Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 10:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Vreselijk Caro. Ik vind t ook nogal wat.
Als je al akkoord gaat, zou ik de volledige verantwoordelijkheid bij hem leggen en punt 1 pleiten van zijn kant. Leuk verhaal voor z'n nieuwe vlam. Maar wraak is natuurlijk eigenlijk niet netjes. Alleen, als ik dan denk aam hoe er met jou omgegaan is en nu dit weer, dan denk ik toch ' laat hem maar n stomme vreemdganger zijn'

Jet, je kunt ook teruggaan naar je huisarts en voorleggen dat je je steeds slechter voelt en maanden op echte hulp wachten niet meer realistisch is. In principe zijn er regels voor de wachttijd en dot is in jouw situatie veel te lang. De normale ggz heeft geloof ik n max van zes weken als er n verzoek van huisarts bijgevoegd is.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2017 11:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sorry Jet! Ik had helemaal over jou heen gelezen. Ik hoop echt dat je snel aan de beurt bent want dit is geen doen :-(. Zo rot dat als je dan hulp zoekt, je zo lang moet wachten :-(. Sterkte!

Nee, we voldoen niet aan die voorwaarden voor hoever ik het kan zien. Maar die mevrouw aan de telefoon (ik vroeg nl of het niet ook gewoon telefonisch kon omdat ik het grote kolder vond) was er stelling van overtuigd dat het echt een gesprek moest zijn. En ze begon over kinderwensen en de hele rataplan. Ik vind het zo idioot, hier is hij met de noorderzon naar Canada vertrokken, we hebben niet eens een convenant en dan komt hij terug en dan moet hij dus wel dit geregeld krijgen? En de grap is, als hij mij normaal had benaderd onder het mom van 'he rot dat alles zo is verlopen, hopelijk heb jij je geluk gevonden inmiddels, ik wel en ik ben dit en dit van plan want ik wil graag opnieuw trouwen', dan had ik daar in kunnen komen en had ik het óf laten lopen zodat hij zijn ding kon doen óf iets anders. Maar nu hoor je niks, ja een oproep.

En ik word toch weer meegesleurd door emoties nu, en morgen zeker, en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2017 11:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Quizzle schreef:Vreselijk Caro. Ik vind t ook nogal wat.
Als je al akkoord gaat, zou ik de volledige verantwoordelijkheid bij hem leggen en punt 1 pleiten van zijn kant. Leuk verhaal voor z'n nieuwe vlam. Maar wraak is natuurlijk eigenlijk niet netjes. Alleen, als ik dan denk aam hoe er met jou omgegaan is en nu dit weer, dan denk ik toch ' laat hem maar n stomme vreemdganger zijn'



Oh nee, ik doe niet aan wraak nemen :-). Dus ik pas daar morgen ook voor, ik ga gewoon eerlijk antwoorden op de vragen. ik heb immers niks te verliezen en niks te winnen. Er is geen sprake van welke punten dan ook, dus ja mijn huwelijk is geklapt maar bij het aangaan ervan waren er geen andere verkeerde voornemens (mijn inziens).

Ik vind het gewoon rot dat ik er vijf jaar later wéér mee geconfronteerd word.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jul 2017 11:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Natuurlijk doe je dat niet, Caro. Maar ik vind t wel zó oneerlijk op deze manier dat ik er bijna aan zou denken, snap je.
Zeker nu ik lees dat hij niet eens de cojônes heeft om je op n nette manier te benaderen.
Ik hoop dat t morgen goed zal verlopen. Ik zal aan je denken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 04 Jul 2017 11:24

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat rot Caro! Hopelijk valt 't morgen mee voor je!

Jet, hopelijk krijg je snel hulp. Dikke knuffel!

Ik baal dat ik vandaag weer aan het werk moet na m'n vakantie heb nog weinig zin.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Jul 2017 11:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jemig Caro. Ik vind dat ook nogal wat. Inderdaad wat je zegt, dat het niet gewerkt heeft ok, maar het nietig verklaren is van een heel andere categorie. En als hij dan zelf contact opneemt en uitlegt dat hij het niet echt nietig wil verklaren maar graag verder wil en opnieuw katholiek zou willen trouwen etc. en je dan samen een scenario bespreekt ofzo en het meer de kerk een loer draaien is (maja dan denk waarom trouw je dan voor de kerk, maar goed dat staat mooi op je bruiloft enzo). Maar echt alleen jaren later dit officieel opeens zo rauw op je dak krijgen. Pijnlijk. Ik zou denk ik inderdaad gewoon eerlijk zijn en dan moeten ze maar verder zien wat ze ermee doen.

Jet: dankjewel voor je lieve woorden! Wat vreselijk naar dat jij je zo ontzettend wanhopig voelt. Ik ken dat "op deze manier hoeft het echt niet gevoel" heel goed. Probeer je als het lukt vast te houden aan de rationele gedachte dat die gevoelens niet voor altijd hoeven te zijn. Wat Quizzle zegt, ga terug naar de huisarts en gooi dit op tafel! Hele dikke knuffel voor jou!

Balen Burn, die post-vakantie-realiteit is altijd blegh!
<<

Anoniem222

Bericht 04 Jul 2017 12:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou wat een gedoe, Caro! Snap dat je daar niet op zit te wachten. Omdat er dan van alles opgerakeld wordt én omdat het nietig verklaren wel weer een stap verder is.. Succes!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2017 12:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Precies Whatever! Dat is exact wat het is. Maar goed, ik moet er maar mee dealen, ik vin het namelijk ook wat om het te laten gaan en nergens op te reageren. Want dan komt het dus voor een rechterlijke kerkbank, waar hij drie getuige moet laten verklaren wat er wel of niet bij het aangaan van het huwelijk was. Het is echt best wel een gedoe en een lang proces wat hij nu wil aangaan! En dat staat dan zo haaks op dat iets dat écht wel moest (het convenant), wat hij niet wilde doen uiteindelijk. Naja, ik heb er maar mee te dealen.
Na het gesprek komt Carra naar me toe, dus dan kan ik daar even mijn verhaal doen :-)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2017 12:58

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Harrison schreef:Nou wat een gedoe, Caro! Snap dat je daar niet op zit te wachten. Omdat er dan van alles opgerakeld wordt én omdat het nietig verklaren wel weer een stap verder is.. Succes!


Dank je! Komt vast wel weer goed hoor maar ik heb er gewoon niet zoveel zin in :-)
<<

Anoniem245

Bericht 04 Jul 2017 17:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Poeh Caro, wat een verhaal zeg! Vooral dat je gek verklaard kunt worden als je niet mee werkt! Jeetje.. Sterkte in ieder geval morgen en ik ben benieuwd wat er uit komt!

Ik wil kwijt dat mijn vriend alleen in verwijten kan praten als hem blijkbaar iets dwars zit. Bluh.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Jul 2017 19:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Elliot schreef:Ik was afgelopen weekend met m'n man op date (D. sliep bij mijn schoonmoeder) en toen kreeg ik het ineens benauwd omdat we nog geen voogdij hadden geregeld. Ik ben dat dus nu direct aan het registreren. En terwijl ik dat doe komt er een liedje op de radio dat op mijn vaders begrafenis is gedraaid. En nu moet ik huilen. :nopompom: Bizar toevallig dit.


Thnx for the reminder. Ook gelijk geregeld. Hadden het broertje van mijn man al een jaar geleden gevraagd ofzo.
2016
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jul 2017 20:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jemig Caro! Wat een gedoe naar al die jaren. Bah. Hopelijk is het snel weer opgelost of van de baan.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jul 2017 21:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat ik vind dat er in dit topic zoveel verschillende onderwerpen besproken worden.
Naar mijn idee worden er daardoor echt minder topics geopend.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Jul 2017 21:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Klopt Forumster. Maar wat het denk ik ook is, is dat sommigen het niet 'groot' genoeg vinden voor een eigen topic. En hier is het toch gevoelsmatig snel weer weg omdat het topic zo rap loopt.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jul 2017 21:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Als ik dit topic niet lees, mis ik voor mijn gevoel echt veel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2017 21:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Forumster schreef:Ik wil even kwijt dat ik vind dat er in dit topic zoveel verschillende onderwerpen besproken worden.
Naar mijn idee worden er daardoor echt minder topics geopend.


Dit vind ik ook wel. Echter denk ik wel dat dezelfde gesprekken niet gevoerd zouden worden omdat die topics dan toch niet geopend zouden worden. Raar eigenlijk, maar ik denk dat het zo werkt. Ik vind het ook vaak lastig dat meerdere van die lastige situaties (die men toch kwijt wil) door elkaar lopen. Het is ook lastig een voorgeschiedenis terug te vinden zo. Ik neem jou nu even als voorbeeld Whatever (maar je bent zeker niet de enige), jij hebt bijvoorbeeld heel erg veel geschreven over je ex, al maandenlang. Soms wilde ik dan even terug lezen, maar alles loopt zo door elkaar in dit topic. In een eigen topic is het dan veel overzichtelijker. Maar het is je goed recht hoor om het hier kwijt te willen, het leest alleen lastiger terug waardoor ik dan in jouw geval bijvoorbeeld niet de gehele geschiedenis mee heb gekregen.

Ik vind ook dat hier soms wel erg serieuze dingen besproken worden. Dat mag, maar dat weerhoud mij (en misschien anderen?) er wel van om iets luchtigers te melden hier. Dat heb ik ook al vaker gezegd hier. Ik zat toevallig vanmiddag nog te denken of er niet een soort 'wat wil je even kwijt topic - light' moet komen. Voor de luchtigere onderwerpen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem237

Bericht 04 Jul 2017 21:53

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ben ik met je eens Marin.
Ik wilde onlangs iets heel luchtigs plaatsen; precies op het moment dat Whatever echt even steun nodig had.
Uit respect post ik het dan niet, maar uiteindelijk post ik het helemaal niet meer.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 00:47

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat vind ik heel jammer om te lezen Forumster. Sorry.

Ik vind dat ook helemaal niet nodig joh!! Ik vind zelf niet dat het ene luchtige of blije het andere verdriet niet meer serieus neemt. Ik heb zondag toen ik een wrak was nog oprecht heel blij met een vriendinnetje - die beetje gelijk op ging met mij en allebei onze eerste vriend dus wel pijnlijk dat het bij haar een stuk beter slaagt - mee gestuiterd dat z emet jaar vriend over babies aan het praten zijn. Iedereen moet elk verhaal kwijt kunnen en niet bang zijn dat iemand zich dan niet serieus genomen of gepasseerd voelt. Ik snap het wel hoor, ik heb het zelf ook wel eerder gehad in het waar baal je van topic. Dat je baalt dat je je boterham met pindakaas hebt laten vallen en er net iemand iets verschrikkelijks heeft meegemaakt (even onzinvoorbeeld). Ik heb zelf altijd het gevoel dat als je wel de moeite neemt ook meelevende woorden voor die ander te tikken - want helemaal passeren zou ik ook niet zo snel doen/me bezwaard voelen, al kan dat uiteraard ook prima, het blijft een forum, je hoeft niemand te steunen als jr daar zelf even geen energie/zin voor hebt - kan je daarna prima je eigen ei(tje) droppen.
<<

Anoniem197

Bericht 05 Jul 2017 05:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik denk ook dat het komt omdat topics niet meer verwijderd worden. Merk dat er sindsdien minder topics worden geopend over serieuzere onderwerpen.
<<

Anoniem298

Bericht 05 Jul 2017 05:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat Dee zegt.

Ik wil niet per se een eigen topic over hoe ik me voel, hier kan ik m'n bericht nog makkelijk aanpassen/weghalen, een topic niet. Wel vind ik het oprecht jammer dat Forumster (en vast ook anderen) het ongepast/niet het juiste moment vinden iets luchtigs te posten na een verdrietige/heftige post en dan dus niks meer posten. En dan sluit ik me weer aan bij Whatever, ik zou er dan wel even bij stilstaan in je post en dan gewoon vertellen wat je wil. Zoals dat m'n favoriete limited editon Cruesli voortaan blijvend in het assortiment is :cheering:
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2017 07:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

DdL schreef:Ik denk ook dat het komt omdat topics niet meer verwijderd worden. Merk dat er sindsdien minder topics worden geopend over serieuzere onderwerpen.

Als je het hier neer kan zetten, kan je ook een eigen topic openen toch. Beide keren is de tekst wel weg te halen eventueel.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Jul 2017 07:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik vind het ook wel vaak een goede graadmeter. Bijvoorbeeld over dat kerkelijk huwelijk gedoe, als ik merk dat ik hier wat reacties krijg ben ik sneller geneigd een eigen topic te openen. Anders heb je zo'n 'ik geef een feestje en niemand komt' gevoel als niemand reageert.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jul 2017 08:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:
DdL schreef:Ik denk ook dat het komt omdat topics niet meer verwijderd worden. Merk dat er sindsdien minder topics worden geopend over serieuzere onderwerpen.

Als je het hier neer kan zetten, kan je ook een eigen topic openen toch. Beide keren is de tekst wel weg te halen eventueel.


Maar vaak is uit de reacties 80% van het verhaal af te leiden en dat staat dan allemaal overzichtelijk in een lekker makkelijk terug te vinden topic. Als je het vanuit privacy oogpunt "wil ik dit online hebben staan" doet snap ik dus het verschil wel tussen eigen topic of niet.

Voor mij is het meer laagdrempelig en anders had ik het niet gedeeld waarschijnlijk. Dus ik denk dat je met nog meer regeltjes nog meer activiteit inperkt.

Ik wil kwijt dat Robbie Williams weer geweldig was! Hij is nog steeds hartstikke tof!!
<<

Anoniem201

Bericht 05 Jul 2017 10:39

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat mijn zoon alweer 8 jaar is geworden! :banaan:
Ben zo enorm trots op hem. Vind dit altijd een hele speciale dag :cheering:
<<

Anoniem298

Bericht 05 Jul 2017 11:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd met je zoon, Stuit! :cheering: Gaan jullie nog wat leuks doen voor z'n verjaardag?

Ik wil even kwijt dat ik het irritant vind dat mensen bij veilingen gelijk van €1 naar €15 of zelfs nog hoger gaan. Why? Ga gewoon lekker met €1 per keer omhoog, dan blijft het leuk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron