Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Photobucket geblokkeerd :(

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Jun 2017 06:50

Photobucket geblokkeerd :(

Sinds vandaag moet m'n photobucket geüpgrade worden om nog te kunnen gebruiken voor het plaatsen van foto's op een site als deze. Meh!
Ik vond de app de laatste tijd toch al irritant (opstarten duurde 6 jaar) dus weet nog niet of ik voor de upgrade ga. Wie wel?
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25107

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jun 2017 07:12

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Oh wat stom. Ik zat me vooral steeds aan alle advertenties te ergeren! Is er een goed alternatief?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2017 08:05

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Oh irritant!
Ik heb een betaalde versie gekocht vorig jaar want m'n account was vol en ik wilde niet switchen. Maar nu plaatst ie de foto's altijd in een andere map dan de standaard bucket. Heel irritant ook. Maar ja heb er nou al voor betaald.
Ik ken ook geen goed alternatief.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Jun 2017 08:11

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik vind Photobucket ook zoooooo slecht maar wil ook vooralsnog niet switchen vanwege de foto's die erop staan. Is MijnAlbum niet iets?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 08:19

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik heb dat ook UN, irritant! Heb nu de MyAlbum app gedownload maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Ik hou je op de hoogte :wink:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jun 2017 08:21

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik gebruik gewoon altijd de mobiele site van MyAlbum.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 08:26

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Afbeelding

Hier een foto van een lama vanuit MyAlbum. De app snap ik niet maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de mobiele site beter werkt en dat is ook zo!

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2017 08:31

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Haha die lama.

Talk me through it. Mobiele website, foto's gewoon makkelijk te uploaden? Makkelijk een img link te kopiëren al met de juiste html code? En oh ja wat ik irritant aan photobucket vind (en ook aan Facebook trouwens, bij insta kan dat wel) is de map selecteren waar je de foto uit wilt halen. Dus geen gigantische chronologische foto feed roll van je telefoon maar gewoon de juiste mapjes die je (ik) zo keurig heb gemaakt. Kan dat?
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 08:34

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Wacht ik verveel me toch, ik ga een stappenplan maken met printscreens.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jun 2017 08:39

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Marin schreef:
Talk me through it. Mobiele website, foto's gewoon makkelijk te uploaden? Jup
Makkelijk een img link te kopiëren al met de juiste html code? Jup (bb code)
En oh ja wat ik irritant aan photobucket vind (en ook aan Facebook trouwens, bij insta kan dat wel) is de map selecteren waar je de foto uit wilt halen. Dus geen gigantische chronologische foto feed roll van je telefoon maar gewoon de juiste mapjes die je (ik) zo keurig heb gemaakt. Kan dat?
Jup, dat kan. Afhankelijk van je telefoon/systeem/instellingen. Samsung heeft nog wel eens de neiging om bepaalde mapjes of ingangen restricties op te leggen, maar over het algemeen moet je gewoon kunnen uploaden vanuit de door jou gewenste map.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2017 08:45

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Elliot schreef:Wacht ik verveel me toch, ik ga een stappenplan maken met printscreens.


Haha oh wat lief, zit je op je werk? Ik kon zo blij worden van dit soort topics in de laatste maanden van m'n werk toen in geen fuck meer te doen had.

En nice, cotton!

Hopelijk heeft UN hier ook wat aan.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 08:47

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Oh stap 1 gaat al mis, want via de mobiele app kan ik geen foto uploaden. Ik heb de lama via de app geüpload, dat gaat wel goed. (Cotton, correct me if I'm wrong!)

Ok in de app moet je dus op nieuw album klikken en dan krijg je alle mapjes te zien die je op je telefoon hebt (chill!). Vink de foto's aan die je wilt uploaden, spreekt allemaal wel voor zich. Als je album klaar is moet je naar de mobiele site, naar het album en de foto's die je wilt delen. Klik op de foto en dan op de drie stipjes:
Afbeelding
Daarna op het deelicoontje:
Afbeelding
Daarna op link:
Afbeelding
En dan krijg je dit en kun je de link kopiëren:
Afbeelding

Als je photobucket gewend bent is het wel wat omslachtig hoor.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2017 08:51

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Maar het werkt! Photobucket zelf is ook omslachtig aan 't worden.
Bedankt voor de zeer duidelijke uitleg. Ik ga het in overweging nemen. :smile:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Jun 2017 08:54

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Wat Elliot zegt geldt voor iPhone. Uploaden kan enkel in de app en een losse foto delen kan enkel in de mobiele website. Je wordt vanuit de mobiele website wel naar de app verwezen als je wilt uploaden. De app wordt vast nog uitgebreid in de toekomst ;)

Voor Samsung/Android en andere systemen heb je gewoon de mobiele website (altijd het beste in Google Chrome) en geen app nodig.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Jun 2017 09:22

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik gebruik alleen maar myalbum. Ik vind het ideaal.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jun 2017 09:34

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Urban Naked schreef:Sinds vandaag moet m'n photobucket geüpgrade worden om nog te kunnen gebruiken voor het plaatsen van foto's op een site als deze. Meh!
Ik vond de app de laatste tijd toch al irritant (opstarten duurde 6 jaar) dus weet nog niet of ik voor de upgrade ga. Wie wel?

Hm, ik heb die melding vooralsnog nog niet ontvangen. Waarom twijfel je over de upgrade naast dat je Photobucket irritant vindt? Kost het veel moeite het te upgraden dan, of geld?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Jun 2017 10:04

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ha meer mensen dus met deze ongein. Behalve Carrie.
Nou wat me weerhoudt is dat ik het niet ok vind om geld te betalen voor iets waar ik me aan erger (slome app). Ik weet niet hoe duur het is trouwens. Daarvoor moet ik inloggen en ik weet even niet meer welk emailadres en alles en geen zin in trial&error op dit punt in m'n leven.
#teammaple🍁
<<

Anoniem298

Bericht 30 Jun 2017 10:09

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik heb ook nog geen melding ontvangen. Of geldt het alleen voor de app?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2017 10:21

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik vind het inderdaad prima om te betalen voor een app of service waar ik veel gebruik van maak. Maar als die vervolgens niet goed werkt, vind ik dat wel irritant.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jun 2017 11:08

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Urban Naked schreef:Ha meer mensen dus met deze ongein. Behalve Carrie.
Nou wat me weerhoudt is dat ik het niet ok vind om geld te betalen voor iets waar ik me aan erger (slome app). Ik weet niet hoe duur het is trouwens. Daarvoor moet ik inloggen en ik weet even niet meer welk emailadres en alles en geen zin in trial&error op dit punt in m'n leven.

Ah het kost ook nog eens geld die upgrade! Stom zeg. En inderdaad, slome kutapp, dus snap dat je geen zin hebt in meer frustratie dan er nu al is. En de desktopversie is ook zoooo langzaam en zoveel advertenties.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 11:29

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Marin schreef:
Elliot schreef:Wacht ik verveel me toch, ik ga een stappenplan maken met printscreens.


Haha oh wat lief, zit je op je werk? Ik kon zo blij worden van dit soort topics in de laatste maanden van m'n werk toen in geen fuck meer te doen had.

En nice, cotton!

Hopelijk heeft UN hier ook wat aan.



Ik was thuis maar m'n kind sliep en ik moest wachten tot hij wakker was :wink:
Inmiddels is hij wakker geweest, maar hij slaapt weer :laughcry: Nouja we zijn in de tussentijd wel naar de geitenboerderij geweest hoor! Leuk!

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Jun 2017 11:31

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Sinds vandaag moet m'n photobucket geüpgrade worden om nog te kunnen gebruiken voor het plaatsen van foto's op een site als deze. Meh!
Ik vond de app de laatste tijd toch al irritant (opstarten duurde 6 jaar) dus weet nog niet of ik voor de upgrade ga. Wie wel?

Hm, ik heb die melding vooralsnog nog niet ontvangen. Waarom twijfel je over de upgrade naast dat je Photobucket irritant vindt? Kost het veel moeite het te upgraden dan, of geld?



Ik kreeg de melding toen ik een foto had geüpload, toen ik naar dat scherm wilde gaan waar die linkjes gekopieerd kunnen worden kreeg ik ineens een plaatje in beeld over 3rd party hosting ofzo.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jun 2017 19:49

Re: Photobucket geblokkeerd :(

He getver ik heb het nu ook. En dan met zo'n snelheidsmeter. Stom zeg.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 30 Jun 2017 20:14

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Ik gebruik tinypic om foto's op fora te plaatsen. Allicht een alternatief.
<<

Anoniem257

Bericht 01 Jul 2017 14:01

Re: Photobucket geblokkeerd :(

Skyler schreef:Ik gebruik tinypic om foto's op fora te plaatsen. Allicht een alternatief.

Ik ook, maar alleen als ik via PC/laptop forum.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers