Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jun 2017 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik na een bijzondere en enerverende cursusdag (p.aardencoaching) met aansluitend een supergezellig etentje met mijn collega's thuiskom om 21.15 en mijn man gelijk begint te zeiken dat ik zo laat ben. Ik heb hem van de week al meerdere keren verteld dat dit het geval zou zijn. Ik snap dat hij (verbouwings)moe is maar come on zeg. Gevolg: geen verbinding meer met elkaar en ik ben gelijk naar boven gegaan. Hij zit waarschijnlijk beneden te balen en ik lig in bed te balen. Vet stom.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Aaf

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Jun 2017 22:51

Bericht 13 Jun 2017 21:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is zo balen he Lady! Kan je niet nog even naar beneden gaan om met hem te praten? Ik baal dat ik net 6 avonddiensten achter elkaar heb gedraaid en mijn vriend nu 4 late diensten heeft. Lang leve beide in de zorg werken :12:
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jun 2017 21:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh balen Lady. Dat is wel wat een domper na zo'n dag denk ik. Wel leuk dat je zo'n training had.
<<

Anoniem316

Bericht 13 Jun 2017 21:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beetje jammer Lady. Voor het slapen altijd uit praten he? :wink:

Ik baal van een collega op mijn werk. Ik trek die vent gewoon echt niet meer. Hij zit zo in mijn irritatiezone (en in die van vele anderen) dat ik gewoon ontzettend opgefokt erdoor raak. En dat is het me eigenlijk niet waard.
Krijg ik daarna te horen dat mijn schoonmoeder over me klaagt dat ze me al tientallen appjes heeft gestuurd met het verzoek een foto van hun te maken terwijl dit serieus 1 appje was, waar notabene niet eens een vraag in stond. Echt.. even stoom afblazen haha.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Jun 2017 21:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat is zeker jammer Lady, zeker als jij het zo goed gecommuniceerd hebt.
Mijn man baalt ook wel een beetje deze week omdat ik amper thuis ben (2 late diensten, een ladies movie night en 2 avonden met een vriendin afgesproken) en hij weet ook dat ik nooit weet hoelaat ik precies thuiskom. Hopelijk hebben jullie het alsnog uitgepraat.
2012 & 2016
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 14 Jun 2017 17:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik verkouden ben... :nopompom:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2017 09:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Beterschap amandine! (Mijn iPhone wil 'maandinleg' maken van jouw naam)
Lady is het weer een beetje opgelost tussen jullie?

Ik baal van slaaptekort. Jongste zoon is al een paar weken iedere ochtend om 5h wakker. Vanmorgen zat ik dus om 5h al weer in de woonkamer met hem (laten liggen tetteren doen we niet ivm andere zoon).
Ik ben zo moe, ik zie dingen die er niet zijn. Duik weg voor niet-openstaande kastdeurtjes enzo, of niet-vliegende vogels. Bleur. Vanavond heb ik een leuke afspraak staan met een vriendin maar dat begint om 22.15 (pop-up bar opening dus kan ook niet vroeger want hij gaat gewoon om 22.15 pas open) maar dat trek ik gewoon niet. Ik hoop dat ik vanmiddag eventjes kan slapen.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Jun 2017 11:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pff, niet te doen hoe moe jij moet zijn UN. Heb je ergens de mogelijkheid om je ogen te sluiten of niet?

Ik baal ook dat ik moe ben, maar in een andere gradatie. ik slaap anderhalve week slecht vanwege die keelpijn die er eerst was, maar dat is nu al drie dagen een soort blaffende hoest geworden waardoor ik eerder lijk op een aangespoelde zeehond. Vannacht heb ik geslapen van 1 tot 5 en daarna ben ik zo in een hoestbui terecht gekomen dat ik moest overgeven. Dat mijn lijf even normaal doet ofzo.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2017 11:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Da's ook kut Caro. Duurt ook lang zeg.

M'n ouders komen 'm halen vanmiddag. Twee nachten is ie voor hun, met z'n ingebouwde wekker. En dan ga ik proberen vanmiddag te slapen
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Jun 2017 11:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat kan je wel gebruiken die twee nachten. Het is echt een gekke baby die jij hebt hoor!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 15 Jun 2017 11:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Pff, niet te doen hoe moe jij moet zijn UN. Heb je ergens de mogelijkheid om je ogen te sluiten of niet?

Ik baal ook dat ik moe ben, maar in een andere gradatie. ik slaap anderhalve week slecht vanwege die keelpijn die er eerst was, maar dat is nu al drie dagen een soort blaffende hoest geworden waardoor ik eerder lijk op een aangespoelde zeehond. Vannacht heb ik geslapen van 1 tot 5 en daarna ben ik zo in een hoestbui terecht gekomen dat ik moest overgeven. Dat mijn lijf even normaal doet ofzo.


Even in de gaten houden er heerst namelijk kinkhoest.
Misschien kun je iets halen om de hoest te verlichten.

Beterschap.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jun 2017 12:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja, hier is alles weer koek en ei hoor. We hadden allebei onze redenen om te reageren op de manier waarop we dat deden. Alles is uitgesproken en we zijn weer dikke maatjes.

UN, ik heb vandaag al een paar keer aan je gedacht na je posts over jullie slaaptekort. Het lijkt me zó slopend en ik heb echt met jullie te doen. Ik las vandaag op Vrouw een artikel over het inschakelen (of vooral het niet inschakelen door ouders) van een slaapcoach. Zouden jullie daar geen baat bij kunnen hebben?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem316

Bericht 15 Jun 2017 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

O wat slopend UN..
Gelukkig even 2 nachtjes zonder. Doet hij het bij anderen Ook?

Ik baal van mijn hoofdpijn en het feit dat ik straks met mijn oma op pad moet. Zo geen zin in.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2017 12:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh gelukkig lady.
Ja misschien zou dat wel wat opleveren. Maar ik blijf nog steeds hopen dat het een fase is.. m'n oudste heeft dit ook gedaan. Dat ging rond deze leeftijd langzaamaan beter, het werd 6 uur ipv 5 uur. En toen hij 2/3 was kon hij zelf op de klok kijken en zien dat hij z'n snuitje nog even dicht moest houden :)

Als het al 6 uur zou worden ben ik in principe tevreden en daar wacht ik nog even op.
Dee, bij anderen doet hij het ook. En het lijkt niet gerelateerd aan hoe hij overdag slaapt. Of hij nou veel of weinig geslapen heeft, om 5h is hij gewoon knalwakker.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 15 Jun 2017 15:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh UN, dat lijkt me zo ontzettend slopend. Goed dat hij nu even bij je ouders is hoor zodat je zelf ook even kan bijtanken. Hopelijk is het inderdaad een fase en gaat hij binnenkort weer wat langer slapen. Wordt je oudste zoon snel wakker als Louis gaat brabbelen?
2012 & 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2017 17:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee valt geloof ik wel mee, die slaapt redelijk vast.. Nouja, vannacht kan ik iig een nachtje slapen zoals ik het wil :) Ik heb net al 1,5 uur geslapen :banaan: dus durf ik m'n borrel vnv ook wel aan!
#teammaple🍁
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Jun 2017 17:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat slopend, UN! Fijn dat je nu twee nachten normaal kunt slapen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Jun 2017 20:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh ik herken het zo UN. Tijn wordt ook vaak rond 5 uur wakker. Hele tijd zelfs 4:30. Als hij wel een keer tot 6 uur slaapt ben ik gelijk een ander mens en mijn man ook. Als ik normaal maa kan slapen van 22-5 dan red ik het wel. Ik vind het nog veel vermoeiender als hij tussendoor wakker wordt of als mijn man laat is en ik daardoor opnieuw moet inslapen.
Wij hebben er natuurlijk maar 1 dus ik laat hem wel kletsen tot 6 uur.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Jun 2017 20:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal er van dat mijn man herrie maakt boven achter de pc en dat T nu onrustig slaapt.
Volgens mijn man moet hij daar maar aan wennen.
Beetje omgevingsgeluiden prima maar hier raak ik geïrriteerd van..
2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jun 2017 21:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik niet heb kunnen slapen voor m'n nachtdienst aan, wordt een lange nacht ben ik bang. Maar ach, daarna vakantie!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jun 2017 06:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Burn schreef:Dat ik niet heb kunnen slapen voor m'n nachtdienst aan, wordt een lange nacht ben ik bang. Maar ach, daarna vakantie!



Vakantie!!! :banaan:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Jun 2017 07:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

UN, toch nog even hoor.. Ik las je reactie en mijn eerste gedachte was: wat is ze hard voor zichzelf. Jullie zijn op van vermoeidheid maar toch wil je nog even afwachten of hij misschien binnenkort tot 6.00 gaat slapen. Het is geen oordeel hoor, maar puur mijn primaire gedachte die ik uitspreek.

Toen dacht ik: Als die van mij om 5.00 wakker wordt kan hij hoog en laag springen maar wat mij betreft is het midden on de nacht en hij blijft dus in zijn bed. Waarop ik gelijk dacht dat jullie waarschijnlijk helemaal niks aan die gedachte hebben. Vanuit daar zocht ik naar oplossingen: Als jij en je man elkaar nou gaan afwisselen? De ene nacht ga jij oordoppen in slapen en de andere nacht je man. Oordoppen wennen snel, echt waar. Op die manier slaap je waarschijnlijk door op het moment dat de andere eruit gaat en kun je een normale nacht draaien. Lekker uitslapen tot een uur of 8.00 en de volgende nacht wissel je het om.

Denk er eens over na :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2017 08:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik stond gisteren bij een schoenenwinkel die allemaal Birkenstock in de aanbieding hadden. Er stond heel groot €10 op het labeltje en mijn maat lag niet buiten. M`n vriend wilde eerst even een vaderdag cadeautje scoren. Komen we later in de winkel, nog meer Birkenstocks in de aanbieding. Stond er €10 korting op het labeltje, met de 'korting' echt ienieminie getypt..
Ik had echt zin om ze voor €10 te gaan scoren, maar €10 korting was net niks haha. Jammer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Jun 2017 09:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat zijn altijd van die stomme aanbiedingen dan verheug je je helemaal op birckenstocks van €10,- is het korting.
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jun 2017 10:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lady schreef:UN, toch nog even hoor.. Ik las je reactie en mijn eerste gedachte was: wat is ze hard voor zichzelf. Jullie zijn op van vermoeidheid maar toch wil je nog even afwachten of hij misschien binnenkort tot 6.00 gaat slapen. Het is geen oordeel hoor, maar puur mijn primaire gedachte die ik uitspreek.

Toen dacht ik: Als die van mij om 5.00 wakker wordt kan hij hoog en laag springen maar wat mij betreft is het midden on de nacht en hij blijft dus in zijn bed. Waarop ik gelijk dacht dat jullie waarschijnlijk helemaal niks aan die gedachte hebben. Vanuit daar zocht ik naar oplossingen: Als jij en je man elkaar nou gaan afwisselen? De ene nacht ga jij oordoppen in slapen en de andere nacht je man. Oordoppen wennen snel, echt waar. Op die manier slaap je waarschijnlijk door op het moment dat de andere eruit gaat en kun je een normale nacht draaien. Lekker uitslapen tot een uur of 8.00 en de volgende nacht wissel je het om.

Denk er eens over na :).
Wat lief dat je zo met mij zit mee te denken :) Heel aardig.
Je systeem hanteren we al ongeveer op de oordopppen na, dus het enige verschil is dat we het wel allebei horen wanneer hij wakker is, en dan gaan we om beurten met hem naar de woonkamer. Jouw optie is op zich wel een goeie, omdat er dan echt doorgeslapen kan worden. Ik zal het eens in de groep gooien hier. Ik vind het zelf wat eng om met oordoppen te slapen, maar er over nadenken kan zeker :)
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers