Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 03 Jul 2017 00:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben ook aan het piekeren over dingen.. Voel me wel moe maar gewoon een storm in mijn hoofd..

Oo dat klinkt wel fijn. Is dat een app ofzo? Of gewoon een site?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 00:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja er zijn er meerdere ik gebruik nu wel eens die van stop, breathe and think. Daat staan voor meerdere gelegenheden guided meditaties op en je kunt bijkopen. Ik vind de korte gratis voor in slaap vallen wel fijn. Tikje zweverig maar wel ontspannend. Of ik Google guided meditation sleep en dan YouTube ofzo. Voor mij helpt het wel ontspannen!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 03 Jul 2017 00:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ooo dank je wel. Ga ik dat van de week is uitproberen..

Hoe voel jij je ondertussen? Vind het echt onzettend rot voor je
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 00:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja het is gewoon zwaar klote en ik ga een beetje op en neer. Aag en toe ben ik een huilend hoopje ellende, zelfs met afleiding en af en toe voel ik me best ok en begin ik al beetje "Dit verdien ik Niet" en "ik kan niet samen zijn met iemand die en geen moeite wil doen en zo weinig reflectie toont ". En soms ben ik boos en vind ik hem een laffe zak die nooit van me gehouden heeft en soms weer rationeler dat hij nog steeds een goede lieve jongen is die vanuit vermijding veel dingen wel echt kut aangepakt heeft. Op en af. Maar goed, het is nu twee dagen. It Takes time i guess.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 03 Jul 2017 00:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dit heeft zeker tijd nodig. Jij hebt om iemamd geven en je hebt er leuke momenten mee samen gehad en dat is nu weg. Jezelf weer los van hem.zien en dat zal echt effe heel klote zijn maar op jou tempo en jou manier gaat dat goed komen. Huilen lucht op. Schelden lucht op. Als jij maar dingen doet die voor jou goed voelen om te doen. En nogmaals op liefdseverdriet staat geen tijd. Iedereen doet dat op zijn manier maar neem er je tijd voor..
<<

Anoniem252

Bericht 03 Jul 2017 04:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte whatever, Tis een rottijd maar met al die mensen kom je er wel doorheen :).
<<

ChiQ

Bericht 03 Jul 2017 07:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever - toen ik de eerste keer liefdesverdriet had, kon ik niet eens uit bed komen, heb me toen 4 dagen zelfs ziekgemeld en was 7 kilo afgevallen van verdriet. Het is niet gek dat je emoties schommelen.

Het is misschien een schrale troost, maar alles wat je moet forceren zal niet werken. Een basis is fundamenteel voor een relatie en door zijn gedrag en jouw reactie daarop, no match sweetheart. Het is gewoon nou eenmaal een proces, gun jezelf het verdriet en opeens op een dag denk je niet eens meer aan hem en als je al aan hem denkt zal het je bijna niets doen. Als tip: sta jezelf niet toe om toch aan te rommelen als HIJ zich zwak gaat voelen, trust me he will. Ga niet mee in zijn proces van verwerken, wat over het algemeen in mijn ervaring toch bij mannen later en in een 'ik mis je' variant komt.
Laatst gewijzigd door ChiQ op 03 Jul 2017 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jul 2017 09:09

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ahh ik vind het echt sneu Whatever maar sluit me wel aan bij Chiq. Aan een dood paard kan je niet trekken, en volgens mij heb jij dat aardig gedaan. je hebt alles van jezelf in die relatie gestopt, en meer nog, en het werkte niet. De reden zal misschien nooit helemaal helder worden maar van alles wat jij beschrijft verdien je oprecht beter. En hij wellicht ook.

Je zal iemand tegenkomen die je hart sneller laat slaan, die je laat inzien wat het is als er écht iemand verliefd op je is en die wel tijd met je door wil brengen. Iemand die je helemaal zal veroveren en bij diegene zal jij je ook veilig voelen en niet als een last. Maar geef het tijd.

Sterkte!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 09:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Thanks meiden. Het is so frustrating dat het de eerst 6-8 maanden wel perfect was en nu af en toe als hij een stuk meer ontspannen was wij ook gelijk weer supergoed waren. Maar ik denk dat we gewoon allebei op een moment in ons leven zitten dat we genoeg of teveel hebben aan onszelf en dat het samen gewoon echt niet werkt. Maar dat maakt me wel heel verdrietig want het is wel mijn eerste grote liefde.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jul 2017 09:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever, geef het de tijd. Het is nog super vers. Ik sluit mij aan bij de meiden boven mij. Zeker ook met het verhaal in mijn achterhoofd over de vrouw en een dochter en zijn rol daarin. Hoe vaak hebben jullie daarover woorden gehad? Ik weet wel dat jij je niet gesteund/gehoord voelde door hem.

Ik ben begin van het jaar vertrokken bij mijn ex. De rede dat ik vertrok is nu echt zo klein, maar wel een eye-opener geweest over hoe ongezond de relatie was. Dit proces naar wat ik nu weet, voel en ervaar is echt iets van maanden. In het begin wilde ik zelfs nog kijken of we eruit konden komen. Nu denk ik echt, waarom? De manier hoe hij met mij is omgegaan kan gewoon niet ( ik ben het veilig thuis biechtje). Toch zie ik dit pas nu ik steeds verder uit de relatie stap en er echt vanaf een afstand naar ben gaan kijken.

Whatever, je bent een super sterke meid. Kijk eens naar de weg die je bewandeld voor je droombaan. Het is een omweg, maar je komt er zeker te weten. Net als in de liefde. Voor ons staat ook iemand klaar die onze gelijke is. Natuurlijk moeten eerst deze scherpe randjes slijten, maar daarvoor heb je een top sociaal netwerk. Je vrienden die je meenemen op sleeptouw super gewoon. Je mag bij hun zijn wie je bent, met je verdriet en met je mooie lach. Huil, praat lach, kijk met een lach terug, kijk met een traan terug. Het hoort helaas allemaal bij dit proces.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2017 09:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

He SO ik vind het echt ontzettend rot voor je hoe het allemaal loopt, maar heb wel het idee dat je er nu heel erg in blijft hangen. Probeer vooruit te kijken niet in de slachtofferrol te zitten, want daar schiet je gewoon helemaal niets mee op.

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 03 Jul 2017 09:30

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever schreef:Thanks meiden. Het is so frustrating dat het de eerst 6-8 maanden wel perfect was en nu af en toe als hij een stuk meer ontspannen was wij ook gelijk weer supergoed waren. Maar ik denk dat we gewoon allebei op een moment in ons leven zitten dat we genoeg of teveel hebben aan onszelf en dat het samen gewoon echt niet werkt. Maar dat maakt me wel heel verdrietig want het is wel mijn eerste grote liefde.



Ik merk aan jouw reacties dat je denkt: 'if he worked a little harder, if he would be less stressed..' ik snap dat je zo denkt lieverd, en ik hoop dat deze reactie niet harder aankomt dan ik bedoel: een relatie van mij is nog nooit stukgelopen op gestressed zijn op werk (dan vind je rust bij degene van wie je houdt) het is een bedenksel van jou denk ik omdat je hoop hebt/had gevestigd daarop, en nu voelt het voor jou als een factor dat jullie heeft doen breken, maar neem van me aan: it's not. Relaties, of nou, goede relaties overleven echt hele vreselijke dingen omdat de wil er is, en dat was bij hem allang al niet meer aanwezig. Puur gebaseerd op wat ik van jou hier lees.

Er komt een man bij wie de basis niet een gevecht is, zodat er ruimte is over gekut van werk en andere bijzaken, maar met hem niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2017 09:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ach Whatever, wat naar zeg. Ik denk, op basis van wat ik hier van je gelezen heb, dat het echt een kwestie van tijd was voordat dit zou gebeuren, dus het verbaast me niet dat ik dit nu lees. Neemt niet weg dat het ontzettend kut is, zeker als je zelf het idee hebt dat het best had kunnen werken. Maar weet je, als je er zo aan moet trekken is de basis gewoon niet goed. Heel veel sterkte, het is ontzettend naar om liefdesverdriet te hebben.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 09:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik denk dat jullie best gelijk hebben met die reacties (ik heb me dat immers eerder zelf al vaker afgevraagd en ook wel uitgesproken hier) maar dat dat gewoon een beetje te vroeg is 2 dagen later. ;)
Laatst gewijzigd door Whatever op 03 Jul 2017 09:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2017 09:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja tuurlijk is het vroeg! Je mag eerst nog even een poosje met chocola en ijs wegkwijnen op de bank terwijl je romcoms kijkt en CAN'T LIIVVEEEEEEE keihard afspeelt :wink:

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jul 2017 09:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Elliot schreef:He SO ik vind het echt ontzettend rot voor je hoe het allemaal loopt, maar heb wel het idee dat je er nu heel erg in blijft hangen. Probeer vooruit te kijken niet in de slachtofferrol te zitten, want daar schiet je gewoon helemaal niets mee op.


Ik heb al afspraken staan bij de POH, want ik merk dat ik niet verder kom. Ik heb net een fase van besef gehad, nu de fase van aanpakken. Het komt alleen allemaal naa boven op het moment dat ik weer iets van hem hoor over de afwikkeling. Dan komen de emoties op.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Jul 2017 09:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat ik zo moet lachen om mijn zoontje.
Hij is zo bezig met woordjes.
Hij schrok wakker vanochtend toen ik zijn deur opendeed.
Hij vloog rechtop en zei heel snel: Auto, klok, lamp.
Whaha was echt enorm komisch.
2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 09:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Silly-One schreef:
Elliot schreef:He SO ik vind het echt ontzettend rot voor je hoe het allemaal loopt, maar heb wel het idee dat je er nu heel erg in blijft hangen. Probeer vooruit te kijken niet in de slachtofferrol te zitten, want daar schiet je gewoon helemaal niets mee op.


Ik heb al afspraken staan bij de POH, want ik merk dat ik niet verder kom. Ik heb net een fase van besef gehad, nu de fase van aanpakken. Het komt alleen allemaal naa boven op het moment dat ik weer iets van hem hoor over de afwikkeling. Dan komen de emoties op.


Heel goed van je! Dit soort dingen zijn serieus heftig, helemaal als je al eigen bagage hebt en jullie hebben ook nog eens niet bepaald een ideale afwikkeling. Hopelijk kan de POH je helpen!!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Jul 2017 10:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik baal ervan dat mijn stiefmoeder zo aan het cliché van de boze stiefmoeder voldoet. Ik zie binnenkort mijn vader weer na een jaar en het zou zoveel fijner worden zonder haar. :nopompom: Hoop dat ze mij en mijn zoons ook een keer een uurtje ofzo alleen met hem gunt.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jul 2017 11:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Salome schreef:Ik wil kwijt dat ik zo moet lachen om mijn zoontje.
Hij is zo bezig met woordjes.
Hij schrok wakker vanochtend toen ik zijn deur opendeed.
Hij vloog rechtop en zei heel snel: Auto, klok, lamp.
Whaha was echt enorm komisch.

Met 1 jaar, wat knap!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Jul 2017 11:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Carrie schreef:
Salome schreef:Ik wil kwijt dat ik zo moet lachen om mijn zoontje.
Hij is zo bezig met woordjes.
Hij schrok wakker vanochtend toen ik zijn deur opendeed.
Hij vloog rechtop en zei heel snel: Auto, klok, lamp.
Whaha was echt enorm komisch.

Met 1 jaar, wat knap!


:love: ja vind ik ook.
Die drie woorden zeg hij dus de hele dag en wijst dan dus alles aan.
2016
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jul 2017 11:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Salome schreef:
Carrie schreef:
Salome schreef:Ik wil kwijt dat ik zo moet lachen om mijn zoontje.
Hij is zo bezig met woordjes.
Hij schrok wakker vanochtend toen ik zijn deur opendeed.
Hij vloog rechtop en zei heel snel: Auto, klok, lamp.
Whaha was echt enorm komisch.

Met 1 jaar, wat knap!


:love: ja vind ik ook.
Die drie woorden zeg hij dus de hele dag en wijst dan dus alles aan.


Ah, leuk! Snap dat je trots bent.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jul 2017 12:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Lonely Goatherd schreef:Ik baal ervan dat mijn stiefmoeder zo aan het cliché van de boze stiefmoeder voldoet. Ik zie binnenkort mijn vader weer na een jaar en het zou zoveel fijner worden zonder haar. :nopompom: Hoop dat ze mij en mijn zoons ook een keer een uurtje ofzo alleen met hem gunt.


Ah wat vervelend en verdrietig. Kun je niet je paps alleen uitnodigen? Om samern iets te doen of te lunchen ofzo? Of neemt hij haar dan altijd op sleeptouw?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jul 2017 12:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik was afgelopen weekend met m'n man op date (D. sliep bij mijn schoonmoeder) en toen kreeg ik het ineens benauwd omdat we nog geen voogdij hadden geregeld. Ik ben dat dus nu direct aan het registreren. En terwijl ik dat doe komt er een liedje op de radio dat op mijn vaders begrafenis is gedraaid. En nu moet ik huilen. :nopompom: Bizar toevallig dit.

♥♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Jul 2017 13:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Knuffel! :hug:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers