Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Jun 2017 13:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Leipe Loetje schreef:Zo Saga, wat is jouw verlof snel gegaan zeg! Ik denk dat iedere moeder het best moeilijk vindt om weer aan het werk te gaan hoor. Je bent in ieder geval niet de enige :wink: Ik had er beide keren ook moeite mee, maar vond het erg fijn om weer gewoon "volwassen" gesprekken te hebben en weer even helemaal alleen voor mezelf bezig te zijn. Komt allemaal goed, echt waar. Heel veel succes!

Ik kan eind juli bij de neuroloog terecht. Heb al geïnformeerd bij omliggende ziekenhuizen, maar allemaal even lange wachtlijsten. Jammer, maar helaas!


Jammer dat je dan pas terecht kunt, misschien heeft dat met de vakantieperiode te maken ook?

Het ging hartstikke goed gisteren gelukkig. Het was wel meteen weer een lange dag (10 uur) dus ik was echt gesloopt 's avonds. En R heeft het hartstikke goed gedaan bij mijn moeder, maar sliep heel diep toen ik thuis kwam, dus kon hem pas vannacht toen hij wakker werd voor voeding weer knuffelen.
10.04.17
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Jun 2017 14:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik denk dat ik te hard reed bij een laser controle. Volgens mij reed ik 70 en mag je er 50.
Het is ook zo'n stomme weg! Kaarsrecht asfalt, zonder zijstraten en een enkele baan ( hele brede berm en dan de andere baan) mja, helaas, zo zonde van het geld!
30-04-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Jun 2017 14:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:
Caro schreef:Ik baal dat Max wéér is uitgevallen.
Ja stom maar wat is die Ricciardo toch een onwijs sympathieke gast. En dat is dan weer leuk om te zien.

Maar uiteraard mag jij balen van je baalmomentje!


Ik vind het wel leuk dat jij mijn baalmomentje kan waarderen. En inderdaad, die Riccardio is zon leuk blij ei! Die mag best bij de volgende borrel, toch?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Jun 2017 14:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Het gezeik op mijn opleiding. Ik heb mijn propedeuse gehaald, maar in de administratie is het te laat verwerkt, waardoor nu mijn Bindend Negeatief Studieadvies in werking is gezet. Wat dus betekend dat ik al een periode illegaal onderwijs volg, want het college geld is terug gestort. De tentamens van afgelopen periode zijn misschien ook voor niks gemaakt.
Ik heb duidelijk op tijd aangegeven dat mijn studie contract omgezet moest worden, maar door drukte van de opleidingscoördinator is dat te laat gebeurd. Ik hoop dat hij het allemaal nog recht kan draaien, want anders ben ik 3 jaar voor niks bezig geweest en kan ik heel snel een andere opleidingsplek gaan zoeken. Niet dat ik daar zin in heb, maar ja.
Ik word gewoon moe van dit gezever.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Jun 2017 14:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jeetje, dat is naar SO :( Hopelijk kan alles nog een beetje op tijd rechtgezet en is niet alles voor niets geweest.

Ik baal omdat ik een pakketje verwacht, maar niet zeker weet of die vandaag komt. Eigenlijk wil ik nog even naar de AH, maar ja, zul je net zien...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

anoniem196

Bericht 27 Jun 2017 18:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Rose. schreef:Jeetje, dat is naar SO :( Hopelijk kan alles nog een beetje op tijd rechtgezet en is niet alles voor niets geweest.

Ik baal omdat ik een pakketje verwacht, maar niet zeker weet of die vandaag komt. Eigenlijk wil ik nog even naar de AH, maar ja, zul je net zien...


Via postnl? Ik hen de postnl app. Dan zie je meteen welke dag en tijd vak ze komen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 28 Jun 2017 07:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ikknutsel schreef:
Rose. schreef:Jeetje, dat is naar SO :( Hopelijk kan alles nog een beetje op tijd rechtgezet en is niet alles voor niets geweest.

Ik baal omdat ik een pakketje verwacht, maar niet zeker weet of die vandaag komt. Eigenlijk wil ik nog even naar de AH, maar ja, zul je net zien...



Via postnl? Ik hen de postnl app. Dan zie je meteen welke dag en tijd vak ze komen.


Ik had geen track en trace code, maar had op de site gezocht naar het tijdvak. Uiteindelijk gegaan toen mm vriend thuis was en blijkbaar waren liepen ze achter, want toen is het geleverd.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jun 2017 07:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn net nieuwe bril zomaar in tweeën breekt. En ik zonder bril op zoek moest naar mijn oude bril. Heel handig als je hoge sterkte hebt.
Afbeelding
<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 14:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh janken Sarah! Ik had dat een paar maanden terug ook, was echt niet prettig. Zeker niet als je je bril nodig hebt.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Jun 2017 11:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal ervan dat mijn zoontje het ineens weer zo moeilijk heeft met afscheid nemen en dergelijke. Ik heb de hele ochtend meegedraaid op de sportdag van zijn school (leuk om te doen maar ook een forse tijdsinvestering) en elke keer als ie me zag ging ie huilen dat hij met me mee naar huis wilde. Ik ging hem daarom maar een beetje vermijden. Toen de sportdag voorbij was en de kinderen weer naar school gingen, was het drama compleet :(
Ik denk dat ik de middag maar vrij neem en BSO afbel.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Jun 2017 12:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah, wat sneu is dat Caulfield. Hoe oud is je zoon?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Jun 2017 12:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat sneu!



Ik baal ervan dat er vannacht alweer een poging tot inbraak is geweest op mijn werk. Weer een hoop schade en geregel
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem313

Bericht 29 Jun 2017 12:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

SoGood schreef:Ah, wat sneu is dat Caulfield. Hoe oud is je zoon?


Hij is 5, en hij doet vaak heel stoer. Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschreeuwt. Maar waarom?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 30 Jun 2017 15:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aww Caulfield, arm mannetje. Ging het vandaag weer wat beter met hem?

Ik baal omdat de ouders van een klasgenootje tegen hun kind hadden gezegd dat mijn zoon stout is (en hij dat vervolgens weer aan mijn zoon ging vertellen en hem troosten omdat hij daar (begrijpelijkerwijs) een beetje verdrietig van werd). Ja, hij doet soms zeker dingen die niet door de beugel kunnen, maar we bewegen hemel en aarde om hem te helpen en om hem juist te leren dat hij lief en goed is, ook al gaan sommige dingen niet goed. En er zijn ook heus kinderen die ik geen goede invloed vind hebben op mijn kind, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan te zeggen dat dat een stout kind is. Ik dacht dat die zienswijze wel algemeen geaccepteerd was inmiddels, maar blijkbaar niet. :nopompom:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Jun 2017 20:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caulfield wat moeilijk voor jullie allebei.

Dora, jeetje, dat s zeker balen.

LG wat stom zeg. Zelf heeft mijn dochter ook wel speel maatjes die wat ongehoorzaam zijn. Maar zoiets zou ik toch echt niet zeggen. Bah :(
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jun 2017 21:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kees schreef:Ik denk dat ik te hard reed bij een laser controle. Volgens mij reed ik 70 en mag je er 50.
Het is ook zo'n stomme weg! Kaarsrecht asfalt, zonder zijstraten en een enkele baan ( hele brede berm en dan de andere baan) mja, helaas, zo zonde van het geld!

Ik ben twee weken geleden op de bon geslingerd met 23 km/u te hard bij ons in de polder, had ik leuke dingen voor kunnen doen... Andere kant is, ik rij er al 10 jaar te hard en het had meer kunnen zijn.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jul 2017 01:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn man het haar van D heeft laten verknippen door de kapper. Het is millimeterwerk geworden, zelfs bovenop. Balen is een understatement, ik vind het echt zoooooo uitermate k*t. Twee jaar gespaard voor zijn mooie bosjes haar en in tien minuten: weg.

Ik weet dat het weer aangroeit enzo, maar toch. Ik had nog zo gezegd: GEEN tondeuse! :thumbdown:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem197

Bericht 01 Jul 2017 05:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik snap goed dat het balen is lady! Ik zou daar ook van balen. Wat vindt jouw man ervan?
<<

Anoniem316

Bericht 01 Jul 2017 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oohh dat is zeker balen Lady. Herinner me door jouw verhaal het verhaal van een kennis van mij. Die haar vriend had zonder haar medeweten de tondeuse over het koppie van hun toen 6 maanden oude zoontje gehaald want 'dan zou het mooier teruggroeien'. Echt... het zag er ook gewoon niet uit.
<<

Anoniem257

Bericht 01 Jul 2017 08:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oooh zonde Lady!
<<

Patsy

Bericht 01 Jul 2017 08:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oooh Lady, dat zou ik ook zó erg vinden. Logisch dat je niet blij bent.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Jul 2017 08:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee schreef:Oohh dat is zeker balen Lady. Herinner me door jouw verhaal het verhaal van een kennis van mij. Die haar vriend had zonder haar medeweten de tondeuse over het koppie van hun toen 6 maanden oude zoontje gehaald want 'dan zou het mooier teruggroeien'. Echt... het zag er ook gewoon niet uit.

Doen ze bij m'n vriend in de familir allemaal. Cultuur.
No way dat dat hier ooit gaat gebeuren. Zo zielig!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Jul 2017 08:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ohhh daar zou ik ook van balen Lady!! Wat was zijn gedachten er achter?


Ik baal dat er weken achter elkaar prachtige huizen te koop komen, en dat nu we 'echt' kunnen gaan zoeken er gewoon al 2 weken lang niets is :nopompom:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Jul 2017 12:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh no, Lady! Erg hè. M'n schoonmoeder heeft eens m'n neefje geknipt terwijl ze niet kan knippen. Het was zo sneu, het zag er niet uit. Zelfs de kapper kon er niet veel meer aan doen. Arme kind heeft weken voor lul gelopen!

Ik baal van m'n kater, maar het was wel gezellig dus vooruit.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jul 2017 13:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nooos Lady daar zou ik vet boos om worden. Hallo! Waarom vond je man dat wel een goed idee?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers