Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo juli!

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jul 2017 20:13

Re: Hallo juli!

Ik hoop dat juli voor mij de omslag is in het drama a jaar 2017. Ik geloof dat ik mijn portie tegenslagen, gezeik, gezever en ellende wel heb gehad voor dit jaar.
Nog 1 week werken en dan vakantie. Ik ben er aan toe.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 03 Jul 2017 15:18

Re: Hallo juli!

Oh man, juli alweer! Mei en juni zijn echt omgevlogen! Ff denken, wat staat er op stapel:
- verjaardag van m'n jongste spruit :love:
- 2 etentjes met vrienden
- een werkborrel
- belastingaangifte Q2 :thumbdown:
- vakantie! Als we terugkomen is het al haast augustus. Dus eigenlijk staat er helemaal niet zoveel in de planning, joehoe!
<<

Anoniem250

Bericht 03 Jul 2017 15:42

Re: Hallo juli!

-Jahaa mijn jongste wordt 1 :love: Groot Feest!
- En mijn nichtje wordt 2, ook feest!
- We hebben een groot familiefeest.
- Vakantie naar Frankrijk. Ook al heel erg leuk. Ook een feest!
- Verhuizen. Dit vind ik niet zo leuk. Mijn nieuwe huis vind ik wel leuk, maar daar ga ik deze maand nog niet in. Deze
maand ga ik mijn huidige huis leeg halen. Eigenlijk geen tijd voor en vooral geen zin in. Geen feest :nopompom:
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Jul 2017 16:12

Re: Hallo juli!

Ik hoef gewoon nagenoeg niks!

Heb lekker verlof en S gaat nog 2.5 week voor 3 dagen in de week naar de gastouder voordat zij vakantie heeft, dus die dagen heb ik de volle tijd voor M. We hebben 1 juli een kraamfeest gehad dus het grootste deel van de kraamvisite al achter de rug, maar we zullen nog wel wat bezoek krijgen.

De derde week van juli gaan we een dag of 4 bij mijn ouders logeren om de vierdaagse te kijken, naar de feesten te gaan en ook om lekker bij te kletsen met vriendinnen daar en lekker tijd door te brengen met ons neefje ed.

En verder hoop ik veel te vinden te zijn in de speeltuin, Artis, strandje, op het terras ed.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Jul 2017 17:42

Re: Hallo juli!

Nog 14 dagen werken, dan is mijn schooljaar ook voorbij. Kijk er wel naar uit, ben best moe.

Verder heb ik woensdag tentamen, zaterdag een feest van de duikvereniging en verder zie ik het wel; gewoon op me af laten komen, dan komt het vast goed.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 03 Jul 2017 22:38

Re: Hallo juli!

Ik ga volgende week weer 24 uur werken (werkte de afgelopen vier weken maar 16 uur en nu man bijna vakantie heeft ga ik weer terug naar mijn uren van voor mijn verlof). Verder staat er een dagje beachvolleyballen op het strand op de planning mits het goed weer is die dag, vier dagen alleen met de kinderen, omdat man een aantal dagen weg is en eind juli begint mijn vakantie en dan gaan man en ik nog lekker een dagje samen naar de sauna. Deze maand verder geen hele bijzondere dingen op de planning tot nu toe.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 03 Jul 2017 23:12

Re: Hallo juli!

Oh wat gaat het snel! Het eerste halfjaar is echt voorbij gevlogen, ongelofelijk!

In juli staat er op de planning:
- Mijn neefje is 1 geworden, dat hebben we gisteren gevierd
- Mijn dochter wordt 1, dat vieren we volgend weekend voor onze vrienden en het weekend erop voor familie
- We gaan op vakantie vanaf 21 juli samen met mijn zus, schoonbroer en onze kinderen.

Ja, ik heb echt zin in deze maand!
2012 & 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Jul 2017 06:27

Re: Hallo juli!

Al weer op de helft van het jaar.
Afgelopen weekend is mijn beste vriendin een dagje geweest.
Volgende week is mijn vader jarig.
Mijn man heeft zijn laatste 2 weken bij zijn huidige baan en heeft daarna 2 weken vakantie, voordat hij 1 augustus met zijn nieuwe baan begint.
Dochter haar 1e schooljaar zit er bijna op, nog 3 weken, dan heeft zij vakantie en ik heb dan 2 weken.
Door de nieuwe baan van mijn man hebben we helaas maar 1 week samen vakantie.
We zijn in die week 1 jaar getrouwd. Dat gaan we gezellig vieren met kinderen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem335

Bericht 04 Jul 2017 10:23

Re: Hallo juli!

Vanavond hopelijk afstuderen, dan vrijdag groot feest!
Verjaardagsfeestje van een goede vriend. Bezorging nieuwe fiets van vriend (verjaardagscadeau voor augustus) en veel weekendjes naar de camping. Hopelijk nog een paar dagen vrij om naar de camping te gaan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers