Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Jun 2017 10:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:Ik stond gisteren bij een schoenenwinkel die allemaal Birkenstock in de aanbieding hadden. Er stond heel groot €10 op het labeltje en mijn maat lag niet buiten. M`n vriend wilde eerst even een vaderdag cadeautje scoren. Komen we later in de winkel, nog meer Birkenstocks in de aanbieding. Stond er €10 korting op het labeltje, met de 'korting' echt ienieminie getypt..
Ik had echt zin om ze voor €10 te gaan scoren, maar €10 korting was net niks haha. Jammer.


Dat heb ik ook een keer gehad... echt serieus een domper
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2017 10:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja echt he? Ja natuurlijk had ik beter moeten opletten, maar jemig ik heb een goede bril maar dit was amper te lezen. Gelukkig stond ik niet al met een paar bij de kassa.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Jun 2017 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh daar zou ik ook overheen lezen en dan balen als een stekker bij de kassa...

Ik baal van ToysRus / GLS.
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst en die zou vandaag geleverd worden. Ik was ziek thuis en heb de hele dag de bel in de gaten gehouden, maar er is geen pakketje afgeleverd. Als ik de track & trace code van GLS bekijk staat er dat het
pakketje is afgeleverd! Erg knap, aangezien ik niks ontvangen heb en ik het pakketje a.s. zaterdag nodig!
Wat ik vandaag wel heb gezien is dat er een busje van GLS in onze straat stopte en bij de overburen een pakketje in de brievenbus stopte. Daarna is deze bezorger weggereden. Even later kwam hij terug, viste het pakketje uit de brievenbus !!
legde het terug in zijn bus en pakte een ander pakketje uit de bus dat hij bij de voordeur heeft achtergelaten. Onvoorstelbaar zoiets!
Ook onvoorstelbaar omdat niemand bij de overburen thuis was en het pakketje dus niet eens daar achtergelaten mocht worden.

Ik heb klachten ingediend bij GLS en ToysRus, dat ze het maar oplossen.
Nu vraag ik me dus ook af of mijn pakketje bij de overburen is bezorgd... Alleen is daar nu ook niemand.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2017 10:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Arggghh irritant zegt Amadine. Ik hoop dat je overburen het hebben!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Jun 2017 10:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is echt balen Amandine! Hopelijk kom je er snel achter!

Ik had ook een mooie met GLS..
Zondag iets besteld, stond vanaf maandag op verzonden. Woensdag niets, dus maar contact gezocht met het bedrijf. Donderdagochtend konden ze er achter aan en bleek mijn bestelling ineens op 'Buitenland' te staan.
Blijkt iemand bij GLS mijn postcode (DK) aangezien te hebben voor het land waar het heen moet.....

Er zaten twee shirtjes in die ik echt uiterlijk gisteren nodig had, is de eigenaar persoonlijk die twee shirtjes komen brengen zodat die nog met de post mee konden gisteren en op tijd zijn voor vaderdag.

En nu de hamvraag: Wanneer komt nou de rest..
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Jun 2017 13:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn pakketje is bij de buurman afgegeven en die buurman is al drie dagen niet thuis. Straks is hij op vakantie. En het pakketje moet retour. Straks is hij op vakantie en ben ik te laat met retourneren!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Jun 2017 13:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lekkere service Lejow! Dat gaat ook goed bij GLS.

Ook handig Jip. Gaat lekker met de pakketjes!
Ik heb ook nog niemand bij de overburen gezien. Ben bang dat die ook weg zijn.

Ik kreeg vanmorgen reactie op mijn klacht, meteen gereageerd, kreeg ik een afwezigheidsmelding! Persoon had me 5 minuten van te voren nog gemaild. Dus mail doorgezet naar zijn collega die ook niet reageert. Echt lekkere service daar!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2017 13:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jip schreef:Mijn pakketje is bij de buurman afgegeven en die buurman is al drie dagen niet thuis. Straks is hij op vakantie. En het pakketje moet retour. Straks is hij op vakantie en ben ik te laat met retourneren!

Je mag toch hopen dat je buurman niet zo dom is om pakketjes aan te nemen als hij enkele uren later op vakantie gaat toch?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Jun 2017 15:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lekker gedoe weer met die pakjes. Ik hoop dat het goed voor je komt Jip.

Ik belde net mijn garage op waar mijn motor heen is gebracht na het ongeluk van 3 weken geleden. Blijkt dat de motor tijdens het transport op de andere kant is gevallen. Dus nog meer schade. Ik wacht nu af wat de verzekering hiermee gaat doen, ik heb er al wel melding van gemaakt dat ik dit weet en dat het genoteerd is. Ik heb alleen deze week een aanvraag bij het waarborgfonds gedaan voor mijn schade en als ze iemand sturen dan is er ineens nog meer schade.
Waar ik nog het meest chagerijnig van werd is dat het transport bedrijf gewoon niks heeft laten weten. Ik bel de garage om een afspraak te maken over hoe de schade te repareren en ik krijg het van hun te horen. Dinsdag weet ik meer, maar kan dit er echt even niet bij hebben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem204

Bericht 16 Jun 2017 15:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van de vieze maaien in mijn container die er uit komen kruipen ondanks behandeling met schoonmaak azijn.
Heb er nu een liter schoonmaak azijn maar in gegoten in de hoop dat ze dan dood gaan.
De biologische zakjes gebruik ik hoor en ik sluit alles af met zakken maar ik moet de vieze luiers van mijn zoontje ook ergens laten gatverdamme is het gewoon baal er zo van elke keer weer.

En ik baal enorm van mijn garagedeur.
Gister in de lak gezet door de schilder wat heel netjes gedaan is. Kijk ik een uurtje daarna nog een keer is er allemaal vuil tegenaan gewaait en zitten er voplop vliegjes overal opgeplakt.
De schilders zijn allang weer weg en ze hadden het gewoon netjes en goed gedaan dus hun schuld is het ook weer niet maar de schuld van de wind die plotseling opdook. Het is best erg !! Balen !!!!!!!!

De rest van het huis is ook geschilderd maar waarom gaan er nu tientallen vliegjes opzitten en plakken ze vast ?? Heel hoog waar ik niet een bij kan om ze weg te halen grrrrrr echt heel veel plakken er nu op.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Jun 2017 15:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Merlin schreef:Van de vieze maaien in mijn container die er uit komen kruipen ondanks behandeling met schoonmaak azijn. Heb er nu een liter schoonmaak azijn maar in gegoten in de hoop dat ze dan dood gaan.
De biologische zakjes gebruik ik hoor en ik sluit alles af met zakken maar ik moet de vieze luiers van mijn zoontje ook ergens laten gatverdamme is het gewoon baal er zo van elke keer weer.


Ja ieuwl, die vieze beestjes altijd! Als ik maden zie dan gooi ik er heel veel bleek in, werkt heel goed!
Wat als het lukt
<<

Anoniem204

Bericht 16 Jun 2017 15:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pannetoet schreef:
Merlin schreef:Van de vieze maaien in mijn container die er uit komen kruipen ondanks behandeling met schoonmaak azijn. Heb er nu een liter schoonmaak azijn maar in gegoten in de hoop dat ze dan dood gaan.
De biologische zakjes gebruik ik hoor en ik sluit alles af met zakken maar ik moet de vieze luiers van mijn zoontje ook ergens laten gatverdamme is het gewoon baal er zo van elke keer weer.


Ja ieuwl, die vieze beestjes altijd! Als ik maden zie dan gooi ik er heel veel bleek in, werkt heel goed!


Heb nu dus schoonmaak azijn gedaan.
Nou ze komen er nu met honderden uit gekropen en allemaal komen ze naar boven bluhhhhh
<<

anoniem196

Bericht 16 Jun 2017 17:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zet hem vaak even een paar uurtjes open.
De musjes eten dan alle maden op.
<<

Anoniem298

Bericht 16 Jun 2017 21:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ieuwww Merlin, ik krijg er de kriebels van. Brrrr.

Ik baal dat ik echt serieus een HALVE centimeter plint tekort kom :palm:
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 16 Jun 2017 22:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jet schreef:Ik baal dat ik echt serieus een HALVE centimeter plint tekort kom :palm:


Welke plint is het? Mocht het heeeeeel toevallig dezelfde zijn als wij hebben, en waar een stuk van over is, dan zaag ik je wat af en stuur hem je op. :ja:
<<

Anoniem298

Bericht 16 Jun 2017 22:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kiwi schreef:
Jet schreef:Ik baal dat ik echt serieus een HALVE centimeter plint tekort kom :palm:


Welke plint is het? Mocht het heeeeeel toevallig dezelfde zijn als wij hebben, en waar een stuk van over is, dan zaag ik je wat af en stuur hem je op. :ja:


Lief van je! Geen idee welke plint het is (er staat bij patch capuccino), maar het is net zo makkelijk om even naar de Carpetright te rijden morgen, daar hebben we toch nog wat tegoed dus over 1 plint zullen ze niet moeilijk gaan doen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Jun 2017 08:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik in de trein zit en de reis een eeuwigheid duurt (3,5u). Ik heb zin in de leuke activiteiten, maar die reis hoeft van mij niet zo.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 18 Jun 2017 05:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat cliënten doordeweeks niet wakker te krijgen zijn maar dat ze in het weekend hun dag om 5.45 willen beginnen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Jun 2017 05:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is herkenbaar Jaja. J moet in de week z'n wekker altijd 100x af laten gaan naar word in het weekend gerust om 6u wakker om te gaan hardlopen.

Ik baal dat J gister helemaal klaar was met het gehuil van E en haar toen in bed wilde leggen (want dat helpt vast ja als ze al half overstuur is) dat mocht niet van mij dus heb ik tot 1u ofzo met haar gezeten voor ze sliep.
Nu werd ze vanmo wakker en vlgs mij is E nog steeds mijn probleem ofzo want mnr ligt naast me alweer te snurken.
30-04-2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2017 07:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik hoop dat E wat rustiger is en dat J ondertussen wat meer bedenkt dat E niet meer zo 123 weg gelegd kan worden :D.

Ik baal van mijn hele verhaal rondom mijn ex. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt hij de huisarts omdat ik het allemaal niet meer trek. Ik wacht op mijn geld en ga daarna melding maken bij veilig thuis. Een gemeenschappelijke vriendin vroeg er afgelopen weekend na, belt haar man op of ik die melding wel moet doen. Want dan krijgt hij misschien weer jeugdzorg op zijn dak. Ja moet ik hem dan ongestraft zijn gang laten gaan, hij mag blij zijn dat ik geen aangifte heb gedaan en dat ik dat ook niet echt van plan ben omdat ik er dan nog jaren mee bezig ben. Ik wil verder.
De gemeenschappelijke vriend wil niet weten wat er binnen de huismuren heeft afgespeeld, maar ik moet wel denken aan het welzijn van mijn ex, terwijl hij van alles geflikt heeft waar ik nu (al) gruwelijke lasten van ondervind.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 20 Jun 2017 08:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh jeetje SO! Ik heb geloof ik een deeltje van het verhaal met je ex gemist. Wel goed dat je naar de huisarts bent geweest en je melding gaat maken.
Ik hoop dat je snel je geld krijgt (duurt ook lang!) en dat je snel hulp krijgt en verder kan met je leven
30-04-2017
<<

Anoniem321

Bericht 20 Jun 2017 11:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte met alles SO! Niet leuk.

Tja, dan mijn 'baalmomentje', hoewel ik geloof ik misschien wat moet gaan relativeren:
Het is hier (in Friesland) niet meer warm. Bewolkt en 17 graden. Niet leuk.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2017 12:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Olifant schreef:Sterkte met alles SO! Niet leuk.

Tja, dan mijn 'baalmomentje', hoewel ik geloof ik misschien wat moet gaan relativeren:
Het is hier (in Friesland) niet meer warm. Bewolkt en 17 graden. Niet leuk.


Dank je.

Even ruilen? Hier is het warm en plakkering.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 20 Jun 2017 12:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Een shortje heb ik, eentje maar! En die heb ik vandaag voor de ALLEReerste keer aan (wel al een half jaar geleden gekocht), en binnen een half uur zit de rits vast in de stof. probeerde ik het los te trekken, hele broek kapot.
Nu zit ik zonder broek achter mijn laptop. Ik werk toch thuis vandaag en met Skype meetings merkt niemand er iets van.
:thumbdown:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 20 Jun 2017 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haahah claufield, ik zie het helemaal voor me. Wel balen van je shortje!
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers