Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ver weg, zonder kind

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Jun 2017 10:25

Re: Ver weg, zonder kind

Bazinga schreef:Voor jou denk ik; DOEN! Helemaal als je vent thuis is en je kan het allemaal rondkrijgen qua opvang e.d.

Zou ik zo'n kans krijgen, zou ik het toch laten schieten, maar dat komt ook omdat ik zoiets dan eigenlijk gewoon met m'n gezin wil doen. Maar ik ben dan ook een muts geworden sinds ik moeder ben.

Dit.

♥♥
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 26 Jun 2017 11:45

Re: Ver weg, zonder kind

Ja, dat heb ik ook een beetje maar wil ik even op en neer met mijn gezin dan kost dat een godsvermogen en nu zit ik voor een klein bedrag met een dierbare vriendin daar.

Ik twijfel.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Jun 2017 11:57

Re: Ver weg, zonder kind

Ik zou het ook doen. Hoe luxe om echt even tijd voor jezelf te hebben en nieuwe dingen te beleven terwijl je kind gewoon in vertrouwde handen is. Waarschijnlijk mis je haar vooral in het vliegtuig heen en terug, op bestemming heb je vast genoeg afleiding. Althans, dat laatste had ik toen ik een tijdje geleden met mijn man een paar dagen weg ging.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Jun 2017 18:02

Re: Ver weg, zonder kind

Toen mijn kinderen 3 waren ben ik 10 dagen naar canada geweest. Daar wonen vrienden en voordat er kinderen waren ging ik er regelmatig heen en ik wilde dat gewoon nog weer een keer doen. Mijn vriend heeft vrij genomen en is die dagen bij de kinderen geweest.

Ik vond het heerlijk zou het zo weer doen, ik heb mijn kinderen ook niet heel erg gemist. Ik vond het gewoon zo fijn even tijd voor mezelf te hebben, echt langer dan een uurtje. Gewoon ff doen wat ik wilde en samen met mijn vrienden.
:heart: :heart: 2011
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 26 Jun 2017 18:51

Re: Ver weg, zonder kind

Ik ben toen de oudste 1,5 was een week naar NY geweest met een vriendin. Afgelopen februari ben ik een week naar Singapore geweest zonder de kindjes (oudste 5, jongste 1). Mijn man was gewoon thuis met de kindjes, daardoor vond ikde stap niet zo groot. Ik zou het zo weer doen! Tuurlijk belde we dagelijks even, maar het was ook ontzettend fijn om Laced te zijn en niet continu zorgen voor.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 26 Jun 2017 18:57

Re: Ver weg, zonder kind

Wow, wat cool van je Laced!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 26 Jun 2017 21:11

Re: Ver weg, zonder kind

Dat zou ik zeker doen! En ik zou ook mijn twijfels hebben over de afstand, maar zo'n buitenkans laten schieten is zo jammer. Net als veel andere forumsters al aangeven, zou ik het ook makkelijker vinden als mijn man thuis is en we niet samen weg zijn. Ik ga dus met Siep weg eind oktober mijn man vindt het leuk dat hij het een paar dagen zonder toeziend oog kan doen. Ik vertrouw hem helemaal en ik heb (meestal) geen kritiek op zijn manier van dingen doen, maar als ik in de buurt ben, gaat het toch vaak op 'mijn' manier.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Jun 2017 21:15

Re: Ver weg, zonder kind

Ik zou met gierende banden weg zijn denk ik :laughcry:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers