Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor all in hotels Cyprus.

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2013 16:46

Tips voor all in hotels Cyprus.

Wie heeft er een goede tip/ervaring daarmee? Graag hotelnamen noemen.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Okt 2013 08:13

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Niemand?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 16 Okt 2013 18:43

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Ik ben wel op Cyprus geweest maar niet in een all in hotel
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 10:13

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Oke jammer, bedankt voor je reactie iig.
Welk hotel dan wel? Wellicht gaan we niet all in, dus dan zijn gewone hotels misschien ook handig als optie.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 10:40

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

http://www.zoover.nl/cyprus/paphos/paph ... -spa/hotel

IN dit hotel hebben wij gezeten. Ik vond het echt een super fijn hotel.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 11:00

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Ziet er prima uit. De zee is niet helder zo te zien klopt dat? Ik had hier vernomen dat Ayia Napa echt een superheldere zee heeft wat caribisch oogt. Ik wil wel een hotel aan de zee en dan ook dat het super helder is.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 11:21

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Het is geen echt blauwe zee waarvan je denkt wauww. Maar het kan ook zijn dat het aan het andere kant van het eiland wel is hoor.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 11:24

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

let er wel op dat Ayia Napa aan de turkse kant ligt. Dus paspoort enzo moet hebben.
En waar ik zat is het griekse gedeelte. Wat het reisbureau ons vertelde is het griekse gedeelte veiliger als het turkse gedeelte.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 11:29

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Iedereen heeft toch een paspoort? Bedankt voor de tip mbt veiligheid. Is het Turkse gedeelte zo erg dan?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 11:33

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

NIet iedereen heeft een paspoort ;)
Het is niet erg maar de strijd tussen de turken en de grieken is er nog steeds. Vooral in de hoofdstad is dat te merken. Ik zeg niet dat het er niet veilig is maar ons werd er aangeraden kies voor de griekse kant. Veiliger ook meer voor toeristen. Ik zou zeggen loop anders even het reisbureau binnen en vraag het hoe die kant is. Dit is wat ons vorig jaar werd verteld. En er kan veel veranderd zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 11:37

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

ID kaart kan ook, da's waar. Ik zat laatst in Cyprus reisgidsje te lezen en het oogde erg leuk. Qua eten heb ik in dat geval geluk, want er zijn veel vegagerechten dus erg fijn.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 11:39

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Ja dat klopt. Het eten is daar echt goed! Cyprus is ook het enige land voor mij waar ik nog wel een keer naar toe wil. Ik kan er helemaal uitgerust van terug. Er hangt daar een sfeer van alles rustig aan. Niks moet. En het weer is daar gewoon super!!
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 11:40

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Hoe vaak? Ja wie weet volgend jaar voor ons?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Okt 2013 11:47

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Wij zijn er vorig jaar voor het eerst geweest en dan ook 11 dagen. En ik denk dat ik ga proberen er volgend jaar weer terug naar toe te gaan als vriend mee wilt. Het was voor ons de eerste keer maar het spreekt ons zo aan dat we echt nog een keer terug willen
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Okt 2013 11:52

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Familie is ooit in Natura Beach hotel and Villas geweest. Ziet er oke uit, maar niet echt wat voor ons.

Van Lady post a lot had ik vernomen dat Larnaca (Bay) geen aarader is, maar dat Aya Napa een hele mooie zee heeft, kristalhelder water, maar het is wel het Turkse gedeelte (helaas).

Ik kan zo even niet vinden tot welk gedeelte Aya Napa behoort. Op de reissites kan je streken kiezen, maar ik weet dat dus niet. Weet jij dat?

AN word wel het 2e Ibiza genoemd, daar ben ik dan niet zo blij mee alhoewel het in september (de maand dat wij altijd gaan) wel een stuk rustiger zal zijn denk ik.

Ik zie nu op Arke dat bij een hotel het volgende staat ''vakantie Cyprus, Larnaca, Oost Cyprus, Ayia Napa''. Of is het echt dat de zee bij Larnaca Bay, dus dat er echt Bay moet staan niet mooi is zoals Lady post a lot zei?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 17 Okt 2013 15:00, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 17 Okt 2013 14:52

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Ik ben vorig jaar ook in het Aquamare Beach & Spa Hotel geweest, heel fijn hotel! De stranden vond ik persoonlijk iets minder. Een heerlijke vakantie gehad!
2014 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 15:40

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Het enige all in hotel pal aan de kristal heldere zee is Nissi Beach hotel, maar de reviews zijn niet bepaald lovend dus zal ik daar niet gauw voor kiezen.
Andere all in hotel in Aiya Napa hebben voor zover ik kan zien op Tripadvisor niet zo mooie zee en dat snap ik niet omdat ik dacht dat het in heel AN super helder was.

Wat een zoektocht pfffffffff :dance:
<<

Anoniem301

Bericht 24 Okt 2013 14:06

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Het hotel waar ik zat had een hele mooie heldere zee. Prachtig. Er staan foto's op mijn FB. Dat was dat in Aya Napa, Ik had aan een ID genoeg. Het was wel vlabij de Turkse kant, daar kon je met een boot heen varen. Het hotel heet Grecian Bay en heeft 5 sterren. Maar ik vond er niks aan, behalve dat het er heel mooi was. Het leek wel een spookstad, terwijl we er in het hoogseiszoen waren.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 14:48

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Dat zei je idd dat het niet leuk was. Wellicht verbleef je de verkeerde stad. Ik heb ooit bij je foto's gekeken,maar kon niks vinden dus nog maar eens zoeken.
Ik weet dat Aya Napa een mooie zee heeft, maar dat ligt er ook weer waar je precies zit. De Riviera Maya is ook divers van kleur, zo zit jij in het een hotel aan een mooi gedeelte en het hotel ernaast daar is het niet zo helder.

Het verwarrende van Cyprus om te weten waar de zee het meeste helder is dat ik van reissites niet echt wijs word. Als ik hotels zoek ik Aya Napa, dan zie ik vrijwel een donkere zee op de foto van de reissite. Daarom is Tripadvisor ed ook zo handig, want daar krijg je het werkelijke beeld van wat je wilt zien.

Je vroeg tips mbt een openingszin/woord voor je blog, ik heb tips gegeven. Wanner begin je? Krijg je op de duur vast ook veel gratis spullen. :thumbup:
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 25 Okt 2013 23:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 25 Okt 2013 15:05

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Misschien een hele rare vraag hoor, maar waarom wil je ergens alleen heel als de zee echt kristalhelder is? Vind je het minder fijn zwemmen als je de bodem niet kunt zien?
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Okt 2013 21:39

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Is geen rare vraag hoor, stel die gerust. Ik vind dat gewoon mooier, juist omdat we dat hier niet hebben is dat wel iets wat ik graag die ene 2 weken in het jaar. Zeg nou zelf, wie droomt er niet van een bountyeiland/strand dat is toch eenveel mooier gezicht dan die donkere zeeen?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Okt 2013 20:53

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Ja dat is zeker waar! Vind het alleen wel grappig dat jij daar ook echt je vakantie op uitzoekt, maar snap het wel hoor!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Okt 2013 10:40

Re: Tips voor all in hotels Cyprus.

Dat geeft mij pas echt een vakantiegevoel, is de zee niet mooi, dan heb ik het ook fijn als het hotel maar goed is aangezien dat het belangrijkste is. De zee is dan bij zaak en mooi meegenomen als die (kristal)helder is

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers