Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Jul 2017 08:57

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Aaah bedankt voor het medelijden. Harrison dat is heel lief van jou om aan te bieden :) Gelukkig zijn mijn ouders ook bereid om bij te springen, en als hij morgen weer zo vroeg is dan breng ik hem naar ze toe voor een paar dagen.

Ja we wisselen wel af! Gisteren mocht ik 'uitslapen' en dat kan ik niet, ik was die nacht om 2h thuis en sliep tot 8h met heel wat onderbrekingen. En vanmorgen was het dus weer mijn beurt.
Ja met m'n oudste hebben we dit ook gehad. Het wordt beter, want die slaapt nu meestal tot 6.30 thank god. Maar Louis heeft nu oorontsteking en een onophoudelijke snotstroom dus hij ligt gewoon niet zo lekker denk ik.
#teammaple🍁
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 02 Jul 2017 10:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat mijn beste vriendin en man gaan emigreren naar de USA. Ze hebben eindelijk een visum voor 5 jaar gekregen en gaan begin augustus weg. Ik weet al anderhalf jaar dat ze er mee bezig zijn maar hoopte stiekem een beetje dat het niet zou lukken, ook al gun ik het hun van harte en zie hun mogelijkheden. Dus toen ze visum paar weken geleden kregen werd het wel heel concreet. Komende zaterdag laatste dagje weg samen. En dan zien we elkaar niet meer ivm andere dingen en mijn vakantie. Natuurlijk komen ze 1 of 2 keer per jaar terug en kan ik daar ooit naar toe. Maar ik ga het samen naar het theater gaan en de bijkletsmomenten zo missen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jul 2017 10:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat rot voor jou rapa nui. Snap dat je dat lastig vindt. Natuurlijk gun je het hen maar het laat wel een gat achter voor jou zo. Hopelijk kan je ze eens opzoeken in Amerika. Mooi reisdoel zo. En hopelijk blijft de vriendschap, al zal het wat veranderen.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jul 2017 11:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

We hebben het redelijk uitgepraat, al werd het eerst alleen maar erger. Maar voel me nog wel een beetje verdrietig ofzo. Volgens mij ook beetje last van hormonen. In elk geval moet ik nu gezellig gaan lunchen met de schoonfamilie, nog voor Vaderdag.
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 11:21

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat verdrietig rapa nui! Dat is ook gewoon heel moeilijk. Heel gaaf voor hen maar ik snap wel dat je het moeilijk vind en zij vindt het vast ook moeilijk om jou hier achter te laten. Hopelijk blijven jullie elkaar -minder vaak maar maar wel regelmatig- zien en veel spreken!

Ik wil even kwijt dat ik net mijn spullen heb gehaald. Die klojo zei 11h. Ik kom om 5 of 10 over elf, want ik wilde ook niet te laat gaan, geen idee hoe lang ik bezig zou zijn en zou huilen enzo, straks komt ie na een uur binnen als ik een hoopje ellende ben. Issie er gewoon nog. Dat was ongemakkelijk en niet vriendelijk en hij is weggegaan zonder iets te zeggen. Dus. Oh en al mijn spullen stonden al klaar. Verzameld op de eetkamer. Mijn wijnglazen ingepakt in bubbelwrap. Wat aardig toch van hem he?
Laatst gewijzigd door Whatever op 02 Jul 2017 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 11:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Had je hem wakker gemaakt Bliss of vanochtend? Vervelend dat het eerst erger werd maar soms moet de lucht even geklaard worden. Wel goed afgesloten daarna?
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jul 2017 11:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah wat rot Whatever. Meh.
<<

Anoniem237

Bericht 02 Jul 2017 11:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever, ten eerste vind ik net natuurlijk enorm verdrietig voor je en misschien speel ik nu ook wel een beetje advocaat van de duivel. Maar is het niet relatief normaal dat heftige verliefdheid met de tijd overgaat in houden van?
De aandacht die jij in het begin van jullie relatie kreeg, verwacht je diezelfde vorm aandacht nu ook nog?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 11:52

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nee,maar ik verwacht we dat mijn vriend het leuk vind om tijd met me door te brengen. Dat hij niet als we elkaar op zaterdagavond zien na een week hij zondag na de lunch alweer zich aan me ergert omdat ik toch niet al weg ga en mijn winkelplannen veranderd zijn. Die me ieder weekend minder wil zien omdat hij tijd voor zichzelf nodig heeft (terwijl we elkaar al max 1 avond en 1 dag in de week zien) maar wel al zijn andere vrije tijd volplant met sporten, familie of vrienden. Die letterlijk zegt dat anderen niet teveel zijn maar Ik wel. Ik verwacht af en toe een complimentje of liefde. Hij heeft letterlijk gezegd "dat hij het niet meer voelt en geprobeerd heeft van me te houden". Hij vind me nog steeds leuk en lief en sexy en alles maar hij voelt er niets meer bij.

Naja, dat is niet houden van denk ik he?

Ik denk dat er helemaal geen houden van geweest is voor hem. Kortstondige verliefdheid een aantal maanden en geen ballen om te bekennen dat dat bij hem niet in liefde is over gegaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Jul 2017 13:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat een hoop gedachten heb je dan he whatever, als zoiets gebeurt. Sterkte!

Ik had net een heel onbevredigend gesprek met m'n zoon. Het ging ongeveer zo:
'Dat jongetje heeft dezelfde zwembroek als mij!'
- 'als ik'
'Nee mama, als mij, jij hebt geeneens een zwembroek'
-'dat klopt maar het is netter om te zeggen dezelfde zwembroek als ik'
'Maar ik hoef niet altijd netjes te praten!'
- 'ok'
#teammaple🍁
<<

Anoniem197

Bericht 02 Jul 2017 13:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Haha un, heerlijk is dat he. Ik verbeterde mijn zoon ook laatst en hij reageerde op dezelfde soort manier. Zo grappig!
<<

Anoniem237

Bericht 02 Jul 2017 14:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever: Nu je het zo zegt, snap ik je inderdaad wel.
Ik vind het heel rot voor je. Sterkte!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jul 2017 15:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whatever schreef:Had je hem wakker gemaakt Bliss of vanochtend? Vervelend dat het eerst erger werd maar soms moet de lucht even geklaard worden. Wel goed afgesloten daarna?


Ja ik had hem wakker gemaakt. Tot na tweeën liggen praten en slecht geslapen daarna, dus voel me niet top. Hij zoekt wel weer toenadering nu, maar duurt bij mij altijd even voor ik het van me af kan zetten.

Wat stom dat hij er toch was en dat ie onaardig was, waar is dat nou voor nodig? Heb jij nog een beetje geslapen?
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 16:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wel fijn dat je het alsnog uitgesproken hebt dan. Wel jammer dat je erna alsnog niet lekker hebt geslapen. Komt vast goed dan als hij nu weer toenadering zoekt.

Ja ik weet het niet. Ik deed ook niet heel aardig maar ik schrok me rot en app te eerst gelijk vriendin "Jezus hij is er nog" en deed beetje kortaf toen hij zei dat mijn spullen op de tafel stonden van "Ok geweldig thanks". Maar van hem ook echt niks. Tja. Het is over.

Urban Naked schreef:Wat een hoop gedachten heb je dan he whatever, als zoiets gebeurt. Sterkte!

Ik had net een heel onbevredigend gesprek met m'n zoon. Het ging ongeveer zo:
'Dat jongetje heeft dezelfde zwembroek als mij!'
- 'als ik'
'Nee mama, als mij, jij hebt geeneens een zwembroek'
-'dat klopt maar het is netter om te zeggen dezelfde zwembroek als ik'
'Maar ik hoef niet altijd netjes te praten!'
- 'ok'


Haha ja sorry, mijn hoofd stroomt een beetje over op het moment en dan reageer ik op iemand en dan begin ik te praten/schrijven en dan komt er vanzelf een heel verhaal. :palm:

Vet mooi gesprek, wel grappig maar niet altijd leuk als ze zo slim en bijdehand worden haha!! :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jul 2017 17:32

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb geen zin om te koken, maar wel honger. Dus zal toch wel moeten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 02 Jul 2017 17:46

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Silly-One schreef:Ik heb geen zin om te koken, maar wel honger. Dus zal toch wel moeten.


Ik zou iets laten bezorgen :thumbup:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jul 2017 18:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb nu al een maand over qua geld. Iets met belastingdienst, ex die niet betaald en o ja een motor die in puin ligt.
Ik geloof dat ik nog 75 euro heb voor de rest van de maand.....
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jul 2017 19:13

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja hier alles weer koek en ei gelukkig.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2017 21:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ging vandaag paddle boarden op de rivier en werd ingehaald (pas na een half uur ofzo) door een canadese kano (een tour met 6 mensen en een gids). Hoor ik achter me: 'jongens, beetje beschamend dat 1 meisje op een paddle jullie 6 eruit roeit!' Gevolgd door: 'nee, maak je maar geen zorgen, dat is Feline and she's a machine!' Zo lief! Hij heeft me leren paddle boarden en is zo trots op me, doet me echt wat.

Vorige week kwam ik ze ook al tegen, 12 japanners en een andere gids.. roept ineens de hele boot: Hi Feline! Ik moest echt heel hard lachen want had 't echt niet zien aankomen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 02 Jul 2017 22:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wij hebben de hele avond met R in het ziekenhuis gezeten. Gisteren spuugde hij al een aantal keer na de voeding en na 16:30 dronk hij sowieso slecht.
Wij dachten door vermoeidheid, hij is afgelopen week voor het eerst naar de gastouder geweest omdat ik weer moest werken, en zaterdag zijn we een hele poos weggeweest.
Maar 's nachts kreeg hij koorts en ook had hij geen poepluiers meer.
Overdag hebben we het in overleg met de HAP nog aangekeken maar aangezien er geen verbetering was moesten we toch langskomen.
Wij voelden ons echt twee aanstelleres, maar aangezien R nog geen 3 maanden is moest het echt.

Gelukkig blijkt het alleen een virus te zijn waardoor hij flink verkouden is, en hij heeft nu ook diaree.
We zijn dus weer naar huis gestuurd met neusspray en druppels zodat hij hopelijk wat beter gaat drinken en dan zou hij snel weer op moeten knappen.

Maar wat sneu zeg, al die onderzoeken bij zo'n kleintje, vooral het bloedprikken. Er kwam amper wat uit en aangezien ze twee buisjes moest hebben, bleef ze maar in die voetjes knijpen :(
10.04.17
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 02 Jul 2017 22:29

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ah sneu is dat het Saga dat bloedprikken, bij Es moesten ze een paar maanden geleden 6 buisjes bloed afnemen, er kwam op het laatst haast geen druppel meer uit haar. Vervelend ook een virus, beterschap.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 02 Jul 2017 22:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Jeetje, ik vond 2 buisjes al zoveel uit mijn kleine jongen!
Heel sneu ja, hij ging steeds maar harder gillen ook.
Gelukkig ligt hij nu lekker tevreden naast mij in zijn ledikant te slapen, maar het heeft toch best veel indruk gemaakt op mij merk ik.
Dankjewel!
10.04.17
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 22:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh wat sneu zo'n kleintje Saga! En je bent dan echt geen aansteller hoor, ook niet als je toch weer met neusspray naar huis mag! Die hele kleintjes moet je toch echt goed in de gaten houden! Je zat daar niet met een snotterende kleuter die een middag oorpijn had! En bloedprikken is heel sneu inderdaad. Vond ik altijd bij alle kindjes zielig!

Ik wil kwijt dat ik blij ben dat het op en af gaat hier. Vriend liet zich vanavond heel erg kennen door ruzie te zoeken op Whatsapp en ik heb het 1x rustig mezelf mezelf uitgelegd en daarna zijn boze appjes genegeerd. Ik heb het weekend al mijn vriendinnen telefonisch extreem mogen lastig vallen, en ouders en zus. Gisteren met zus fancy gaan eten en cocktails drinken. Vanmiddag even samen plantjes kijken en kopen en samen gekookt, gegeten en dronken geworden. Morgen even niks en dan (net last minute gekocht) dinsdagmiddag/avond mag ik met haar en vriendinnetje dat ik ook ken mee naar Robbie Williams in Nijmegen. Woensdagavond ga ik met vriendin eten. Donderdag avond in Leiden uit eten met vriendin.

En dan heb ik gewoon alweer 1 week overleefd! Gaat vast goed komen! Af en toe hysterisch huilen :smile: en veel afleiding en lieve mensen!
Laatst gewijzigd door Whatever op 02 Jul 2017 23:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 02 Jul 2017 22:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sterkte WA, Heel goed dat jij niet in zijn ruzie mee gaat. En idd soms even huilen en door gaan en dat komt het wel weer goed.

Ik lig helaas wakker in bed..
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jul 2017 23:11

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Blegh, vervelend is dat. Weet je waarom?

Ik ben een piekeraar en lig vaak wakker terwijl ik wel moe ben, maar ik doe nu soms van die guided mindful meditaties op mijn telefoon met oordopjes voor het in slaap vallen. Werkt best goed. Is dat iets? Of ben je gewoon niet moe genoeg?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron