Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

<<

anoniem224

Bericht 27 Jun 2017 12:54

Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ik wil al heel lang een derde gaatje in mijn oor. Ik heb maar kleine oortjes dus denk dat hij door het kraakbeen heen moet, kan ik ze dan alsnog laten schieten of is piercen toch beter?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jun 2017 12:59

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Volgens mij is in alle gevallen piercen beter dan schieten.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jun 2017 13:14

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Elliot schreef:Volgens mij is in alle gevallen piercen beter dan schieten.

Dit.
<<

anoniem224

Bericht 27 Jun 2017 17:12

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Oh, dan is de keus inderdaad makkelijk.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jun 2017 17:30

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Door het kraakbeen zou ik altijd laten piercen.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 29 Jun 2017 08:45

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ik ben voor mijn derde gaatje toen naar de juwelier gegaan. Die kunnen beoordelen of ze het aandurven te schieten of niet. Zodra het in de buurt van het kraakbeen komt doen ze dat niet en is piercen beter. Bij mij lukte schieten nog net.
Afbeelding
<<

Anoniem252

Bericht 29 Jun 2017 08:52

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ik heb ze gewoon laten schieten.
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 09:07

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ik ben bij Lucardi geweest, die durven het niet aan. Ik ga zo nog even naar de juwelier waar ik de andere gaatjes heb laten schieten, kijken wat hij zegt. Anders wordt het toch piercen, is alleen wel stukje duurder denk ik?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2017 09:10

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ja piercen is wel een stukje duurder.
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 09:19

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Weet je of dat heel veel scheelt?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2017 09:23

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Dat ligt er aan wat schieten bij jullie kost en wat piercen kost :p. Een oorgaatje piercen was hier altijd €20.
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 09:56

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Oke dat valt wel mee op zich. Ik kan online bij de shop niks vinden, dus moet er toch even langs.
<<

Anoniem288

Bericht 29 Jun 2017 17:44

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 17:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 17:50

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Oeh 55 euro is best prijzig.. Er is hier een shop in de buurt die prima is, heb daar mijn tongpiercing jaren terug laten zetten en zij piercen prima. Daar ga ik zodra ik tijd heb even langs. De juwelier hier durfde het ook niet aan.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 19 Jul 2017 14:58

Re: Derde oorbelgaatje, piercen of schieten?

Ik heb hem toendertijd laten schieten, maar dat is echt al eeuwen geleden, was toen 10 haha. Piercen lijkt me wel beter.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers