Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2017 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

caribbeanlover schreef:
Quizzle schreef:CBL: je kunt toch met dat pijltje naar beneden wat aan de rechterkant staat kiezen voor : ' advertenties/berichten van deze persoon verbergen of ' minder van deze persoon zien' en daarna kiezen voor 'alles van deze persoon verbergen'


Dat ga ik proberen, want zie aan de rechterkant hun advertentie nog staan. Ik had prive wat gevraagd en pas na een tijd antwoord gehad. Ik vind ze helemaal niks en wil niet dat ze mij nog wat kunnen sturen. Dus vandaar.

Je denkt dat ze je berichtjes blijven sturen?
<<

Anoniem197

Bericht 21 Jun 2017 09:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Daar zou ik ook niet blij mee zijn. Doe dan geen raam aan de kant van de buren, zorg dat dat afgeschermd blijft.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Jun 2017 09:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh ja, dat is wel een goede Ddl. Maar inderdaad als er helemaal een timmerman aan te pas komt, zou je toch denken dat ze het wel even checken/overleggen.

CBL: die advertentie kun je alleen met adblockers wegkrijgen denk ik, dat doen ze natuurlijk niet expres. Als het in je tijdlijn zit kun je op het pijltje recht klikken, inderdaad. En ik denk niet dat ze je nog berichtjes gaan sturen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Jun 2017 10:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat heeft niks met het bedrijf te maken maar dat ze advertenties via Facebook gebruiken die ze instellen op basis van je (voormalig) zoekgedrag. Zo werkt internet adverteren nu eenmaal. 'Remarketing' heet dat in vakjargon.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Jun 2017 10:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Dat heeft niks met het bedrijf te maken maar dat ze advertenties via Facebook gebruiken die ze instellen op basis van je (voormalig) zoekgedrag. Zo werkt internet adverteren nu eenmaal. 'Remarketing' heet dat in vakjargon.


Ja, dat. Alleen Caro is veel slimmer. Haha.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2017 10:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Dat heeft niks met het bedrijf te maken maar dat ze advertenties via Facebook gebruiken die ze instellen op basis van je (voormalig) zoekgedrag. Zo werkt internet adverteren nu eenmaal. 'Remarketing' heet dat in vakjargon.

Sowieso dat je je daar aan 'ergert' omdat je een bedrijf niet zo leuk vindt. Lol. :palm:
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jun 2017 11:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal stiekem n beetje van m'n vrienden. Ze wilden persé vandaag lunchen ( na weken van nauwelijks iets laten horen) en uiteindelijk zouden ze dan om 13 u hier zijn. Appen ze net dat ze nog bezoek hebben en dat t later wordt. En zo gaat dat dus zo vaak. Afspraken met mij worden te pas en onpas afgezegd of verschoven maar als ik eens iets wil verzetten breekt echt de pleuris uit. En daarbij heb ik vanmorgen al om zeven uur ontbeten dus ik heb onderhand wel gewoon trek in m'n lunch.
( ja ik ben n ondankbare zeur en dáár baal ik ook van)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Jun 2017 12:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou uh Quizzle, hoe zou dat ondankbaar zijn? Ik hou daar ook heeeeeelemaal niet van. Ik ben dan wel erg inflexibel in dat soort dingen haha, maar toch. Je spreekt toch niet voor niks ongeveer een tijd af?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jun 2017 12:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thanks Zora! Ik wil wel flexibel zijn maar dat is meer als ze pech hebben of zoiets. Ik snap gewoon niet dat je gewoon lekker thuis met bezoek zit als je met iemand anders hebt afgesproken. Maar ik denk meer dat t gewoon n geheel van opstapelende teleurstellingen is waarin anderen altijd voor mij gaan. Niet altijd fijn.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Jun 2017 12:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh bah. Dat is niet ondankbaar hoor quizzle. Hebben ze gezegd hoeveel later? Ik zou het op zich wel prima vinden als mensen een berichtje sturen van joh, het loopt iets uit hier, kunnen we er half 2 of 2 uur van maken. Dan pak ik wel even een banaan. Maar het is natuurlijk niet leuk en ze moeten sowieso dan wel duidelijk zijn en niet jou maar even laten hangen tot ze hun bezoek zat zijn.
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jun 2017 12:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee geen idee hoeveel later. Dat zou inderdaad al verschil maken, al vind ik t sowieso niet netjes. Nogmaals, met pech of een andere legitieme reden wel, maar met ' we hebben bezoek', minder. Daar kun je immers zelf ook gewoon in handelen. En anders had ik liever geen afspraak.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Jun 2017 12:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou precies. Flexibel is meer een ding als er iets is idd, of er komt echt iets tussen. Geen probleem, dikke prima! Maar dat betekent niet dat het jou om het even is wanneer ze ff zin hebben om langs te komen ofzo. Kom nou.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem222

Bericht 21 Jun 2017 12:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Huh, nee dat is niet leuk nee! Kan een keer gebeuren, maar de aanleiding is een beetje suf en als het vaker gebeurt is het al helemaal niet leuk.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2017 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou gewoon zelf gaan lunchen en aangeven dat het dan wel gewoon iets drinken wordt later vandaag. Ging er iig niet op wachten als zij niet laten weten hoe laat ze er zullen zijn.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 21 Jun 2017 13:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Ik zou gewoon zelf gaan lunchen en aangeven dat het dan wel gewoon iets drinken wordt later vandaag. Ging er iig niet op wachten als zij niet laten weten hoe laat ze er zullen zijn.


Dit inderdaad.
<<

Anoniem197

Bericht 21 Jun 2017 14:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah wat jammer quizzle. Hoe laat zijn ze uiteindelijk nog gekomen?
Volgende keer stuur je mij maar een pb, kijk ik of ik mee kan lunchen want volgens mij ben jij echt leuk!
<<

Anoniem278

Bericht 21 Jun 2017 15:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ze waren er uiteindelijk 13:45 en t was best ok. Dank voor jullie lieve reacties en begrip!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 21 Jun 2017 17:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ohh ik ben er ook zo een. Maar niet altijd bij dezelfde persoon naar gewoon te laat Period. Ik ga echt op tijd dingen doen (opstaan, douchen enzo) maar heb dan altijd het idee dat ik zeeen van tijd heb en dan ben ik toch weer te laat weg. Nu moet ik wel zeggen dat vaak dan ook alles tegen zit (verkeer/omleidingen/lege tank). En mijn man heeft het ook dus als we samen ergens geen gaan is het helemaal feest. Maar laatst waren we een keer op tijd en toen voelde we beide echt zo'n 'YES overwinningsgevoel'. We verbazen onszelf dan. Maar goed. Work in progress zeg maar.

Heb het trouwens alleen als ik met de fiets of auto ga. Met het OV ben ik altijd wel op tijd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Jun 2017 19:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Laat jij weten dat je er van baalt, Quizzle? Of weten ze dat jij dat toch niet doet en lopen ze wat dat betreft eigenlijk een beetje over je heen? Fijn dat het toch nog wel gezellig is geworden in ieder geval :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jun 2017 21:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Dat heeft niks met het bedrijf te maken maar dat ze advertenties via Facebook gebruiken die ze instellen op basis van je (voormalig) zoekgedrag. Zo werkt internet adverteren nu eenmaal. 'Remarketing' heet dat in vakjargon.


Het eigenlijk meer om priveberichten.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Jun 2017 21:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Frankie schreef:Ohh ik ben er ook zo een. Maar niet altijd bij dezelfde persoon naar gewoon te laat Period. Ik ga echt op tijd dingen doen (opstaan, douchen enzo) maar heb dan altijd het idee dat ik zeeen van tijd heb en dan ben ik toch weer te laat weg. Nu moet ik wel zeggen dat vaak dan ook alles tegen zit (verkeer/omleidingen/lege tank). En mijn man heeft het ook dus als we samen ergens geen gaan is het helemaal feest. Maar laatst waren we een keer op tijd en toen voelde we beide echt zo'n 'YES overwinningsgevoel'. We verbazen onszelf dan. Maar goed. Work in progress zeg maar.

Heb het trouwens alleen als ik met de fiets of auto ga. Met het OV ben ik altijd wel op tijd.


Jij bent inderdaad altijd te laat ja :') haha!
<<

Anoniem278

Bericht 22 Jun 2017 05:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

@Lady , ooit sprak ik dit soort dingen wel uit, ja, maar dat was zo zinloos dat ik dat tegenwoordig niet meer doe. Stom, weet ik, maar het heeft werkelijk geen nut.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Jun 2017 06:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou het heeft als nut dat jij iig van je laat horen, laat merken dat je het stom vindt. Of ze het nou horen of niet, dan heb jij dat iig off your chest :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem316

Bericht 22 Jun 2017 14:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb een bel afspraak met het ziekenhuis maar ze lopen al een dik half uur uit.. ben benieuwd of ze nog gaan bellen. Vind dit altijd zo irritant.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2017 15:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Er komen vandaag 2 pakketjes met DHL en hopelijk worden ze in de garage gelegd. Nou volg ik steeds die tracking, maar ze zijn wel erg laat vandaag. Meh.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers