Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma: wat zouden jullie doen?

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mei 2017 09:27

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Ja, ik durfde al bijna niks meer te posten. Het heeft allemaal nog een apartere wending gekregen. En ik vind het echt bijna een soap.

Vrijdagochtend is mijn manager het aan de directie gaan melden. De directie nam mij om kwart over drie apart en kwam direct met de mededeling 'maar we willen jou helemaal niet kwijt, en wat moeten we doen om jou te houden'. Uhh pardon? Ik dacht dat er hier verder niks meer lag qua mogelijkheden voor mij. Nou, dat was pertinent niet waar en ze wilden me helemaal niet kwijt.
Ze zijn ook best boos op het bedrijf en gaan dat nog zeker aanvechten maar voor mij persoonlijk wilden ze dus wel kijken wat er mogelijk was. Hij heeft wel hele duidelijk gemeld dat hij wellicht nog niet alles al kon inkleden met mij, omdat ze op zoek zijn naar een nieuwe marketing director en die zijn beleid nog moet gaan uitzetten maar dat hij zeker nu al wilde kijken naar wat we konden doen voor mij.
Daarna heeft hij een uur met me gepraat over waar het mis is gegaan met mijn manager, waar de hiaten zitten tussen zijn visie en de visie van de directie en hij nam het mijn manager erg kwalijk dat hij mijn voorstel om te kijken naar ontwikkelingen hier intern direct had afgekaart. Heb ook nog gevraagd of er dan wel mogelijkheden zijn tot het volgen van studies en dat soort dingen, maar dat was geen enkel probleem.

Dus nu staat er morgenmiddag een gesprek met hem gepland (met de directeur) om mijn ideeën door te nemen. Hij maakte wel nog de grappige opmerking dat mijn timing echt waardeloos was. Nou ja, als er dan iets verandert vind ik het best.

Dus ik was compleet overdonderd door dit gesprek en eigenlijk ook best wel opgelucht. Want als ik hier kan blijven, met meer uitdaging en verantwoording dan doe ik dat. Dan heb ik het beste: én meer salaris, korte reistijd, vast contract en zit ik me niet druk te maken of een zwangerschap zich voordoet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Mei 2017 09:38

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Jeetje Caro, haha!
Ik ben benieuwd hoe je gesprek morgen verloopt! Ik hoop op 't beste voor je! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 23 Mei 2017 09:50

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Wow. Haha! Wat lekker die lading waardering en dat je waarschijnlijk intern zulke goede mogelijkheden gaat krijgen. Fijn Caro! Ik ben vast voorzichtig blij voor je, al kan ik me voorstellen dat je pas echt blij bent als het allemaal is geregeld en vastgelegd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mei 2017 10:00

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Echt he? Durfde het gewoon al bijna niet te posten!

En tabster.. hoe zit het nu met jou??
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 23 Mei 2017 10:45

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Wauw! Wat een soap inderdaad, elke dag een nieuwe cliffhanger! Maar wat fijn dat het zo gelopen is. Hoewel het zwart op wit hebben van je mogelijkheden tot groei misschien wel wenselijk is zou voor mij deze wending wel iets zijn waardoor ik waarschijnlijk gewoon toch zou blijven. Het liep toch allemaal al niet helemaal super met alles rond een eventuele overstap en er kleven best wat nadelen aan overstappen.

Maar nu inderdaad eerst maar eens horen wat ze bij je huidige baan nog te bieden hebben, klinkt in ieder geval als een hele mooie wending!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Mei 2017 12:37

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Wow Caro, het lijkt wel een beetje op mijn situatie zeg. Had ook een wisseling van manager op mijn huidige werk, een afdeling die gereorganiseerd werd en al die dingen. Ik heb uiteindelijk gekozen om te blijven en tot nu toe krijg ik al enorm veel voor elkaar wat voorheen werd tegengehouden. Ben benieuwd hoe het straks gaat, maar ik kan en mag in elk geval al veel meer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mei 2017 12:45

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Dus jij blijft uiteindelijk nu ook?
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2017 13:38

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Haha jeeetje Caro. Inderdaad wat een soap. Maar wel heel positief eigenlijk allemaal. Fingers crossed!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Mei 2017 13:42

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Echt he? En zo niks voor mij ook, ik hou niet van gedoe en al helemaal niet om mijn persoontje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Mei 2017 15:26

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Dit klinkt wel als een goede oplossing! Ik hoop voor je dat het doorgaat. Ik heb je topic gevolgd en kreeg niet de indruk dat je écht vol overtuiging de overstap naar het nieuwe bedrijf wilde maken. Dit zou dus heel fijn zijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Jun 2017 11:30

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Hoe staat het er nu mee?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Jun 2017 13:44

Re: Dilemma: wat zouden jullie doen?

Oh sorry Pompoen! Ik zie dit nu pas :-)

Nou, er is wel een hoop gebeurd en na het laatste gesprek over de mogelijkheden heb ik mijn plan uitgewerkt om de komende maanden bezig te kunnen blijven. Ik ga bezig met een grootschalig onderzoek binnen de organisatie naar marketing en de discrepanties tussen alle stakeholders om dat in kaart te brengen. Verder zal mijn rol uiteindelijk nog wel vorm moeten krijgen maar ik geloof er wel in dat die mogelijkheden er liggen. Ik merk wel dat het een andere mindset van míj vraagt: een waarin ik echt zelf het initiatief moet nemen én moet houden.

Het beleid van mij huidge manger is ALLES overleggen en vragen en de directie heeft dat totaal niet. Daarom was het vanmorgen even een momentje van gekkigheid. Ik ga namelijk al de uitvoerende fase in en ging dat even overleggen. Hij keek echt 'ja dus?' maar goed, die man heeft mij het groene licht gegeven en daarmee is voor hem de kous af. Dus daar moet ik nog even aan wennen eigenlijk.

Er was wel nog een idioot momentje met mijn manager, want die is verbolgen over deze ontwikkeling en die heeft me eerst twee weken lang genegeerd en daarna trok hij me apart voor een heel idioot gesprek. Hij wilde zich er uiteindelijk mee gaan bemoeien en dat zou dan in opdracht van de directie zijn.Lang verhaal kort: dat was helemaal niet zo.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers