echt een wonder dat ik nooit gepest ben daarmee. Ik ben nog steeds geen kledingwonder maar ik hoop mijn dochter daar toch wel iets beter bij te helpen als ze straks wat groter is.
2010 2012
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jul 2017 09:59

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

[quote="Quizzle"]Wat ik ook niet meer zal doen, maar in de eerste paar klassen van het middelbaar in volle vreugde droeg was van die oililly kleding. Ik zat op hockey net als veel meisjes in m'n klas dus wij droegen graag oililly en Benetton en alles afgesproeid met veel teveel NafNaf parfum.[/quote]

Oh ja NafNAf! En Benneton en Oilily. Aan de laatste schreef ik brieven :laughcry: maar kreeg ook vaak leuke post van ze terug! Met een zeepje van Oilily en postpapier.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 05 Jul 2017 10:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jul 2017 10:41

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Quizzle schreef:Wat ik ook niet meer zal doen, maar in de eerste paar klassen van het middelbaar in volle vreugde droeg was van die oililly kleding. Ik zat op hockey net als veel meisjes in m'n klas dus wij droegen graag oililly en Benetton en alles afgesproeid met veel teveel NafNaf parfum.

Waarom kan ik jou niet normaal quoten? Even een test.
Ok nu doet-ie het wel goed, raar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:45

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Exogenesis schreef:Ik had in de tweede klas van de havo op de klassefoto een witte trui met een paard er op aan. Dat mijn ouders me daar in lieten lopen, begrijp ik nog steeds niet. Ik snap wel dat ik gepest werd ;) Zat ik met die witte trui met paard tussen allemaal hippe meisjes en jongens (die ook nog eens veel groter en volwassener dan mij waren).


Ik droeg op mijn allereerste schooldag op de middelbare school een roze legging met daarop een T-shirt met Peter en Arnie van GTST erop. Dat vond ik toen echt mijn mooiste outfit. Hoorde er later wel wat meer bij qua kleding,want toen kwam mijn hele Naf Naf/Dito Dito/Levi's 501/Converse-fase, en later dan de houthakkersblouse, dat waren wel dingen die iedereen toen droeg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Jul 2017 10:47

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ahhhh! Arnie en Peter!

Ik weet wel dat ik qua kleding op de basissschool er niet bij paste. Maar ik zat beetje in een tokkie-wijk en mijn ouders waren niet tokkie. Dus ik had Oilily, Naf Naf en nog meer van dat soort merkjes en daardoor paste ik er niet echt bij. Wij gingen ook op skivakantie, dat was toen echt HEEL raar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:48

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Parfum van Naf Naf en Oilily had ik ook. Dat eerste rook sowieso niet lekker, dat tweede rook lekker in het flesje, maar ik vond het op mezelf niet lekker ruiken. Ik had later vooral Tresor en CK One en ik was helemaal gek op Angel van Thierry Mugler, als ik dat ruik moet ik weer denken aan de uitgaansavonden van toen ik zestien/zeventien was. Als ik dat op zaterdagavond opspoot dan rook ik het op donderdag nog (was er heel zuinig mee, droeg het niet elke dag, want het was ontzettend duur).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:50

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Caro schreef:Ahhhh! Arnie en Peter!

Ik weet wel dat ik qua kleding op de basissschool er niet bij paste. Maar ik zat beetje in een tokkie-wijk en mijn ouders waren niet tokkie. Dus ik had Oilily, Naf Naf en nog meer van dat soort merkjes en daardoor paste ik er niet echt bij. Wij gingen ook op skivakantie, dat was toen echt HEEL raar.


Ik zat juist op school in een kakwijk terwijl wij daar niet woonden. Niet dat we tokkie waren, maar meer gewoon er tussenin, netjes maar niet kak. Ik zat dus niet op hockey (had waarschijnlijk wel gemogen, maar ik wilde het ook niet) en we gingen niet op skivakantie en woonden in een wat kleiner huis. Ik was trouwens niet de enige, er woonden wel meer kinderen van school bij mij in de wijk.

De kledingstijl nam ik wel grotendeels over. Niet alles. Waxcoats en bootschoenen zijn ook een tijdje in geweest, ook bij meisjes, en die heb ik bijvoorbeeld nooit gedragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem298

Bericht 05 Jul 2017 10:53

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik heb pas geleden al m'n (spijker)rokjes die ik met legging/dikke panty droeg weggegeven, voelde me ineens zo'n - jawel!- moeke erin. M'n spijker driekwart broeken ondergaan hetzelfde lot, toen ik pas geleden mijn oudste dochter liet kiezen wat ik aan moest zei ze ze bij beide broeken dat ik 'zo wel een beetje op oma' leek :palm: Nu is helaas m'n kast leeg wat zomerkleding betreft, dus ik kan wel fijn wat hippe nieuwe kleding gaan uitzoeken.

Vroeger droeg ik trouwens van die vreselijke broeken met wijd uitlopende pijpen incl croptop erop. Zou ik nooit meer doen. Of van die Uggs die hartstikke leuk stonden bij meiden met een poezelig klein voetje, niet bij mij met m'n maat 41. Ik heb 1x een tuinbroek gekocht, ik vond hem zelf superleuk, maar moest hem terugbrengen van m'n moeder. Ik had wel altijd lelijke schoenen, volgens m'n moeder mijn lot vanwege de al eerder genoemde grote maat. Ik weet nu wel beter.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:53

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

O, ik weet weer iets (sorry, ik jat dit hele topic, maar ik ben echt gek op dit soort jeugdsentiment): een Popswatch! Zo'n heel opvallend horloge met elastieken band, je kon volgens mij variëren met de bandjes en de klokjes. Ik had een pastelkleurige met schelpjes en zeepaardjes. En later had ik er zelfs eentje van Forever Friends, die was dan niet van Popswatch zelf, maar wel zo'n zelfde model. Ik weet nog dat ik dat horloge zó graag wilde hebben en dat ik toen een ingepakt doosje onder de kerstboom zag liggen en helemaal blij werd bij het idee dat dat erin zat. En het zat er ook in.

Ben ook een tijdje zwaar fan geweest van Clouseau, daar had ik ook een horloge van. Geen kleding gelukkig. Later wel een shirt van Bon Jovi en nog veel later van Oasis.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Jul 2017 10:56

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Hallo! Waarom is niet op hakken kunnen lopen toch zo vaak een argument? Behalve voetproblemen is dat toch gewoon een kwestie van oefenen? Voor wie het probleem heeft dat schoenen niet aan je voet blijven zijn de custom made pumps van Anna van Mills een aanrader. Je kunt dan ook een bandje toevoegen aan je design. De schoenen zijn echt heel mooi!

Verder qua wat ik nooit zou aantrekken ben ik het eens met alles wat al gezegd is.
Smile, it's free!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jul 2017 10:58

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Nou, ik loop niet meer op de hakken die ik vroeger droeg, niet dat ik het letterlijk niet kan, er gebeuren geen ongelukken of zo, maar ze doen nu wel echt pijn. Dat wil niet zeggen dat ik nu op heel degelijke schoenen loop, ik draag wel schoenen met een flink hoge hak, ik zoek alleen wat langer door naar een fijne pasvorm en een zacht voetbed zodat ik het veel beter vol kan houden. Maar ik snap wel dat dat voor sommige vrouwen niet genoeg is en dat ze er echt last van krijgen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem243

Bericht 05 Jul 2017 11:35

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

ChiQ schreef:Haha ik was het met de pyjamatrend :smile: sorry dat ik dit zeg, maar het stond me leuk! Maar ik begrijp best dat iemand anders het echt niet aan zou willen.

Ik zou nooit dragen:
Van die hoerige kleding, visnetpanty, latex shortje veel te strak, zelfgeverfd doodzwart haar, van die dunne wenkbrauwen..
Polo's, ik zie echt de vrouwelijkheid er niet in, alle vrouwen zien er als een man uit erin. Of lesbienne achtig.
De schoenen die Carrie laat zien. Zoooo oma.
Leggings die een broek moeten voorstellen.
3 kwart natuurkleurige broeken (khaki, beige, wit..)
De vrouw die Spencer beschrijft.
Verder vrouwen die zich megabasic kleden in ton sur ton kleren. Moet ik van huilen.

Ohja: Crocs! Die zijn voor kindervoetjes.


I know! En het staat je inderdaad goed, don't get me wrong maar het is gewoon niet mijn ding, haha.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 05 Jul 2017 12:56

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Toen ik naar de brugklas ging, waren fluor kleuren heel erg hip. Dus ik had o.a. een knal gele en oranje broek van Mis Sixty (ik MOEST een broek van dat merk hebben) En dat dan gecombineerd met zo'n plastic oorringen in dezelfde kleur:
Afbeelding

Ohja en naveltruitjes inderdaad.. Ik moest en zou ook een navelpiercing krijgen voor mijn 16de verjaardag! Nu draag ik nog wel croptops maar dan met een hoge rok eronder bijvoorbeeld.

Ook toen ik een jaar of 16 was, heb ik mijn haren laten permanenten. Voorheen hadden mijn haren al alle kleuren van de regenboog gehad dus icm met permanent had ik net een bos stro op mijn hoofd. En trots dat ik ermee was :palm:
Een jaar later kon ik mijn haren kortknippen omdat ze helemaal dood waren..

En verder ook wel vele dingen die al eerder hier opgenoemd zijn inderdaad!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 05 Jul 2017 13:59

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Een heupbreuk en dan je string er een meter boven uit laten komen.... helemaal hip in havo 4 toen... :omg:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:11

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haha oh ik draag wel polo's maar alleen op de golfbaan. En voel me dan ook best vrouwelijk in een rokje en polo.
:smile:

Wat ik niet meer zou dragen: spijkerminirokjes, leggings, lage heupbroeken of andere ordinaire dingen, naveltruitjes, uhmm.
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Had iemand ook n ketting met tig plastic speentjes eraan?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 14:17

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haha wie niet denk ik. ;)
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 14:18

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik niet. Daar ben ik te jong voor!
<<

Anoniem278

Bericht 05 Jul 2017 14:22

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Cotton schreef:Ik niet. Daar ben ik te jong voor!

Bedankt Cotton. Heel subtiel. :smile: :smile:
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 05 Jul 2017 14:25

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Soleil schreef:Een heupbreuk en dan je string er een meter boven uit laten komen.... helemaal hip in havo 4 toen... :omg:


Ohjaaa!! En dan het liefst de string zo dun mogelijk, dus alleen nog maar van zo'n smalle touwtjes :laughcry:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 14:27

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Quizzle schreef:
Cotton schreef:Ik niet. Daar ben ik te jong voor!

Bedankt Cotton. Heel subtiel. :smile: :smile:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers