Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo juli!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Jul 2017 08:28

Hallo juli!

De eerste dag van juli is begonnen!
Wat heeft juli voor jou in petto?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2017 08:30

Re: Hallo juli!

Vanmiddag een meeting in Groningen!

Verder niet echt heel veel bijzonders eigenlijk. Halverwege deze maand is het alweer 4 jaar geleden dat m`n vader is overleden. Gaat echt heel snel.
M`n beppe is wel 85 geworden afgelopen woensdag en daarvan hebben we nog een feestje in juli.
Lekker rustige maand. Ik hoop veel series te gaan kijken, want dat is er door alle drukte afgelopen maanden een beetje bij ingeschoten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jul 2017 08:34

Re: Hallo juli!

De eerste van de maand is tegenwoordig leuk omdat onze zoon dan precies een maand ouder is.

Verder:

Vandaag heb ik weer m'n eerste bruiloft om te fotograferen. Spannend! Volgende week nog één.

Volgende week is ook de groep 8 musical van m'n kleine zusje! Ik weet zelf nog zo goed hoe dat was en nou doet zij 't al.

19 juli zijn wij zes jaar samen en dat vieren we bij de Librije! En nachtje weg. Heel veel zin in!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem201

Bericht 01 Jul 2017 08:35

Re: Hallo juli!

Woehoooeee Juli!!! Over 4 dagen wordt mijn zoon alweer 8 jaar. Mijn cadeaudochter wordt eind juli ook 8 jaar. 31 juli begint onze vakantie en we zijn nu onderweg om kennis te gaan maken met ons nieuwe gezinslid. Een puppy en deze verwelkomen we dan volgende week.
Wat mij betreft een leuke maand voor de boeg.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 01 Jul 2017 08:36

Re: Hallo juli!

Juli wordt op mijn werk heel druk, hopelijk met een nieuwe collega erbij, die komt proefdraaien. Mijn zusje gaat over 1,5 week trouwen & daar ben ik ceremoniemeester voor, dus leuk, spannend & druk! Verder in huis verder, spullen voor onze zoon uit gaan zoeken en bestellen en voorbereiden voor het kamertje. Eind juli de 20 weken echo.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Jul 2017 08:42

Re: Hallo juli!

Ik ga deze maand heel veel klussen. Gisteren de sleutel gekregen van ons huis, dus aankomende maand hard aan de slag. Ik heb afgelopen week geregeld dat ik tussendoor nog een weekje vrij ben (van woensdag tot woensdag).

Volgende week komen mijn ouders terug van hun reis door Canada. Superleuk dat ze dan ook het huis kunnen zien. Mijn vader is midden juli ook nog jarig en hier in Nijmegen is de Vierdaagse binnenkort weer en een vriendin loopt mee. Dus eigenlijk wil ik die ook nog wel aanmoedigen.

Heb heel veel zin in deze maand.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Jul 2017 08:45

Re: Hallo juli!

Vandaag meeting in Groningen.
Juli staat verder in het teken van veel werken en weinig mijn man zien. Niet echt een leuk vooruitzicht.

Hopelijk krijg ik ergens in de komende 2 weken goed nieuws waarop ik zit te hopen.
Edit: Mijn goede nieuws zijn meerdere goede echo's hopelijk!
Laatst gewijzigd door Burn op 01 Jul 2017 20:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 01 Jul 2017 08:46

Re: Hallo juli!

Ik heb een dure en drukke maand.
Een poes die gesteriliseerd gaat worden, weekend Terschelling waar ik onwijs zin in heb. Even weg van alles.
Leuk uitje met collega's over 2 weken. Toertocht met oude dafjes.
Een auto die voor de apk moet, en in ieder geval 3 verjaardagen.
Drukke maand dus wel.

Oh ja en straks dus de meeting in Groningen!
<<

Anoniem331

Bericht 01 Jul 2017 08:47

Re: Hallo juli!

Oh en niet te vergeten.... De zomervakantie die voor de kinderen dan eindelijk begint!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jul 2017 08:54

Re: Hallo juli!

Voor mij een drukke en afwisselende maand:
- meeting Groningen
- diploma-uitreiking vriend
- laatste afrondingen werk voordat het 'jaar' om is
- hard werken aan een boek om dat zo ver mogelijk te krijgen zodat het in september hopelijk ri. proefdruk kan.
- BBQ van het werk
- feestje van vriend vanwege diploma
- opa en oma van vriend gaan verhuizen
- zusje gaat verhuizen (200 km verderop)
- vakantie naar Denemarken / Noorwegen
08/2018
05/2021
<<

Anoniem245

Bericht 01 Jul 2017 08:55

Re: Hallo juli!

Juli alweer, we zitten in de tweede helft van het jaar al!

Vanavond heb ik concert, en morgen gaan we een boottocht maken met de familie van mijn vriend.
Verder heb ik nog een aantal concerten staan inclusief repetities dus redelijk druk.
De 17 wordt ik geopereerd en lig ik 3 weken eruit, en daarna begint mijn vakantie, dus nog 2 weken werken en dan 6 weken niks!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jul 2017 09:08

Re: Hallo juli!

Juli we hebben veel feestjes

Morgen high tea met familie van mijn man oma word 89
Volgende week zaterdag broer van man jarig en oom en tante 50 jaar getrouwd. De feestjes zijn tegelijk dus word elk naar 1 feestje
17 tot 21 juli de 4 daagse mijn ouders lopen mee. Al zal mijn vader 1 dag lopen denk ik. Ik wil proberen er een dag heen te gaan als verassing.
22 juli word ons nichtje alweer 1

Eind juli begin vakantie . Maar we gaan niet weg want word waarschijnlijk dan ergens geopereerd
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Jul 2017 09:27

Re: Hallo juli!

Ja, alweer juli! Het gaat snel.

Sowieso voor mij bijna vakantie, ik hoef nog maar twee weken te werken. Volgens mij staat er al best veel gepland in julie, eens even denken.
Vanmiddag gaan we waarschijnlijk richting Dusseldorf, start van de Tour de France kijken. Dat is vanaf hier best dichtbij. Morgen komen er vrienden langs, we gaan spelletjes doen en ze eten mee. En de Tour de France komt dan 20 kilometer verderop langs, dus we gaan even kijken.
Donderdag is mijn laatste les Italiaans van deze cursusreeks.
Volgende week zaterdag komen er vrienden eten hier. Iedereen maakt dan een gang, en omdat het hier is maken wij het hoofdgerecht. Ik moet alleen nog bedenken wat dat dan moet worden!
Op 13 juli is mijn laatste 'werkdag', diplomauitreiking van de afstudeerders en daarna een barbeque met alle collega's.
Verder ga ik in mijn eerste week vakantie een nachtje weg met mijn zus, we moeten nog wel bedenken waarheen. Verder is dat een saaie week, want mijn man loopt de vierdaagse dus dan zit ik alleen thuis verder. Komt wel goed, maar dan heb ik verder nog niet echt plannen. Ik ga wel even kijken of ik dan nog met vriendinnen kan afspreken of zo.
Verder ga ik eind juli nog naar een vriendin, lekker samen de stad in, eten, terrasje pakken etc.
31 juli of 1 augustus gaan we op vakantie, dus heel misschien is dat ook nog in juli. :smile:
<<

Anoniem298

Bericht 01 Jul 2017 10:47

Re: Hallo juli!

Burn schreef:Vandaag meeting in Groningen.
Juli staat verder in het teken van veel werken en weinig mijn man zien. Niet echt een leuk vooruitzicht.

Hopelijk krijg ik ergens in de komende 2 weken goed nieuws waarop ik zit te hopen.


Ik hoop het ook zo voor je! Jammer dat je je man weinig ziet komende maand.

Frankie, veel succes en plezier met klussen! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Kira en sarah, sterkte alvast met jullie operatie. Wat gaat er gebeuren?

Pippa, leuk dat je ceremoniemeester bent op de bruiloft van je zusje! Ben je nog goed geslaagd voor een oufit? Betekent een nieuwe collega dat je minder hoeft te werken? Zou fijn zijn!

Marin, leuk dat je weer bruiloften gaat fotograferen! En je kleine zusje alweer in groep 8 (en dus volgend jaar een brugpieper?)! Time flies!

Stuit, wat leuk een puppy!

Cotton, de tijd gaat zó snel, voor m'n gevoel is het nog maar kort geleden dat je hier vertelde dat je vader overleden was. Sterkte iig, die dag blijft je toch altijd bij. Veel plezier vanmiddag (ook voor Popcorn en de anderen die gaan)!

Hier is de maand juli niet heel druk.
Vrijdag is de laatste schooldag van m'n dochter en die sluiten we af met een leuke fotoshoot.
Zaterdag 8 juli houd ik een soort open huis/verjaardag voor familie en vrienden, omdat we eindelijk klaar zijn met de verbouwing. 13 juli staat de ziekenhuiscontrole voor F. weer gepland, dat blijft natuurlijk spannend.
Verder heb ik mijn oudste dochter beloofd dat we elke week iets leuks gaan doen en zij mag dan kiezen wat (pretpark/dierentuin/speeltuin/zwembad). Halverwege juli moet ik nog een keer naar de bedrijfsarts en eind juli wordt m'n kleine nichtje alweer 1 jaar!
<<

Anoniem315

Bericht 01 Jul 2017 11:25

Re: Hallo juli!

Juli. Hmmm.. de zomervakantie begint over 3 weken. Dat betekent voor mij eerst dat ik in de 1e vakantieweek begin met het klaarzetten/inrichten van de klas voor het nieuwe schooljaar. Ik ga de taalmethode loslaten volgend jaar en dus de methode herschrijven voor groep 4 en 5 en daar heb ik zin in!

Verder hoop ik dat de bovenverdieping klaar is. Die is verbouwd en de afrondende fase (lees: stukadoor er in en afwerking timmerwerk) is nu gaande. Hopelijk volgende week verven en behangen enzo! Dan kan onze jongste uk er gaan slapen.

In augustus hebben we een mini vakantie en wat leuke feesten op de planning.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 01 Jul 2017 11:54

Re: Hallo juli!

Nog 3 weken school en dan lekker vakantie.
Ik wordt weer een jaartje ouder.
Wordt als het goed is deze maand weer tante
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Jul 2017 12:46

Re: Hallo juli!

Ergens deze maand wordt ons dochtertje geboren :heart:

Verder dus ook geen plannen :laughcry:
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 01 Jul 2017 12:51

Re: Hallo juli!

Geen echte plannen nog. Eigenlijk had J vorige week geboren moeten worden, dus qua plannen was het idee dat ik weer een beetje op de been zou raken en we zouden wennen aan de nieuwe situatie deze maand. Nu is ze al bijna een maand oud, ben ik weer voor 90% hersteld en blijkt ze een hele makkelijke baby. Zijn nu dus weer langzaamaan plannen aan het maken.
Het zal vooral een maand van eerste keren worden voor J en ook al slaapt ze overal doorheen, voor ons is het wel speciaal. Net al naar haar eerste (prikkelarme) kermis geweest. Ik wil deze maand nog een keer hoi gaan zeggen op mijn werk en bij wat dingen langsgaan. Er zal waarschijnlijk ook nog wat bezoek komen als verlaat kraambezoek.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 01 Jul 2017 13:03

Re: Hallo juli!

Nog 5 dagen werken dan zit dit schooljaar erop. Zijn voor mij ook de laatste dagen van dit jaar dat ik werk. Verder de laatste dingen in de babykamer afmaken. Verder niet echt plannen.
10-08-2017 ♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Jul 2017 14:25

Re: Hallo juli!

Ik ben morgen jarig en eind van de maand hebben we lekker vakantie. Nog niks geboekt, lekker last minute.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 01 Jul 2017 20:35

Re: Hallo juli!

Juli alweer, pff het gaat zo snel! Ik begin maandag bij mijn stage adres! Ik heb er zóveel zin in. Ik ga stage lopen bij een marketingbedrijf voor een halfjaar. Daarnaast gaan we nog een paar locaties voor onze bruiloft bekijken en naar Breda Live. Maar verder nog geen plannen.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Jul 2017 20:55

Re: Hallo juli!

Leuke dingen, CC!

Ik begon juli met gymmen met mijn zoon en een meeting :)
Verder hopelijk komende week op kraamvisite bij een goede vriendin, donderdag zomerfeest bij mijn broertje in de dorpsgemeenschap, volgend weekend weekenddienst, de week erna mag mijn dochter proefdraaien op de basisschool, die week erop schoolreisje en afscheid van de peuterspeelzaal. Geen grote dingen dus en verder gewoon werken. In augustus eindelijk vakantie!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 01 Jul 2017 21:04

Re: Hallo juli!

In tegenstelling tot de maanden mei en juni wordt juli een rustige maand voor ons en heb ik vanaf eind juli vakantie. Heerlijk! Kijk er naar uit.
Verder helemaal niks bijzonders op de planning.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 01 Jul 2017 21:37

Re: Hallo juli!

Allemachtig!

We hebben morgen een barbecue van een collega/vriend van mijn man. Volgende week een barbecue met de straat (althans een klein deel van..). Ik krijg m'n nieuwe auto. Ik sluit m'n weken als kraamvrouw af. Aan het einde van de maand vieren we mijn moeders verjaardag met een ... barbecue haha! Op die dag is H ook alweer 2 maanden.

Verder wil ik nog wat afspraken maken met vriendinnen.
L2014 & H2017
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:27

Bericht 02 Jul 2017 17:03

Re: Hallo juli!

Klussen in de babykamer en misschien al een begin maken aan de renovatie van de trap :)
Verder 27 juli de 20 weken echo.

En voor de rest....geen vaste plannen, we zien het wel
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers