Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jul 2017 19:53

Re: Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

Vandaag: gewerkt
Morgen: naar Arnhem, inchecken bij een B&B, dan door naar Nijmegen. 's Avonds naar Robbie Williams en dan in Arnhem overnachten.
Woensdag: nog middagje in Arnhem en dan naar huis.
Donderdag: werken, er is een evenement dat ik met een collega heb georganiseerd. Hopelijk gaat alles goed!
Vrijdag: werken
Zaterdag: naar de Achterhoek met m'n vriend, foodtruckfestival met twee vriendinnen en kids. 's Avonds nog even de stad in met z'n tweeën. We blijven bij mijn moeder slapen.
Zondag: weer naar huis, maar op de terugweg op kraamvisite bij een vriend van m'n vriend.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem203

Bericht 03 Jul 2017 20:20

Re: Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

Vandaag : gewerkt van 11.30 - 19.00
Dinsdag : huishouden, boodschappen doen en 's avonds ouderavond school oudste zoon
Woensdag : naar school want ik mag samen met mijn zoon een uurtje kijken in zijn volgende groep, ' s middags zwemles
Donderdag : huishouden, booschappen doen, met zoon naar therapie en 's avonds ga ik uit eten met een paar collega's
Vrijdag : werken 8.00 - 17.00
Zaterdag : 's ochtends naar de markt, 's middags komt er iemand hier een kast maken
Zondag : nog geen plannen. Ik denk een keer lekker een dagje thuis met mijn gezin
<<

Anoniem291

Bericht 03 Jul 2017 23:02

Re: Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

Maandag: gister teruggekomen van vakantie en deze week nog lekker vrij. Vandaag alle zooi opgeruimd en boodschappen gedaan.
Dinsdag: morgenochtend naar de Podoloog, s middags even langs inloopspreekuur van CB en daarna door naar mijn nichtje. Door de vakantie haar verjaardag gemist dus even cadeautje brengen.
Woensdag: auto naar de garage brengen, denk daar stuk wandelen in de buurt
Donderdag en vrijdag nog geen plannen
zaterdag: naar de dierentuin
Zondag: bakkie doen bij de buren
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 04 Jul 2017 10:27

Re: Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

Voor mij een drukke week. Mijn zoon heeft sinds gisteren vakantie en ik moet juist deze week veel werken, 36u ipv 24u. Gelukkig na deze week 3 weken vakantie!

Gisteren: gewerkt van 12u-20u30.
Vandaag: werken van 12u-20u
Woensdag: vrij! Boodschappen halen voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter en verder nog wat leuks doen met mijn kinderen
Donderdag: werken van 8u-19u, 's avonds breng ik de kinderen naar mijn ouders, die blijven daar slapen.
Vrijdag: werken van 8u-17u30, daarna bij mijn ouders gaan eten, de kinderen weer mee naar huis en dan nog taart maken voor het feestje van mijn dochter.
Zaterdag: vieren we in de namiddag de verjaardagen van mijn dochter, mijn neefje en mijn nichtje voor onze vrienden (ze zijn alledrie in 3 weken tijd jarig). Mijn zoon moet ook eerst nog naar een verjaardagsfeestje van een vriendje en een vriendin van mij gaat hem ophalen zodat hij eind van de middag ook op ons eigen feestje is.
Zondag: overdag alles weer opruimen, 's avonds komt mijn nichtje logeren.
2012 & 2016
<<

Marieke88

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 14 Okt 2015 17:37

Bericht 05 Jul 2017 14:19

Re: Een nieuwe week! Wat ga jij doen?

Voor mij was het druk en blijft het druk met werk deze week. Gelukkig dit weekend in de avond 2x vrienden bezoeken maar ook overdag werken (en dingen regelen voor de vakantie, wat niet zo erg is :banaan: )
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers