Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Anoniem 82

Bericht 28 Okt 2013 21:10

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy: ik heb geen ervaring met langer doorwerken tot het verlof. Wat voor werk doe je? Denk dat dat ook wel uitmaakt, kantoorwerk zal bijvoorbeeld langer te doen zijn dan werk waarbij je bijvoorbeeld de hele dag moet staan. Ik werk op het moment niet, dat vind ik voor nu ook echt een hele opluchting. En na de bevalling kijken we wel weer verder.