Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

<<

Anoniem243

Bericht 04 Jul 2017 19:51

Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik zag hier een soort pyjama-achtige toestand voorbij komen die gewoon als outfit of the day gedragen wordt. Helemaal prima natuurlijk voor degene die het leuk vindt, maar dat ga ik never nooit aantrekken. Net als crop tops (vind ik iets voor tieners of überhippe blogmeisjes met perfect figuur ofzo), uggs en spijkerbroeken met gaten die daar dan blijkbaar inhoren. Klink ik al als een oma? :razz:

Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?
<<

Geel

Bericht 04 Jul 2017 19:53

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Lekker bezig jij.

Ik kleed me redelijk tijdloos. :nerd:
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 19:54

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Een tuinbroek (al is het alleen maar omdat ik te dik ben ervoor maar ik vind het ook iets voor kinderen). Een bermuda (ook nooit gedaan maar wat is dat nu voor iets seksloos??). O en een driekwart broek. Ook echt niets voor mij.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 19:58

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Spijkerbroeken met gaten
Witte leggings
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 19:58

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Polo's. Vreselijk.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 19:58

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

O ja. Witte leggings. Of gekleurde leggings.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Jul 2017 19:59

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Een driekwart broek. Ik trok laatst een aan (want ik wilde eens wat zomers) maar daar werd ik zo moekig van.
<<

Anoniem243

Bericht 04 Jul 2017 20:01

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Hahaha, ik had echt een megacoole tuinbroek als kind die, je raadt het niet, oranje-geruit was :shock: En daarbij dan mijn Spice Girls t-shirt :D

Als ik een goed model van een simpele spijkervariant kon vinden zou ik die nog wel aantrekken denk ik, maar met mijn verhoudingen durf ik nooit aan dat soort 'one pieces' te beginnen.
Laatst gewijzigd door Anoniem243 op 04 Jul 2017 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Jul 2017 20:01

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Een jumpsuit. Met mijn hoge piesdrang absoluut niet handig :laughcry:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jul 2017 20:06

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Een witte legging of een (driekwart) legging in welke kleur dan ook onder een jurkje of rokje. Staat nooit goed en is nooit een verrijking van een outfit.

Een polo, zo lelijk en het doet je figuur geen goed als je een vrouw bent.

Dit soort schoenen:

Afbeelding

Lage hakjes van 3 of 5 centimeter. Zo truttig.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 04 Jul 2017 20:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Geel

Bericht 04 Jul 2017 20:08

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik las de vraag dus echt inclusief "(meer)", dus ik dacht dat ik dingen moest noemen die ik ooit gedragen heb, maar nu nooit meer. Dat hoeft dus niet, lees ik nu.

Dat gezegd hebbende, ben ik het volledig eens met Carrie.
Laatst gewijzigd door Geel op 04 Jul 2017 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Jul 2017 20:08

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Spijkerrokje met legging. Wat ben je dan een moeke zeg. Geen gezicht.
En dan met die schoenen van Carrie eronder haha.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem316

Bericht 04 Jul 2017 20:09

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

O inderdaad Carrie! Vind het altijd zo zonde als ik meiden van mijn leeftijd met zulke schoenen zie inclusief een degelijk jurkje.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 20:11

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Carrie schreef:Een witte legging of een (driekwart) legging onder een jurkje of rokje. Staat nooit goed en is nooit een verrijking van een outfit.

Een polo, zo lelijk en het doet je figuur geen goed als je een vrouw bent.

Dit soort schoenen:

Afbeelding

Lage hakjes van 3 of 5 centimeter. Zo truttig.

Zulke bandjes maken het nog het ergst, vind ik.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jul 2017 20:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Geel schreef:Ik las de vraag dus echt inclusie "(meer)", dus ik dacht dat ik dingen moest noemen die ik ooit gedragen heb, maar nu nooit meer. Dat hoeft dus niet, lees ik nu.

Dat gezegd hebbende, ben ik het volledig eens met Carrie.

Hm, of ik lees 'm verkeerd, kan ook!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Jul 2017 20:12

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Platte instappers.
Skechers.
Geox.
Chino's.
Bermuda's.
Polo's.
Leggings onder een jurkje of rokje.
Anwb-kleding.
Flared jeans.
Naveltruitjes.
Kleding met studs glitters enz. Foute kleding. Tokkiekleding.
Marktkleding.
04-2014
10-2015
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Jul 2017 20:14

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Wat is daar zo erg aan dan? Die schoenen die Carrie zegt. Ieder zijn mening natuurlijk, maar ben wel benieuwd.
Ik draag ook zulke schoenen, met bandje vind ik ook fijner zitten en hoge hakken kan ik niet op lopen. Wat zou je dan aan moeten?
Ik heb deze, maar is best een hoge hak.

https://www.schuurman-schoenen.nl/pumps ... 0wodrLAO8A

On topic. Ik zou nooit een witte of driekwart legging dragen. Onder een rokje vind ik het helemaal lelijk. Crocs zou ik ook nooit aan doen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem249

Bericht 04 Jul 2017 20:21

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Exact wat Carrie zegt. Vooral over schoenen met een truttig hakje, dat vind ik echt verschrikkelijk.

Verder nog:
Van die schoenen met tenen erin, brrr.
Desigual.
BH's met "onzichtbare" plastic bandjes.
Praktische jezus sandalen
Blauwe of zwarte lippenstift, daar vind ik mezelf te oud voor

Crop tops draag ik overigens wel, maar dan wel met een hoge rok eronder.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Jul 2017 20:22

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Annemie schreef:Wat is daar zo erg aan dan? Die schoenen die Carrie zegt. Ieder zijn mening natuurlijk, maar ben wel benieuwd.
Ik draag ook zulke schoenen, met bandje vind ik ook fijner zitten en hoge hakken kan ik niet op lopen. Wat zou je dan aan moeten?
Ik heb deze, maar is best een hoge hak.

https://www.schuurman-schoenen.nl/pumps ... 0wodrLAO8A

On topic. Ik zou nooit een witte of driekwart legging dragen. Onder een rokje vind ik het helemaal lelijk. Crocs zou ik ook nooit aan doen.

Deze schoenen vind ik dus echt vreselijk. Wat je dan aan moet als je niet op hoge hakken kunt lopen? Platte schoenen.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 20:26

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Ik ken helaas het probleem Annemie, ik kan eigenlijk geen hoge hakken aan omdat m`n voeten te klein zijn. Dan moet ik hele dure in speciaalzaakjes kopen en dat vind ik zonde. Ik moet dus ook altijd een bandje, maar dan kies ik meestal iets zwarts met een dunne hak en dunne bandjes. Daar is altijd wel iets classy in te vinden en die heb ik dan alleen voor luxe feestjes en uitvaarten.

Verder draag ik dus platte schoenen. :smile: Als je niet op hoge hakken kunt lopen, dan platte schoenen.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Jul 2017 20:31

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Nu word ik gestalkt door advertenties van dat soort schoenen, omdat ik op de link heb geklikt. :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jul 2017 20:32

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Annemie schreef:Wat is daar zo erg aan dan? Die schoenen die Carrie zegt. Ieder zijn mening natuurlijk, maar ben wel benieuwd.
Ik draag ook zulke schoenen, met bandje vind ik ook fijner zitten en hoge hakken kan ik niet op lopen. Wat zou je dan aan moeten?
Ik heb deze, maar is best een hoge hak.

https://www.schuurman-schoenen.nl/pumps ... 0wodrLAO8A

On topic. Ik zou nooit een witte of driekwart legging dragen. Onder een rokje vind ik het helemaal lelijk. Crocs zou ik ook nooit aan doen.

Ben jij 65? Dan kan het. Maar even zonder dollen, ik vind het gewoon niet mooi en truttig. Er zijn echt leukere schoenen te vinden dan deze.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jul 2017 20:33

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Claire**** schreef:Nu word ik gestalkt door advertenties van dat soort schoenen, omdat ik op de link heb geklikt. :palm:

Ik ook :yes:
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jul 2017 20:42

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Gekleurde leggings
Geox schoenen
Crocs
Driekwartbroeken
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Jul 2017 20:45

Re: Wat zou jij nooit (meer) aantrekken?

Haha best veel van wat hier genoemd wordt draag ik.
Sowieso 3kwartsbroeken, die vallen net over de knie bij me. Ik mag geen korte(re) broeken aan op het werk en dan vind ik dit met de warmte ideaal.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers