Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speciaal cadeautje voor de juf

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Jun 2017 15:35

Re: Speciaal cadeautje voor de juf

Wat ik leuk zou vinden om te krijgen:
Een losse bloem of klein bosje bloemen.
Flesje wijn
Voorleesboek voor de groep/klas
Gewoon een lief kaartje vind ik eigenlijk het allerleukste.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 24 Jun 2017 08:17

Re: Speciaal cadeautje voor de juf

Blij word ik vooral van een leuke tekening /knutsel of kaartje van het kind en een persoonlijk mailtje/kaartje van ouders.

Ik heb bijv eens een brief gehad van een jongetje die zo een hekel aan schrijven had maar samen met z'n moeder moest en zou hij een brief maken. Zulke dingen vind ik dan echt mooi

Als cadeautje vind ik thee, chocola,plantje voor in de tuin en wat ik ook leuk vond is een keer moesstuinspullen,zaadjes en zo.Ik heb een moestuin op privé waar we op school in gewerkt hadden en van de oogst gekookt
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 24 Jun 2017 10:48

Re: Speciaal cadeautje voor de juf

Ideeën genoeg hier, maar ik wilde even zeggen dat ik het leuk vind dat je de juf iets wil geven.
<<

anoniem203

Bericht 24 Jun 2017 13:59

Re: Speciaal cadeautje voor de juf

Ik heb besloten om toch voor een plantje te gaan met een zelfgeschreven kaart. Ik denk dat ze dat nog het leukst vind :)
Voor de andere juf moet ik nog even iets verzinnen. Die heeft hij een jaartje gehad. Ik denk een wekpotje met snoepjes en een leuke tekst.

Ik vind het trouwens eigenlijk heel normaal dat je een juf of meester iets geeft. Al is het maar een knutselwerkje of een roos. Ik vind dat dat er wel bij hoort eigenlijk. Dat deed mijn moeder vroeger ook altijd.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers