Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 21:49

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Burn schreef:Haha best veel van wat hier genoemd wordt draag ik.
Sowieso 3kwartsbroeken, die vallen net over de knie bij me. Ik mag geen korte(re) broeken aan op het werk en dan vind ik dit met de warmte ideaal.

Werkkleding telt niet :P
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jul 2017 22:04

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Quizzle schreef:Een tuinbroek (al is het alleen maar omdat ik te dik ben ervoor maar ik vind het ook iets voor kinderen). Een bermuda (ook nooit gedaan maar wat is dat nu voor iets seksloos??). O en een driekwart broek. Ook echt niets voor mij.

Nooooo! Ik had helemaal een beeld van je gemaakt in m'n hoofd en nu lees ik 'te dik'? Ben jij niet heel slank?
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 22:06

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Forumster, ik slik de maximale dosis prednison en dexa. Nee ik ben niet meer slank nee.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Jul 2017 22:26

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ooooh die schoenen, witte legging, spijkerrokje en dan een shirtje met een bolero. Rode kuif erbij en het plaatje is compleet. Lekker gek. Dat zou ik nooit, nooit, nooit aantrekken.

Wat op je werk handig is vind ik niet tellen. Ik draag een holster met pennen en boekjes en folders aan m'n broek en dat is ook niet zo mooi.
R. 2013
D. 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Jul 2017 22:42

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Normaal gezien zeg ik niet zo snel nooit, maar nu kan ik toch wel wat dingetjes bedenken die ik nooit zou dragen.
- Tuinbroek
- Crocs
- Kleding van Desigual
- Naveltruitje
<<

Anoniem202

Bericht 04 Jul 2017 23:23

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Er is heel veel wat ik niet meer zou dragen, maar dat dacht ik ook van de momjeans.
Maar voor nu:
Spijkerrokje met legging eronder
A-lijn jurkje met legging eronder
Heupbroeken
Zo'n enorme riem zonder functie, soort boksriem
Witte blouse met spencer

Wat ik sowieso nooit zal dragen:
Polo's
Birckenstock slippers
Schoenen zoals Carrie plaatste
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 00:38

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Annemie ik zou ook dat soort schoenen dragen. Mooier nog ik heb ze klaarstaan voor morgen ( maar dan wel in het rood). Dan maar truttig, ik voel er mij er niet truttig in.
Een mooie 3/4 broek hoeft echt niet moeke te zijn. Het is maar net wat voor model je koopt. Ik heb er nu eentje, maar die kan ik ook tot op mijn enkels dragen. Hierdoor krijg je een beetje een plof broek.

Ik zal niet (meer) dragen
- naveltruitjes. Het komt weer helemaal terug, maar het is echt iets voor de jeugd vind ik. Plus het lichaam niet meer voor.
- Pumps, ik kan er niet op lopen en zie genoeg mensen er op lopen die constant door de enkels klappen bij iedere stap. Niks voor mij
- crocs, nooit begrepen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

ChiQ

Bericht 05 Jul 2017 07:04

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haha ik was het met de pyjamatrend :smile: sorry dat ik dit zeg, maar het stond me leuk! Maar ik begrijp best dat iemand anders het echt niet aan zou willen.

Ik zou nooit dragen:
Van die hoerige kleding, visnetpanty, latex shortje veel te strak, zelfgeverfd doodzwart haar, van die dunne wenkbrauwen..
Polo's, ik zie echt de vrouwelijkheid er niet in, alle vrouwen zien er als een man uit erin. Of lesbienne achtig.
De schoenen die Carrie laat zien. Zoooo oma.
Leggings die een broek moeten voorstellen.
3 kwart natuurkleurige broeken (khaki, beige, wit..)
De vrouw die Spencer beschrijft.
Verder vrouwen die zich megabasic kleden in ton sur ton kleren. Moet ik van huilen.

Ohja: Crocs! Die zijn voor kindervoetjes.
<<

Anoniem245

Bericht 05 Jul 2017 07:29

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Crocs,
Tuinbroek,
Pyamatrend kleding,
Polo's.

3/4 broeken draag ik wel, sowieso op mijn werk als het warm is, en soms ook gewoon thuis.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 05 Jul 2017 07:35

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Annemie schreef:Wat is daar zo erg aan dan? Die schoenen die Carrie zegt. Ieder zijn mening natuurlijk, maar ben wel benieuwd.
Ik draag ook zulke schoenen, met bandje vind ik ook fijner zitten en hoge hakken kan ik niet op lopen. Wat zou je dan aan moeten?
Ik heb deze, maar is best een hoge hak.

https://www.schuurman-schoenen.nl/pumps ... 0wodrLAO8A

On topic. Ik zou nooit een witte of driekwart legging dragen. Onder een rokje vind ik het helemaal lelijk. Crocs zou ik ook nooit aan doen.


Ik heb ook van dit soort schoenen, omdat ik geen schoenen aan kan zonder bandje, daar slip ik namelijk uit, geldt ook voor ballerina's, dus als iemand nog een tip heeft voor 'leukere' schoenen dan dit soort, voor iemand die niet op hoge hakken kan lopen, een bandje nodig heeft ivm uitslippen, dan heel graag..
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 05 Jul 2017 07:38

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

En ontopic,
Naveltruitjes, crocs, polo's, hele korte jurkjes (zodat je niet kunt bukken zeg maar).

Ik heb ook driekwart broeken, wat doe je dan anders aan als het 30 graden is? Zo'n mega kort broekje mag ik sowieso niet naar werk en bewaar ik voor op vakantie, een lange broek is veel te warm en een rokje (al dan niet met legging) vind ik in een (kleuter)klas niet praktisch
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 07:52

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Je hebt ook gewoon korte broeken toch? Ik draag helemaal geen korte broeken, maar er zit iets tussen driekwart en hotpants.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jul 2017 08:00

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Mijn hemel, moeten huilen van hoe anderen zich kleden? Dan zou ik m'n aandacht toch wat meer naar mezelf verleggen en minder met anderen bezig zijn.
Sowieso vind ik algemene 'wat kan echt niet' topics qua kleren niet leuk, en ook heel voorspelbaar. De witte legging en de oma-pumps komen altijd weer voorbij. Ik vind het grappiger om na te denken over je eigen stijltjes van vroeger en waarom je daar nu niet meer voor zou kiezen. Zo had ik m'n in studententijd de neiging voor die preppy look te gaan, omdat ik dacht dat hoorde bij de uni ofzo. Geen succes, in van die rechte broeken en polo's zag ik eruit als een man van 40.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 05 Jul 2017 08:03

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ekiaam; korte broeken heb ik voor op vakantie. Op het werk draag ik jurkjes of rokjes.

Als je uit pumps glipt of slipt zou je eens bij winkels moeten kijken die in halve maten en breedte maten schoenen verkopen. Durf te wedden dat er iets tussen zit dat goed past. En ja, dan is het maar duurder, maar dan zit het wel goed, staat het goed en doe je er langer mee.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Patsy

Bericht 05 Jul 2017 08:04

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Die pumps zoals hier boven vind ik ook vreselijk. Ik kan ook niet goed op hakken lopen, maar zulke pumps zou ik nooit dragen. Dan maar platte schoenen.

Crocs zou ik ook nooit dragen.
Spijkerrokjes, zeker met een legging eronder.
Driekwart leggings.
Desiqual.
Van die grove ballerina's met elastiek over de voet.
Jassen van Bjornson of Kjelvek oid.

Maar, ik had een jaar geleden gezegd dat ik nooit in een tuinbroek zou lopen. Nu hebben we er één in de winkel die toch wel erg leuk is. Dus misschien loop ik volgend jaar wel in alles wat ik nu opschreef.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 08:07

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Skaterbroeken. Die zou ik echt nooit meer aantrekken. Naveltruitjes heb ik nooit het figuur voor gehad.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jul 2017 08:29

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Cotton schreef:Je hebt ook gewoon korte broeken toch? Ik draag helemaal geen korte broeken, maar er zit iets tussen driekwart en hotpants.


De broeken die jij bedoeld mag ik niet voor de klas dragen. Terwijl een 3/4 wel mag.
Iedere dag in een lange broek of rokje is ook niet echt mijn kledingstijl, daarnaast is een rok niet handig op de motor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jul 2017 08:50

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Caulfield schreef:Mijn hemel, moeten huilen van hoe anderen zich kleden? Dan zou ik m'n aandacht toch wat meer naar mezelf verleggen en minder met anderen bezig zijn.
Sowieso vind ik algemene 'wat kan echt niet' topics qua kleren niet leuk, en ook heel voorspelbaar. De witte legging en de oma-pumps komen altijd weer voorbij. Ik vind het grappiger om na te denken over je eigen stijltjes van vroeger en waarom je daar nu niet meer voor zou kiezen. Zo had ik m'n in studententijd de neiging voor die preppy look te gaan, omdat ik dacht dat hoorde bij de uni ofzo. Geen succes, in van die rechte broeken en polo's zag ik eruit als een man van 40.

Haha dit ja! Nog voordat je het topic opent weet je al dat de witte legging voorbij gaat komen.

Als je in de topictitel de 'meer' niet meer tussen haakjes zet wordt het al een iets leuker topic. Zo kan ik je vertellen dat ik tijdens mijn studententijd een sport maakte van het zo goed mogelijk alles matchen met elkaar. Dan droeg ik een spijkerbroek met rode pumps, een zwart shirtje met een rood hemdje eronder dat dan net zichtbaar was, met rode speldjes in m'n haar, rode armbandjes, een rood haarbandje, rode ketting, rode riem en een rode tas. Echt too much. Dit soort armbandjes waren dat, en dan het liefst een stuk of 5:
Afbeelding

Het dieptepunt was toen een vriendin en ik allebei zo goed als dezelfde outfit aanhadden, maar dan met een ander kleuraccent (ik roze, zij geel), en toen was er een tramstoring. Kwamen we allebei veel te laat en in matchende outfits de klas ingehuppeld.

Ik heb er zelfs nog een foto van, van één van mijn topoutfitjes uit die tijd:
Afbeelding
Wat je hier niet goed ziet is dat ik een goudkleurig bloesje aan heb onder m'n roze hemdje (why?), en dus een goudkleurige riem én goudkleurige schoenen. :wtf:

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jul 2017 09:32

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Hahhaah Elliot! Ik vind je echt grappig :-)

Als ik kijk naar mijn verleden dan is er een hoop dat ik niet meer aan wil doen:

Polos'. Ik vind er niet eens zoveel mis mee, maar er is gewoon een te grote associatie met mijn ex. En het staat me niet mooi
Een roze broek. Ik had een roze én een gele broek. Dacht ook nog dat het heel mooi was ook.
Schoenen met maar een hakje van drie centimeter. Zag er niet uit joh.
Ik heb ook nog eens een spijkerjurkje gehad. Ik was echt ontzettend onzeker over alles toen, en dat verhulde eea. Maar achteraf gezien was ik net een soort opgezette kerstbal.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Jul 2017 09:37

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haha! Dat doe ik nu nog wel eens. Alleen dan bijvoorbeeld alleen de riem en schoenen hetzelfde.

Maar zoals je hierboven omschrijft deed ik ook. Had ook armbanden in tig kleuren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem315

Bericht 05 Jul 2017 09:43

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Dat matchen met sieraden, sjaals en tassen herken ik ook. Nu doe ik dat onbewust ook nog wel eens, maar dan met meer basic kleuren ;)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Jul 2017 10:01

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Caulfield schreef:Mijn hemel, moeten huilen van hoe anderen zich kleden? Dan zou ik m'n aandacht toch wat meer naar mezelf verleggen en minder met anderen bezig zijn.
Sowieso vind ik algemene 'wat kan echt niet' topics qua kleren niet leuk, en ook heel voorspelbaar. De witte legging en de oma-pumps komen altijd weer voorbij. Ik vind het grappiger om na te denken over je eigen stijltjes van vroeger en waarom je daar nu niet meer voor zou kiezen. Zo had ik m'n in studententijd de neiging voor die preppy look te gaan, omdat ik dacht dat hoorde bij de uni ofzo. Geen succes, in van die rechte broeken en polo's zag ik eruit als een man van 40.


Eens!

Begin middelbare school: héél in het begin: leggings met een T-shirt erop, was toen in. Truien en blouses van Naf Naf en Dito Dito, zo'n enorme kleurenexplosie, of zo'n landelijk tafereel op je borst geborduurd. Houthakkersblouses. Levi's 501. Veel te ruime T-shirts en capuchonvesten van Levi's, en ook T-shirts van Naf Naf. Fleecetruien met hysterische printjes.

Eind middelbare school: Nog steeds Levi's 501. Doc Martens. Laarzen met blokhak en enorme plateauzool. Korte T-shirtjes met de Looney Tunes. Skatebroeken. Tuinbroeken. Een stretchbroek van poepbruine synthetische stof met een lichtbruin truitje met blauwe biesjes. Van die kostschooltruitjes met een witte blouse die je eronder zag.

Studententijd: pastelkleurig T-shirtje met Hello Kitty. Veel Bien Bleu. Lamswollen V-halstruien. Knielange rokken met laarzen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jul 2017 10:10

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Oh inderdaad Susan, lamswollen V-hals truitjes, en dan met een blousje eronder!
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 10:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ja, goeie, Caulfield. En ook eens met wat Phoebe zegt, er zijn veel dingen waarvan ik dacht dat het nooit meer hip zou worden en toch weer terug kwamen.

Halverwege de middelbare school waren die grote, chunky kralenkettingen hip. Ik kwam laatst een foto van mezelf tegen en daar heb ik hartelijk om moeten lachen. Zag er niet uit! Al hielp de hele setting van die foto sowieso niet mee.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Jul 2017 10:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Toen ik naar de brugklas ging mocht ik nog niet zelf bepalen wat ik droeg. Mijn moeder houdt van praktisch en uniseks. Dus in 1999 toen korte broeken echt nog done waren onder pubers, stond ik op de schoolfoto met een afritsbroek en een enorm vormloos paars T-shirt met heel groot Nike er op. Wel nep uit Tsjechië. En daarbij sandalen. En kort haar. Ooooh wat voelde ik me ellendig. Dat dus nooit weer, uniseks.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers