Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 24 Jun 2017 18:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

He Ikknutsel, jouw gevoel mag er ook gewoon zijn hoor! Een tweeling dragen is al zwaar en jij draagt nu ook gewoon al wat een ander pas in de laatste weekjes draagt, dat mag je echt gewoon zwaar vinden. Type je verhaal maar gewoon eens uit en post het. Lucht misschien juist wel op. Ik was er rond dit termijn ook echt klaar mee en had nog niks rond lopen, laat staan hoe het bij jou zal zijn met ook nog een best jong/klein kind en kleuter om je heen. Dat begrijpt, neem ik aan, iedereen wel.

Misschien een tip omdat je aangeeft niet te weten hoe je het straks moet doen met 4 kinderen. Een elektrische schommel en draagdoek/drager aanschaffen/vragen als kraamcadeau. Als je er dan 1 kunt dragen en de ander in de schommel, met name als de oudste thuis is, dan heb je je handen ook een beetje vrij voor de oudste twee kindjes. En je oudste dochter wil jou vast ook graag helpen met vanalles. Mijn tweeling was 4,5 toen de jongste kwam en die voelden zich zo geweldig en groot als ze dingen mbt de jongste mochten doen. De hulp die zij mij toen gaven miste ik juist bij de tweeling!

En is er misschien familie/vrienden/buren/kennissen die voor je kunnen koken en invriezen? Misschien ook leuk als extraatje te vragen aan je kraambezoek, om een invriesbare maaltijd voor jullie te maken.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

anoniem196

Bericht 24 Jun 2017 19:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb liever dat ze een keer boodschappen halen of stofzuigen.
Meeste maaltijden die je in kan vriezen lust de oudste niet.
Jongste eet nog niet alles. En zelf eet ik niks wat andere klaar maken.(overgeef fobie, gaat echt super, maar eten wat andere hebben gemaakt kan ik echt niet eten)
Wil zelf binnenkort alvast de vriezer vullen met macaroni, gehakt ballen en porties eten voor de jongste.

Het komt vast allemaal goed. Maar het valt me erg zwaar deze zwangerschap. Ik voel me al 23 weken niet lekker. Ben het zat.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 24 Jun 2017 21:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat mijn zoontje ziek is. En mijn vriend en ik ook niet lekker zijn.
Morgen hebben we een babyshower waar ik een aantal dingen voor gekocht heb dus een moet er sowieso heen.
En dat ben ik waarschijnlijk.
Ik wil ook graag, maar ik baal er dus van dat we allemaal niet lekker zijn. En ik morgen in mijn eentje 1,5 uur enkele reis moet rijden.
Hopelijk voel ik mij dan beter.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

anoniem196

Bericht 25 Jun 2017 05:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Raven wat vervelend dat je zoontje ziek is. Beterschap.
Zelf goed kunnen slapen? Wat niet gaat, gaat niet. Je moet een flink stuk auto rijden.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2017 08:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Laat de boodschappen bezorgen ikknutsel, dat scheelt al.

In welke regio woon je?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Jun 2017 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat er een vogel gepoept heeft op mijn net gewassen bekleding die buiten hing te drogen.
Opnieuw.......
2016
<<

anoniem196

Bericht 25 Jun 2017 10:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lotus schreef:Laat de boodschappen bezorgen ikknutsel, dat scheelt al.

In welke regio woon je?

Daar heb ik naar gekeken. Maar dan ben ik zo'n stuk duurder uit. Nu haal ik 1x per week een flinke kar vol bij de Lidl en nog wat kleine dingen bij de kleine supermarkt naast dochter haar school.
<<

Anoniem197

Bericht 25 Jun 2017 10:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij kunnen hier strategisch kiezen voor een dag dat je maar 1 euro betaald bij afhalen. Ze laden het ook mee in de auto bij de jumbo. Hoef je zelf niet meer door de winkel.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2017 10:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hier hebben ze verschillende aanbiedingen waarmee je het gratis kan laten bezorgen.
30-04-2017
<<

Anoniem252

Bericht 25 Jun 2017 10:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jullie zijn ook niet makkelijk Haha.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jun 2017 10:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jumbo schijnt gratis te bezorgen bij aankoop van bepaalde producten. Bijv wc papier of zo. Producten. Die je misschien. Niet nodig hebt, maar wel op. Voorraad kan leggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem196

Bericht 25 Jun 2017 11:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Atelier Madame schreef:Jullie zijn ook niet makkelijk Haha.


Het gaat mij niet om de bezorgkosten. Maar dat ik veel meer geld per maand aan de boodschappen kwijt ben.
<<

Anoniem197

Bericht 25 Jun 2017 11:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zit er echt zoveel verschil tussen de jumbo en lidl? Ik vraag dat mij al een lange tijd af maar merk het niet echt. Ik doe grote boodschappen bij de jumbo en kleine bij de lidl.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 25 Jun 2017 15:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Laast was bij kassa een onderzoek naar de goedkoopste supermarkt.
Ze kochten dan in elke supermarkt hetzelfde en dan van het goedkoopste merk was er was. Lidl bleek best duur te zijn.
Ah was de goedkoopste geloof ik.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Jun 2017 15:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat Max wéér is uitgevallen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 25 Jun 2017 15:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van mijn knie. Die knakt bijna bij elke beweging wel door de hypemobiliteit maar dat is gewoon pijnloos maar deze keer knakte hij niet meteen terug en nu doet mijn knie echt heel erg veel pijn. :(
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Jun 2017 16:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Ik baal dat Max wéér is uitgevallen.
Ja stom maar wat is die Ricciardo toch een onwijs sympathieke gast. En dat is dan weer leuk om te zien.

Maar uiteraard mag jij balen van je baalmomentje!
#teammaple🍁
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2017 17:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat klinkt erg naar Jada!
En Max alweer eruit ja, zo jammer! Ik vind die Ricciardo ook een leuke kerel, ik lach me rot wanneer ik van die flauwe filmpjes met ze samen zie. Een leuk teamgenoot.

Ik baal eigenlijk van een heleboel dingen. Ik baal van m'n werk, ik ga al een tijd lang met tegenzin. Nu had ik eindelijk de moed om ergens anders te solliciteren, maar nu werkt m'n gezondheid niet mee. Ik heb waarschijnlijk last van het carpaal tunnel syndroom in beide handen/polsen en zal daar waarschijnlijk aan geholpen moeten worden. Eerst de neuroloog maar eens afwachten, maar er is niemand die me in deze situatie aan zou nemen. Verder speelt er hier thuis een heleboel op financieël gebied en dat zorgt voor een hoop onzekerheid. Ik baal ervan dat ik nu bijvoorbeeld een tijd niet kan paardrijden, terwijl ik die ontspanning nu zo goed kan gebruiken! Vandaag heb ik geholpen op de manege en was ik er voor het eerst sinds 2 maanden weer eens. Ik heb het ontweken, maar kon er nu niet onderuit. Het maakt het ineens weer even heel pijnlijk dat ik nu niet kan rijden :( Bah, maar genoeg geklaag zo!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Jun 2017 17:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja zo zonde van Verstappen!

Wat naar Leipe Loetje. Kun je al snel bij de neuroloog terecht?

Ik baal dat vandaag mijn laatste verlofdag alweer is, ik vind het best een beetje moeilijk om weer aan het werk te moeten.
10.04.17
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 25 Jun 2017 18:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zo Saga, wat is jouw verlof snel gegaan zeg! Ik denk dat iedere moeder het best moeilijk vindt om weer aan het werk te gaan hoor. Je bent in ieder geval niet de enige :wink: Ik had er beide keren ook moeite mee, maar vond het erg fijn om weer gewoon "volwassen" gesprekken te hebben en weer even helemaal alleen voor mezelf bezig te zijn. Komt allemaal goed, echt waar. Heel veel succes!

Ik kan eind juli bij de neuroloog terecht. Heb al geïnformeerd bij omliggende ziekenhuizen, maar allemaal even lange wachtlijsten. Jammer, maar helaas!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

anoniem196

Bericht 27 Jun 2017 04:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal omdat ik zo beroerd ben.
Vanaf gisteren avond zo misselijk en diarree.
Steeds het gevoel dat ik ga overgeven maar tot nu toe alleen erge diarree.
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jun 2017 05:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Buikgriep Ikknutsel? Vervelend.. beterschap. Het zit je niet echt mee :(

Ik baal ervan dat mijn dochter wëet ik het hoe vaak wakker was vannacht en ik nu echt kapot ben. Heb het gevoel 5 minuten geslapen te hebben.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Jun 2017 06:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Vanmo zou J E de fles geven, dus toen zijn wekker ging heb ik de fles gemaakt (spullen staan aan mijn kant vh bed). Echter bleef E deze keer tot 6:50u slapen en J moet om 6:30u weg, dus ik kon het weer zelf doen.
Nou mag hij vanavond de laatste doen.
30-04-2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Jun 2017 06:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

De inbraak/inbraken op het werk en alle rompslomp die er bij komt
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem196

Bericht 27 Jun 2017 07:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dacht eerst van mijn zwangerschap.
Maar vanmorgen begon man ook met diarree en overgeven.
En je jongste gooide haar fles er weer uit.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers